Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

m_vierimaa

Well-Known Member
MaxConsole foorumin mukaan toimii suoraan vaihtamalla levy oikealla hetkellä.
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=51099

Lisätietoja ainakin:
http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=71599


Dolqube's disc trick|
------------------TUTORIAL-------------------------

1. put an orig gc game into the wii.
2. hover the remote over the start button.
3. press the eject button.
4. press start at last second. ie. before the button is disabled
5. swap discs really fast .ie get it started before blue light comes on.
6. away we go AR and imports. note: AR not needed for imports

-------------------------------------------------------------------
 
Vastaus: Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

Haha, tuo muuten toimii! Import-RE4 käynnistyi tuolla kikalla toisella yrityksellä. Levynvaihdossa pitää olla todella nopea, muuten konsoli buuttaa.

edit: kuvasuhteessa on kyllä jotain häikkää, peliin jää laajakuvatelkussakin mustat raidat ylä- ja alareunoihin täydellä zoomilla, ja lisäksi tuntuu kuin peli pyörisi hieman hidastettuna. Freeloaderin kanssa Cubella pelatessa näin ei ollut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

Ikaruga (jap) näytti toimivan kun vaihdoin tilalle ensin Freeloaderin. Siitä eteenpäin toimii kuten cubessakin.

Ilman freeloaderia Ikaruga kaatui virheilmoitukseen ja Chaos Field (usa) ja RE4 (usa) hyytyivät prog scan kyselyyn. Luulisin että nekin toimivat Freeloaderilla mutta en ehtinyt vielä kokeilla.
 
Vastaus: Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

Kokeilein vielä lyödä tuon freeloaderin väliin, eli ensin normi-PAL-peli, sitten salamannopeasti Freeloader, sitten RE4. Freeloader käynnistyi mutta ruudulla oli omituisia harmaita palkkeja, ja kun laitoin RE4:n sisään, ruutu muuttui mustaksi eikä peli käynnistynyt. Tosiaan ilman Freeloaderia sain pelin käyntiin mutta oudon hidastettuna ja väärällä juovamäärällä.
 
Vastaus: Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

Minulla taasen nimenomaan Freeloaderilla kaikki kokeillut toimivat. Freeloaderin versio muistaakseni 1.06b, boottina Turok:Evolution jos sillä nyt on jotain väliä.

Eli ensin swäpissä Freeloder ja sitten vasta import peli. Kokeilin yllämainituilla kolmella pelillä ja kaikilla toimi ok!
 
Vastaus: Import GC pelien käynnistys Wii:ssä

m_vierimaa sanoi:
Minulla taasen nimenomaan Freeloaderilla kaikki kokeillut toimivat. Freeloaderin versio muistaakseni 1.06b, boottina Turok:Evolution jos sillä nyt on jotain väliä.

Eli ensin swäpissä Freeloder ja sitten vasta import peli. Kokeilin yllämainituilla kolmella pelillä ja kaikilla toimi ok!
Sama juttu. Tai siis, mulla boottina Super Monkey Ball, Freeloader 1.06b (joka ei siis suostu Wiillä starttaamaan ilman tuota swappia), ja kokeilin kahta NTSC-peliä (Mario Golf ja Eternal Darkness), molemmat toimi.

Eternal Darkness itse asiassa toimi paremmin kuin Cubella - Cubella animaatiot pätki välillä tosi pahasti, Wiillä ei :)
 
Ylös Bottom