Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyvä tennis PS2:lle ?

Hollmuth

Member
Nii löytyykö tällä hetkellä hyvää tennispeliä pleikka 2:lle? Muistaakseni ainakin sen Dreamcastin Loistavaksi kehutun tenniksen kai pitäs tulla vai onko tullu jo? Oliko se Virtual Tennis ken muistaa?
 
Virtua Tennis 2 on tulossa ja myöskin Namcon Anna Kournikova's Smash Court Tennis, joka oli ainakin PS1:llä erittäin viihdyttävä, ovat molemmat tulossa tämän kevään aikana, tai ainakin Smash Courtti tulee jokatapauksessa suht piakkoin.
 
Itsekin odotan jo innolla Virtua Tennis 2:ta. Nyt on myös tullut kauppoihin ensimmäinen tennis-peli ps2:lle, nimeltään WTA Tour Tennis. Varmaan ihan tutustumisen arvoinen tekele..
 
Joo Toi virtual tennis 2 tais olla tosiaa se mika oli Dramcastilla ja aikoinaa PLAY:ssa hehkutettii sitä ihan kybällä. jäädään odottelemaan...
 
Tein mielestäni hyvän heräteostoksen tänään, kun ostin Smash Court Tennis Pro Tournamentin. Peli tempaa mukaansa ainakin minunlaisen urheilupelien ystävän ja varmasti monet muutkin. Voin suositella rankalla kädellä kaikille Tenniksen ystäville, joilla ei ole DC:tä :)
 
Joo kyllähän tuo Virtua Tennis on huippu. Yksinkertaiset näppäimet, mutta pelistä löytyy syvyyttä vaikka muille jakaa! Ja etenkin moninpeli on loistavaa ajanvietettä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Tein mielestäni hyvän heräteostoksen tänään, kun ostin Smash Court Tennis Pro Tournamentin. Peli tempaa mukaansa ainakin minunlaisen urheilupelien ystävän ja varmasti monet muutkin. Voin suositella rankalla kädellä kaikille Tenniksen ystäville, joilla ei ole DC:tä :)
Tuli hankittua, mutta täytyy sanoa että on ihan älyttömän vaikea! Pro tournamentissa pääsee just ja just välieriin tai semifinaaliin parhaimmilaan, mutta sitten tulee turpiin niin että tukka lähtee.
 
Juu olihan se aluksi vaikeata, varsinkin miesten pro tournamentissa edetä välieriä pidemmälle. Mutta tässäkin tapauksessa harjoittelu tekee mestarin, eikä kauaa mennyt, kun 4 ekaa turnausta olin voittanut :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Juu olihan se aluksi vaikeata, varsinkin miesten pro tournamentissa edetä välieriä pidemmälle. Mutta tässäkin tapauksessa harjoittelu tekee mestarin, eikä kauaa mennyt, kun 4 ekaa turnausta olin voittanut :)
Joo. Nyt on eka turnaus voitettu vaikka kyllä sitä sai jankata! Keitä pelaajia mieluiten käytät? Itse olen mieltynyt Samprasiin, tuntuu aika vahvoilta sen kaikki lyönnit.
 
Eilen tuli tuo Smash Court ostettua ja tässä ensitunnelmia parin tunnin jälkeen.

Grafiikka oli ehkä pieni pettymys. Tosin, kun aikaisemmat PS2:lla pelaamani urheilupelit (PES & Madden) ovat tässä todellisia huippuja, niin ehkä odotukset olivat turhan korkealla.

Arcade vaikutti jopa helpolta, ainakin kaksi helpointa vaikeustasoa olivat lähinnä luokkaa naurettava. Vaikeimmalla tuli Australiassa ja Ranskassa tasaista vastusta, Wimbledonissa tulikin jo kunnolla turpaan.

Ihmetytti tuo helppous kyllä, tiedä sitten tuosta Tournament-moodista, kun ei sitä vielä tullut kokeiltua.

Realismia ei kyllä oikein voi kehua, kun Samprasin syötöt tulivat nurmikentällä välillä hirveinä pommeina takaisin. Ihan asialliselta tuo nyt pikaisella kokeilulla kuitenkn vaikuttaisi.
 
SEGA Sports Tennis aka. Virtua Tennis saapuu tämän kuun lopussa.
Pitää näköjään löysätä kukkaronnyörejä...
 
Ikävä kyllä ainakin jotkut lähteet kertovat että 30-07-2002 on jenkkiversion julkaisupäivä ja eurooppaversiolla se on vielä TBA :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Ikävä kyllä ainakin jotkut lähteet kertovat että 30-07-2002 on jenkkiversion julkaisupäivä ja eurooppaversiolla se on vielä TBA :(

Arvatenkin. Hyvä jos tulemme näkemään sen ennen ensi kesää. Oikein hyvällä tsäkällä saatamme vieläpä nähdä pelaavamme kunnon optimoimatonta 50hz letterboxia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Eikös Segan jokaisessa, tai ainakin melkein jokaisessa, PS2-pelissä ole ollut 60Hz-moodi?

On onneksi. Toisaalta jos kyseessä olisi nopea käännös lopputuloksesta ei voisi koskaan olla liian varma. Ainakaan aliasingin ongelmiin Sega ei ole juurikaan jaksanut puuttua. Gamespotin arvostelun mukaan Sega Sports Tennis kärsii aika selkeistä jageista.

"At first glance, Sega Sports Tennis looks like a direct port of Tennis 2K2 for the Dreamcast, though there are a few subtle differences worth noting. The clarity and color depth of the textures appear to have been bumped up a notch, and the players' faces are definitely sharper. While it's a minor touch, you'll also notice marks on the court as a match progresses. The game sports some decent lighting, as each player model casts a nice, sharp-looking shadow and the effects of passing cloud cover can occasionally be seen. Probably the most noteworthy aspect of the game's visual presentation is the animation, which looks better than great--it looks completely natural. On the whole, Sega Sports Tennis is a visual improvement on its Dreamcast predecessors, though unfortunately it suffers from some very noticeable and almost distracting aliasing. Still, even with some fairly nasty jaggies, it's easier on the eyes than any of the other tennis games currently available. "
 
No p3rg3l3!
Tietääkö kukaan mikä firma maahantuo sitä vai hoitaako SEGA sen itse?

Noista sahalaidoistahan on meillä ps2:lla saatu kärsiä julkasun alusta lähtien, mutta onneksi pelitiimit ovat ruvenneet koodamaan AA:ta peleihin.
Kuitenkaan en itse näe mitään outoa tässä asiassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
No p3rg3l3!
Tietääkö kukaan mikä firma maahantuo sitä vai hoitaako SEGA sen itse?

Noista sahalaidoistahan on meillä ps2:lla saatu kärsiä julkasun alusta lähtien, mutta onneksi pelitiimit ovat ruvenneet koodamaan AA:ta peleihin.
Kuitenkaan en itse näe mitään outoa tässä asiassa.

Segan PS2 pelit tuo maahan Egmont Entertainment.

-PV-
 
Joo, toi Sega Sport Tennis on kyllä pakko-ostos, kun sai Gamespotilta yhtä hyvät pisteet kuin DC-versiokin.
 
Ylös Bottom