Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hyviä pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshi89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

Yoshi89

Guest
kertokaapa minulle oikeasti hyviä jo julkaistuja pelejä ja tulevia pelejä.... tähän homma kaatuu... niitä ei vain ole... muuten kyllä olisi ollut kiva saada boxi ja pelata motogptä. ok ehkä halo on kohtalainen peli mutta muita ei ole... kaikki tulee muillekkin alustoille kaikki muut hyvät... tulevaisuudessa en näe xboxille tulevaan yhtään hyvää peliä... en ainakaan yksinoikeus-sellaista
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Halo2??

kuten sanoin, yksinoikeuspelejä. tämänkin pitäisi PC:lle tulla, eikä muutenkaan halot mitään kummallisia ole, mutta kun boxin tarjonta on yleisesti niin huonoa, niin tämä on ylivoimaisesti paras. ja jos ei voi kuin yhden pelin nimetä, niin kannattaisikohan katsoa peiliin, että mihin on 300 käyttänyt. kuten kaverini sanoi kun häntä tenttasin: tyylikkääseen ja painavaan paperipainoon
 
ihan vaan että ihmiset ymmärtää:

tarkoitus olisi hakea syy miksi ostaisin laatikon, eikä mollata sitä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
ihan vaan että ihmiset ymmärtää:

tarkoitus olisi hakea syy miksi ostaisin laatikon, eikä mollata sitä!
Miksi haet syytä ostamiselle, jota et edellisten postaustesi perusteella voi edes löytää?
 
Kannattaa katsoa ensiksi XboxFinin julkaisulistat ja arvostelut, ja jos vielä sen jälkeen uupuu pelejä, niin tulla tänne takaisin. Kyllä hyviä syitä löytyy.
 
Luettelen tähän muutaman minun mieltäni lämmittäneen Xbox-yksinoikeuden nimet:

- Halo (PC-versio on tulossa vasta loppukesästä, eikä PC:tä yleensä lasketa näihin mukaan, koska PC on työntekoa varten. Näinollen myös GTA-sarjaa voidaan pitää Sonyn yksinoikeutena)
- Panzer Dragoon Orta
- Jet Set Radio Future
- MechAssault
- Dead or Alive 3
- The Elder Scrolls III: Morrowind
- Rallisport Challenge (tosin peli maistui vain ensimmäisen läpipeluun verran)
- Unreal Championship (nautittavaa vain moninpelinä)
- Project Gotham Racing
- Moto GP: Ultimate Racing Technology
- Sega GT 2002
- Shenmue II
- Oddworld: Munch's Oddysee
- Amped: Freestyle Snowboarding
- Serious Sam
- Transworld Snowboarding
- Gunvalkyrie
- ToeJam & Earl III: Mission to Earth
- Quantum Redshift

Lisäksi Xboxilla on joitain muitakin yksinoikeuksia, joita en ole vielä päässyt testaamaan... Näistä voisi mainita mm. Steel Battalionen, Racing Evoluzionen, Phantom Crashin ja House of the Death 3:n.

Ja onhan Xboxilla runsain miton loistavia 3rd party -pelejä, jotka joskus ovat jopa hieman muita konsoliversioita parempia Xboxilla. Esimerkkinä nyt vaikka Splinter Cell (ainakin GameSpotin arvostelujen mukaan).

Tulevaisuudessa Xboxille on tulossa myös yksinoikeudella lukuisia Rarewaren pelejä, Microsoftin omia pelejä ja myös ulkopuoliset kehittäjät tehtailevat muutamia yksinoikeuspelejä. Yksinoikeustilanne ei Xboxilla tietenkään ole suhteessa pelien määrään sellainen kuin GameCubella, jolle 3rd party -tuki on heikompi ja Nintendokin julkaisee Microsoftia enemmän pelejä per vuosi, mutta en nyt sanoisi Xboxin pelitilannetta tällä hetkellä huonoksikaan. Tulevaisuus näyttää, mihin suuntaan se lähtee menemään.
 
NYT SAA ELISA VIHDOIN KUOLLA! kirjoitin todella pitkän viestin (vastauksena hakkizsen viestiin, mutta, sillä aikaa, taas vaihteeksi elisan yhteyteen oli tullut ongelmia. sitten näyttää vaan page not found enkä pääse takaisin kopiomaan viestiäni talteen... nyt pitkän toimimattoman session (jo 4 tällä viikolla) alkoi toimimaan. :mad: elisa pitäisi kieltää lailla!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
kuten sanoin, yksinoikeuspelejä. tämänkin pitäisi PC:lle tulla, eikä muutenkaan halot mitään kummallisia ole, mutta kun boxin tarjonta on yleisesti niin huonoa, niin tämä on ylivoimaisesti paras. ja jos ei voi kuin yhden pelin nimetä, niin kannattaisikohan katsoa peiliin, että mihin on 300 käyttänyt. kuten kaverini sanoi kun häntä tenttasin: tyylikkääseen ja painavaan paperipainoon

Vaikka Halo tulee PC:lle, niin se on edelleen yksinoikeuspeli. Nimittäin konsoleilla yksinoikeus merkkaa sitä, että peli ei ilmesty muille konsoleille. Eli PC:tä ei lasketa näihin mukaan.
 
Itse ajattelin tuossa lähiviikkoina hommata Xboxin, koska olen kyllästynyt tuohon PS2:seen. Pelit jotka ilmestyvät monelle alustalle ovat yleensä huonoimpia juuri Playstationilla. Vaikka en mikään silmähifisti olekaan, niin silti huono resoluutio, suttuiset tekstuurit ja nykyään yhä useammassa pelissä nykivä ruudunpäivitys on ruvennut ottamaan päähän. En tietenkään pleikkariani myy, koska sillekin ilmestyy vielä hyviä pelejä jatkossa. Kun katselin Xboxille julkaistavien pelien listaa, se näytti mielenkiintoiselta. Lisäksi Xboxille käännetään PC:ltä pelejä, jotka eivät olisi PS2:lla mahdollista toteuttaa (esim. Morrowind).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Itse ajattelin tuossa lähiviikkoina hommata Xboxin, koska olen kyllästynyt tuohon PS2:seen. Pelit jotka ilmestyvät monelle alustalle ovat yleensä huonoimpia juuri Playstationilla. Vaikka en mikään silmähifisti olekaan, niin silti huono resoluutio, suttuiset tekstuurit ja nykyään yhä useammassa pelissä nykivä ruudunpäivitys on ruvennut ottamaan päähän. En tietenkään pleikkariani myy, koska sillekin ilmestyy vielä hyviä pelejä jatkossa. Kun katselin Xboxille julkaistavien pelien listaa, se näytti mielenkiintoiselta. Lisäksi Xboxille käännetään PC:ltä pelejä, jotka eivät olisi PS2:lla mahdollista toteuttaa (esim. Morrowind).

kaikki hyvät multialusta pelit tulevat myös gc:lle, ja gc:n yksinoikeuspelit ovat ylivoimaisesti parhaita. lisäksi kun joku sanoi että yksinoikeus olisi jos tulisi pclle ja konsolille, siis konsolin yksinoikeus... hänelle en voi sanoa muuta kuin et olisi hiljaa jos ei tiedä. tietenkään se ei ole yksinoikeus jos se julkaistaan mille tahansa muulle alustalle samanlaisena pelinä (eli ei joku gba versio... koska vaikka sama nimi, niin eri peli)... sanan varsinaisessa merkityksessä. ei mitään Zeldoja ja Mariota tietokoneelle julkaista! ne ovat yksinoikeuspelejä, toisin kuin joku morrowind joka on sinun logiikallasi xboxin yksinoikeuspeli! miksi ostaa joku morrowindi boxille jos omistaa tietokoneen? jos ostaa pclle sen saa noin vuoden aiemmin, helpommalla käyttöliittymällä ja halvemmalla. ellei kone ole täys mopo.
 
Yoshi89, aion ostaa Xboksin jossain vaiheessa puhtaasti Panzer Dragoon Ortan takia. En vain osta sitä nyt koska sille ei ole pelejä mitä tahtoisin. Mutta ei se peli siitä huonone että odottaa.

Voin muuten Teurastajan kanssa olla yhtä mieltä siitä että PS2 vähän rasittaa sillä että peleistä koitetaan tehdä kilpailevien konsolien tasoista jälkeä, ja sitten kärsitään ruudunpäivityksen putoilusta. Ottaisin kyllä mieluummin rumemman pelin kuin tökkivän. Soul Calibur 2 kuulemma on varsin hyvä esimerkki :| (ja näillä puheilla voitaneen threadi siirtää konsolisotaan ;))
 
yoshin viestit luettuani tulin siihen päätökseen että älä osta boxia kun kerran vastustat jokaista viestiä. eli pysy siinä pc:ssä vaikkapa. tai osta se gamecube kerran kaikki hyvät yksinoikeus pelit löytyvät vain sille mielestäsi. pc ja xbox täydentävät toisiaan hienosti omasta mielestäni. mutta tämäpä onkin vain oma mielipiteeni. joten on turha vetää hernettä nenään tästä viestistä. ja viestisi olisi tosiaan pitänyt laittaa konsolisota alueelle. hyvää kevättä kaikille.
 
...ja ei kyllä poksin osto tuntuisi olevan rahasta kiinni jos tietokoneeseenkin voi panostaa...se on kallista hupia se.
 
Lisäänpä tähän oman "amatöörin" kertomuksen:

Eli en ollut itse uhrannut sekuntiakaan ajatukselle hommata XBOX, koska olen periaatteen mies ja halusin vastustaa Bill Gatesia... Olin siis pitkään jo miettinyt, että hommaan jossain vaiheessa PS2:n ja siihen WRC2:n. Tämä sen takia, että olen autourheilu fanaatikko.

No PS2:n hinnat on pitkään jo pysytelleen samoissa ja viime viikolla alkoi tapahtua, XBOX:n hinta tippui ja paikallisessa putiikissa sitä myyttin 187EUR hintaan. Summasummarum: PS2 + muistikortti+WRC2 yhteensä noin 340EUR(?).

XBOX Sega bundle + CMR3 yhteensä noin 240EUR. Päädyin siis boksiin ja kahden illan kokemuksilla voin sanoa, että ei ainakaan vielä ole kaduttanut, varsinkin olen tyytyväinen siihen, että ei tarvii pulata niitten siunatun muistikorttien kanssa.

Okei, okei, tää meni vähän offtopic kun ei tässä mistään yksinoikeus peleistä ollut puhe, mutta onpa ainakin 100EUR halvempi - ja se ratkaisi henk.koht. :)
 
Makuasia... itse omistin tietokoneen kolmen vuoden ajan joka oli up-to-date eli rahaa meni "vuoden välein" noin 800-1000 jotta uusimmat pelit pyörivät. Nyt mulle on tulossa Xbox ja se riittää pelaamiseen liiankin hyvin eikä tarvitse maksaa kuin (600). Hiiri & näppis parempi kuin pad ? tossa asiassa hiiri & näppis voittaa yhdenlaisissa peleissä (fps) mutta esimerkiksi minä pärjään peleissä kuten red alert jne. paremmin padilla eikä fps pelien peluukaan ole mahdotonta padilla. Kerran n. 300-600 vai 2-3v välein n. 1000 ? Ainoa "häiritsevä" tekijä Xboxissa on pelien hinnat ei mikään probleema mutta kauhistuttaa joskus maksaa yli 300mk (50) pelistä. Vielä sekin että omistin 3 vuotta PC:n ja pelasin sinä aikana vain KAHTA erittäin hyvää peliä joidenka parissa viihdyin pitempään kuin 1-3 päivää.
Minusta Xbox on täydellinen nyt ja kun vielä Live! pannaan pakettiin niin paketti on korvaamaton.
 
Tulevia hyviä pelejä (luultavasti):
Fable
B.C
Halo 2
Brute Force
Splinter Cell 2(?):)
PGR2
Amped 2
Black & White 2(?)
Rocky 2 (?)
Timesplitters 3
Red faction 2
Shenmue 3

jne.

(Muutama noista on sitten ihan arvaus)

Itsekään en ole katunut boxin ostamista lainkaan, vaan se on lähinnä kyseenalaistanut tuon turhan mustan tornin olemassa olon tarkoitusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan x - The sign
. Hiiri & näppis parempi kuin pad ? tossa asiassa hiiri & näppis voittaa yhdenlaisissa peleissä (fps) mutta esimerkiksi minä pärjään peleissä kuten red alert jne. paremmin padilla eikä fps pelien peluukaan ole mahdotonta padilla.

Haloa pelattuaan ei jää kaipaamaan hiirtä ja näppistä, huomaat kyllä sen.;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan x - The sign
Makuasia... itse omistin tietokoneen kolmen vuoden ajan joka oli up-to-date eli rahaa meni "vuoden välein" noin 800-1000 jotta uusimmat pelit pyörivät. Nyt mulle on tulossa Xbox ja se riittää pelaamiseen liiankin hyvin eikä tarvitse maksaa kuin (600). Hiiri & näppis parempi kuin pad ? tossa asiassa hiiri & näppis voittaa yhdenlaisissa peleissä (fps) mutta esimerkiksi minä pärjään peleissä kuten red alert jne. paremmin padilla eikä fps pelien peluukaan ole mahdotonta padilla. Kerran n. 300-600 vai 2-3v välein n. 1000 ? Ainoa "häiritsevä" tekijä Xboxissa on pelien hinnat ei mikään probleema mutta kauhistuttaa joskus maksaa yli 300mk (50) pelistä. Vielä sekin että omistin 3 vuotta PC:n ja pelasin sinä aikana vain KAHTA erittäin hyvää peliä joidenka parissa viihdyin pitempään kuin 1-3 päivää.
Minusta Xbox on täydellinen nyt ja kun vielä Live! pannaan pakettiin niin paketti on korvaamaton.

800-1000 vuoden välein pc:n päivitykseen !!
siis tollaisen rahasumman laittaminen on silkkaa hulluutta.
itse päivitän 2-3 vuoden välein korkeintaan 500-800 per kerta. ja kone on up-to-date. kaikki pelit pyörii ja ohjelmat myös.
oletkohan tarkoittanut että 800-1000 markkaa eikä euroa...? ja jos todellakin olet laittanut mainitsemasi summan euroina niin hukkaan on mennyt. ei voi muuta sanoa kuin että huh huh.:confused:
 
Ylös Bottom