Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ipod nano = Tuntematon Laite

Cal

New Member
Tässä muutama päivä sitten kaveri veti Ipod nano:n ulos USB portista, kun olin siirtämässä siihen musaa ja tulos on: Tietokone ei tunnista enään Ipod nanoa, vaan siinä lukee vaan tuntematon laite. Enään en pysty lataamaan Ipodin akkua enkä lisäämään lisää biisejä!
Kohta kaikki biisit on kuunneltu ja akku loppuu kohta.

Osaisiko kukaan neuvoa, miten saisin tietokoneen taas tunnistamaan Ipodin?
 
Vastaus: Ipod nano = Tuntematon Laite

Cal sanoi:
Tässä muutama päivä sitten kaveri veti Ipod nano:n ulos USB portista, kun olin siirtämässä siihen musaa ja tulos on: Tietokone ei tunnista enään Ipod nanoa, vaan siinä lukee vaan tuntematon laite. Enään en pysty lataamaan Ipodin akkua enkä lisäämään lisää biisejä!
Kohta kaikki biisit on kuunneltu ja akku loppuu kohta.

Osaisiko kukaan neuvoa, miten saisin tietokoneen taas tunnistamaan Ipodin?

Minulla on sama ongelma ja akku loppui. En ole pariin kuukauteen saanut tehtyä asialle yhtään mitään. Ilmoitatko tänne jos keksit ratkaisun? Harmittaaa, muuten olisi hyvä vehe tuo..
 
Vastaus: Ipod nano = Tuntematon Laite

Yksi vaihtoehto voisi olla kaikkien asetusten resetoiminen. Mutta en ole kokeillut, omalla vastuulla. Eiköhän ohjeista/asiakaspalvelusta löydy apua.
 
Vastaus: Ipod nano = Tuntematon Laite

Jooseppi sanoi:
Minulla on sama ongelma ja akku loppui. En ole pariin kuukauteen saanut tehtyä asialle yhtään mitään. Ilmoitatko tänne jos keksit ratkaisun? Harmittaaa, muuten olisi hyvä vehe tuo..

Tässä ohjeet miten saat toimimaan (noilla ohjeilla sain ite ainakin toimimaan.):

Nollaa iPod nano:
1. Aseta Hold-kytkin päälle ja pois päältä. (Työnnä se Hold-asentoon ja sitten takaisin.)
2. Paina Menu- ja Select-painikkeita, kunne Apple-logo näkyy noin 6 - 10 sekuntia. Tämä vaihe on ehkä toistettava.

Vinkki: Jos iPodin nollaus ei onnistu, aseta se tasaiselle pinnalle. Varmista, että Select-painiketta painava sormi ei kosketa mitään osaa vieritysrullasta. Varmista myös, että paina Menu-painiketta kohti vieritysrullan ulkoreunaa, ei kohti sen keskustaa.

Jos edellä mainitut vaiheet eivät auttaneet, kokeile kytkeä iPod muuntajaan ja muuntaja pistorasiaan, tai kytke iPod tietokoneeseen. Varmista, että tietokoneessa on virta ja että sitä ei ole asetettu siirtymään valmiustilaan.
 
Ylös Bottom