Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilmainen KonsoliFIN-digilehti esittelee vuoden 2021 luetuimmat peliarvostelut

P33RO

Artikkeli- ja arvostelutoimituksen päätoimittaja
Ylläpitäjä
Petri Leskisen blogi


Hei hei vuosi 2021. Viime vuonna keräsin yhteen erilaista dataa KonsoliFINin alusta- ja arvostelukannasta. Tänä vuonna julkaisemme luetuimmat juttumme upeassa digilehdessä (latauslinkki).

Luit oikein! KonsoliFIN julkaisee ilmaisen digilehden.

Graafikkomme Niklas Isbergin taittama vuosikooste esittelee kymmenen viime vuoden luetuinta arvostelua, uutista, blogia ja artikkelia. Lukijamäärät arvostelu- ja artikkelipuolella pysyivät suhteellisen samoina edellisvuoteen nähden, joten vuotta voi pitää onnistuneena.

Kiitos lukijat vuodesta 2021. Pelaajilta pelaajille.

Lehti-2021.JPG



Lue juttu sivustolla...
 
Tehtiin sillai hassusti, että tilattiin ihan painotalosta fyysisiä kappaleita, ja mulle jäi vielä pari kappaletta niitä käteen. Voin parille onnekkaalle tuollaisen postittaa, eli kuka parhaiten perustelee, miksi juuri hän ansaitsee tällaisen muistoesineen, saa moisen hienossa kierrätysmateriaalista valmistetussa kirjekuoressa toimitettuna. Koko toimituksen nimmareita en tuohon lupaa, kun jengi on hajautuneena ympäri Suomea, mutta pyydettäessä voin jotkin terveiset kirjoittaa kolmossivulle.

2022-01-21 11.00.55.JPG
Kattokaa nyt, eikö ole ihania?

Kerro siis tässä ketjussa, miten kohtelisit tätä painotuotetta? Arvotaan toimituksen kesken onnekkaat ja mä kyselen voittajilta yhteystiedot privana. Aikaa tämän viikon sunnuntaihin (eli onko se jotain 13.2. tai jotain semmoista).
 
Pääsisi hyllyyn mun muutamien muiden pelikirjojen kanssa, esimerkiksi niitä Pelaajan mesenaatti kirjoja tullut monia tuettua.
On siellä jotain Resident Evil kirjoja myös kun aina fanittanut sitä sarjaa.

En mä diginä mitään oikein jaksa lukea edes paitsi tätä foorumia ja vähäsen "normaaleja uutisia"

Olisikin todella huikeaa siis saada tuollainen.

Konsolifiniäkin tullut selailtua niin pitkään etten edes muista juuri aikaa ennen sitä :D

Saisi taas iltaluettavaa eikä tartte olla luurin näytössä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Tota vois käyttää kirjanmerkkinä. Sopis hyvin vaikka Playstation-kansa kirjan väliin.

Taitaakin olla vähän paksu kirjanmerkiksi. Laitetaan sitten pleikkarikirjan viereen. :)
 
No kehystäisin sen tohon MAG alttarin viereen, lukisin sen kyllä ehkä ennen sitä kehystämistä. :D
 
No ainahan WC:hen lukemista tarvii. Aku Ankat alkaa olemaan jo hiirenkorvilla. ;):D
 
Viimeksi muokattu:
Kerkesin jo innostua kun instassa näin kuvan tästä!! Mistä näitä saa?! Kunnes totuus valkeni että tämä on vain digilehti….Eli minä tarviin tämmösen fyysisen.Lehti kuuluu käsien väliin,sivut sormin käänneltäväksi,painomuste haisteltavaksi, sanat mieleen taoattavaksi.
 
Ylös Bottom