Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyppivätkö pop-upit silmille?

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Sehän nyt on selvä, ettei kukaan tykkää pop-up-mainoksista ja emme mekään.

Kaikesta huolimatta niitä tuntuu välillä sivuille tunkevan ja ongelman ratkomiseksi kaipaamme hiukan teidän apuanne.

Eli tähän ketjuun voi ilmoittaa, jos havaitsee omituista sivuston sisällön peittävää vipellystä tai muuta erityisen häiritsevää mainosmateriaalia. Jos on mahdollista, niin kuvakaappaus voisi olla hyvä todiste, ettei tarvitse epäillä lääkityksen pettämistä. ;) Selain, käyttöjärjestelmä ja mahdolliset mainosfiltteritkin saattavat olla hyödyllisiä tietoja.

Se TNS Gallupin kysely ei kuitenkaan kuulu tähän joukkoon ja siitäkin päästään toivottavasti pian eroon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

No laitetaan tähän nyt, että kertaakaan ei ole pop-upia näkynyt näillä sivuilla.

Uusin mozilla käytössä, Adblock Plus ja Win XP.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Vihaan sitä etusivulla välillä olevaa Coca-Cola mainosta. Adblock tuohon kyllä auttaa, jos erikseen haluaa estää, mutta ei nuo mainokset tuossa muuten minua häiritse, olkoot vaan, pitäähän sitä nyt tällaisen sivujen jotain mainoksia tukea, että saatte ansaitsemanne rahan.

Joka tapauksessa, se Coca-Cola mainos... Ne korkit hyppivät tekstin päälle. Pois. Pois. HETI POIS.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Sama juttu mikä Arcanella...Mulla on tullut myös välillä jotain tonttui hyppii hakkujen kaa siihen ekan uutisen päälle.Laitan kuvan jos ne tulee viel.Ne ärsyttää:mad:
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Ei ole mainoksista tarvinnut kärsiä vuosiin, kiitos Adblockin. <3
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Argh, mitä ihmeen mainoksia?!
nimet%f6n.bmp
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Oikeesti Pibe! Näkyykö sulla tollaisia? Nyt kyllä saa joku kyytiä.:mad:
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Pibe sanoi:
Argh, mitä ihmeen mainoksia?!
Ohhoh.:eek:

Mulla XP Home ja Firefox, eikä mitään blokkareita, enkä ole nähnyt mitään tuollaista.:confused:
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Jos olette tosissanne, niin minun painttitaidot on tänään liian hyvässä kuosissa :(

Eli ei ole tuollaista näkynyt, mutta cocacola - mainos missä korkkeja juoksee pitkin näyttöä on näkynyt. Windows XP ja Mozilla firefox. Jonkin sortin popup blockerikin on, mutten tiedä millainen. Otan kuvan jos sattuu tulemaan uusiksi.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Ei oo mitään pop-up mainoksia näkynyt. Firefox, adblock plus, XP.
Sama toisella koneella, muuten samat mutta xp = Vista
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Pibe sanoi:
Jos olette tosissanne, niin minun painttitaidot on tänään liian hyvässä kuosissa :(

Eli ei ole tuollaista näkynyt, mutta cocacola - mainos missä korkkeja juoksee pitkin näyttöä on näkynyt. Windows XP ja Mozilla firefox. Jonkin sortin popup blockerikin on, mutten tiedä millainen. Otan kuvan jos sattuu tulemaan uusiksi.
No sitähän minäkin. Tuohon Coukkeliin olen itsekin törmännyt, eikä sen pitäisi noin toimia.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Pitäisi olla (kait) tuorein Internet Explorer ja ei noita korkkeja kestä erkkikään. Referessillä selviää tästä.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Ai joko se mehujäätä heilutteleva jääkarhu on häipyny??
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

Mulle ei ainakaa oo ikinä tullu edes noita kokois korkkeja pomppimaan tohon ruudulle.
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

VInnie sanoi:
offtopiccia sen verran on pakko heittää, koska H-Town hoitaa konsolifininkin mainostuksen,
heittäkää se tonttu h*lvettiin sieltäkin, raivostuttavia nuo sivujen päälle ilmestyvät mainokset.
täältä se pirun tonttu sentään katosi ennenkuin män hermot.

Pelaajaboardilla oli pakko avautua (H-Townille),
alkaa tuo tonttu riipimään pikkuhiljaa ihan tosissaan.
adblock plus sentään sai sen piilotettua, mutta silti,
oli todella mukava kun tuota tonttua painoi aina yrittäessään tulla boardia lukemaan...
 
Vastaus: Hyppivätkö pop-upit silmille?

H-townille ja meille mainokset toimittaa kolmas osapuoli ja ainakin me olemme erityisesti kieltäneet pop-uppien pyörittämisen sivullamme.
 
Ylös Bottom