Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Homman nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Pepto
  • Aloituspäivämäärä
P

Pepto

Guest
Mikäs on siis homman nimi? Onkos dcfinin boardi joskus vaihtumassa tähän boardiin?
 
Pitää olla. Tein kans signatureks tälläsen kuvan,
bbs.gif

mutta eihän tää tietysti ees suostu näyttää kuvia :(
 
Joo, homman nimi on juuri se. Eli DCFIN - boardia ollaan juuri nyt vaihtamassa tähän boardiin. Eli nyt vaan keskustelua kehiin.
 
Täälä ollaan myös! Vaatii kyllä tää uus systeemi vähä totuttelua, mut eiköhän se tästä. Perhana kun joku oli jo varannu mun vanhan "Venom" aliaksen... :mad:
 
Tännehän se minäkin sitten siirryin. Pitääpä laittaa tämäkin foorumi favorites-listaan. Hyvältä systeemiltä vaikuttaapi.
 
ei varmaan mitään mahiksia saada vanhojakin viestejä tänne?

Niin, että ei varmaan ole mitään mahiksia saada niitä vanhojakin viestejä tänne luettavaksi oli nimittäin joitain joita olisi vielä halunnut lukea...
 
Ei tähän systeemiin, mutta pistin linkin siihen vanhaan boardiin DCFIN - sivustolle. Älkää kuitenkaan enää kirjoittako sinne, koska tarkoitus on siirtyä tänne.
 
Ai Rock?!?

Mun mielestäni enemmän Fu*k!

Miten tässä nyt näin kävi?
Loppuko kiinnostus oman Dreamcastin foorumiin vai mikä?
Kyllä mä ainakin tykkäsin enemmän "omasta" foorumista, ku tästä
anteeksi vaan...! Oon nyt kyllä jo tätä kirjoittaessani juonut "muutaman oluen" mutta enpä usko sen kantaani muuttaneen....

Anyways kuitenikin kaikille EX-DCFIN-Boardin käyttäjille oikein lahjarikasta JOULUA! ja vielä HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
 
Originally posted by kema3000
Ai Rock?!?

Mun mielestäni enemmän Fu*k!

Miten tässä nyt näin kävi?
Loppuko kiinnostus oman Dreamcastin foorumiin vai mikä?
Kyllä mä ainakin tykkäsin enemmän "omasta" foorumista, ku tästä
anteeksi vaan...! Oon nyt kyllä jo tätä kirjoittaessani juonut "muutaman oluen" mutta enpä usko sen kantaani muuttaneen....

Saanen ohikulkija kysellä mikäs tässä BBS:ssä mättää. Tämähän on muuten sama kaikin puolin. Mutta tämä BBS sentäs toimii ilman jatkuvaa huoltamista ja korjaamista.

Loke jatkaa edelleen BBS hallintaa kuten siellä vanhassa. Eli tämä on edelleen oma DC foorumi.
 
Ylös Bottom