Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Invert vai normaali tähtäys??

Itselläni riippuu täysin pelistä,mutta yleensä pelaan tavallisella.
Lentopelit joita harvemmin tulee pelattua menee invertillä.
 
Aina pelaan normaalilla. Joskus olen ehkä vahingossa vähän aikaa pelannut invertillä.
 
Pelaan "normaalisti". Olen oppinut kyseisen tavan pienestä pitäen ja pelaan joka ikistä peliä normaalisti. Invertillä on kamalan vaikea pelata. :(

Kaksi kaveriani ovat tottuneet pelaamaan invertillä. Mikäs siinä, se on heidän tyylinsä.
 
Normaali- vai invert aim?

Eli kiinnostais tämä jakauma tässä lähinnä FPS-peleissä esiintyvässä valinnassa että tykkäätkö pelata mielummin niin että kun vasen sauva osoittaa ylös, hahmo myös katsoo ylös, vai toisinpäin eli tällä "invert aim"-tavalla?

Itsellä tulee ongelmia jos pelissä ei ole mahdollista vaihtaa tätä tähtäystoimintoa päinvastaiseksi, jostain syystä tottunut pelaamaan pelejä joissa on oletuksena tuo invert aim ja ei osaa ollenkaan pelata tuolla perus-asetuksella. Onneksi monesta pelistä kuitenkin saa toiminnon vaihdettua mutta sen puuttuessa menee hetki kyllä totutella..
 
Vastaus: Normaali- vai invert aim?

Joo kyllä se invert menee heti päälle. Eihän sitä lentokonettakaan muuten osais lentää.

Pelaatko jollain legacy vai mikä se nyt on, kun vasemmasta tähtäät? Sitä en ymmärrä, kokeillu mutta seiniä päin juostiin
 
Vastaus: Normaali- vai invert aim?

Aiheesta oli jo ketju ;)

Eniveis minä totuttelin väkisin pois invertistä, kun erään räiskintäpelin arvostelukoodi ei sitä tukenut. Takaisin en ole jaksanut palata, kun näinkin pärjää. PC:llä aikanaan invertin opin.
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Invertillä. Taisin joskus Medal of Honourin aikoina käyttämääm inverttiä.
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Ennen käytin inverttiä, mutta Fardir käännytti minut(kin?).
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

riippuu pelistä ja alustasta. PC:llä yleensä normaali xboxilla invertti. en tiiä mistä johtuu mut näin se vaan on :cool:
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Normaali on ollut duke3d.stä tahi kveikistä lähtien. Aina...
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Invertillä olen useimmiten pelannut, mutta vartissa totun jo "normaaliin" tyyliin..
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Optionsista käännetään heti ensimmäiseksi invert päälle
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Lentäminen ja sukeltaminen invertillä.. :)

Näinpä tämä menee. Kun ohjataan "vain ihmistä" niin ei oo mitään järkeä tuossa invertissä, ei pysty hetkeäkään pelaamaan. Kun taas alusta ohjatessa invert tuntuu mekaanisesti loogiselta.
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Peeceellä meni aina invertillä.
Jostain syystä kun aloin pelaamaan Haloa niin normi tuntui kuitenkin luonnolliselta ja kun se oletuksena oli niin en edes huomannut sitä alkaa vaihtamaan.
PC on vähän jäänyt, mutta kun kokeilin pelata nostalgiamielessä Max Paynea, niin tähtäämisestä ei tullut yhtään mitään kummallakaan vaihtoehdolla. Ympärille katselu vielä onnistui, mutta tiukassa paikassa sihti lähti sahaamaan aina väärään suuntaan. Pari tuntia yritin totuttautua, mutta sitten en enää jaksanut.

Olen rampautunut.
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Itse vielä viime kesään asti pelasin normaalilla ylös menee ylös ja alas menee alas. Sitten kaverin luona olin muutaman päivän ja hän pelasi invertillä, ja aina kun vaihdettiin vuoroja kumpi pelasi, en jaksanut alkaa vaihtamaan sitä, ja en pelannut kuin korkeintaan tunnin sillä. Sitten kun palasin kotiin pelaamaan normaalilla se tuntui vaikealta ja vaihdoin inverttiin. Oppisihan sen nopeasti varmaan normaaliksikin, mutta inverted vain tuntuu hauskemmalta.
 
Vastaus: Invert vai normaali tähtäys??

Itse olen aina pelannut Invertinä, ei peluusta normaalina tule mitään. Jännä sinällään, kun tuohan lienee lähinnä lentopelien peruja tuollainen ohjaustyyli, ja koskaan en lentopelejä ole pelannut. Olisiko Panzer Dragoonista jäänyt päähän tuo. Kyllähän tuo kaikissa peleissä on mahdollisuus muuttaa, xboxissa sen voi jopa dashboardissa säätää defaultiksi kaikkiin räiskintäpeleihin.
Sitten siitä kun ihmetellään miksi sitä käyttäisi esim fps-peleissä. Kuvittele että pääsi on joystick, eli kun vedät sitä itseäsi kohti, katse nousee ja toisinpäin.
 
Ylös Bottom