Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Junnuuu

New Member
Noniin eli meidän tiimin jutut täällä. Pitäis varmaankin keksiä joku hyvä nimi. Itselläni lyö tyhjää tällä hetkellä joten kaikki ehdotukset otetaan vastaan :p

ICE [ I's ]

PSN: Berdu / KFIN: Berdu
PSN: JayUNnu / KFIN: Junnuuu
PSN: JokeBro / KFIN: JokeBro
PSN: Jonnez / KFIN: Jonnez
PSN: Jontsa1 / KFIN: Jontsa1
PSN: LihapullaFIN / KFIN:LihapullaFIN
PSN: TheSlow / KFIN: TheSlow

EDIT: yhdistin kaksi hyvää ehdotusta ja tiimin nimeksi muodostui ICE [ I's ]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Hei, minä olen Berdu ja minä en kuole luodeista.



Minut voi lisätä messengeriin jos siltä tuntuu, osoite löytyy profiilista. PSN:ssä näyn nyt vähän harvemmin kun taloudessa ei riitä nettipiuhat, mutta CoDiin pääsen aina tarvittaessa.

Klaanin nimi ja muut oheistuotteet (logot, t-paidat, tatuoinnit) ovat työn alla, pistäkää toki ehdotuksia.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Hei, minä olen hidas.

Minä kuolen luodeista (8:40):

 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

En kyl keksi mitään järkevää nimee.
Jospa Berdu tartuttais kuolemattomuutensa meihin niin voitto alkais oleen jo aika varma.

Onko halukkaita snipaajia? Mä voisin ainaki asettua ehdolle siihen hommaan.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Itse kun en tunne aikasemmin kuin Jontsan ja Berdun niin:

Moi, oon Junnu and I like shooting people.

Nimiehdotuksia on tullut muutama mieleen, tosin ei mitään erikoisia:

"The Eyes" [ I's ] aiiiiis

"That Really Hurt!" [Ouch] lausettava tällä tavalla 0:33-0:35 YouTube - Charlie bit my finger - again !

Puta Camperas [ESP*] Tägin voi vaihtaa.

"R000T" [xR0*] oma suosikki :D
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Pidän tuosta esittelemästäsi espanjankielisestä linjauksesta!

Los Puta Camperos?

Googlen kuvahaun perusteella camperas tarkoittaa takkia ja camperos saappaita mutta onko tuolla niin väliä.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Moi, Olen JokeBro ja olen täysi vitsi. Minusta ei ole mitään muuta hyötyä kuin että voin räjäyttää vastustajan aivot kiljumalla mikkiin helium äänelläni.
Ja ei ole mitään nimiehdotusta.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Moro olen lihapulla ja sillee. Nimeks voisin ehottaa [ SP ]= sunnuntaipelaajat. Mielestäni aika loistava nimi.
Varmaan niitä snipui löytyy, voin toki olla jos haluutte.:eek:
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Jos kukaan ei noteeraa mun nimiehdotusta nii junnun kaks ekaa ehotust oli aika jees:)
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

moi! oon Jonnez ja pelata en osaa yhtään mutta ei se oo ennenkään menoa haitannu. nimiehdotuksia ei ole.. kaikki käy mitä keksitte :p
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

PRKL kun netti on alkanut temppuilemaan, kiitos Sonera.

Packet lossia näyttää pingtest.comissa ja siltä se tuntuukin... Ei auta kuin toivoa ettei tämä tulee häiritsemään tulevissa matseissa.

Nimeksi ehdotan nimeä: ICE ja nimikkobiisinä soisi
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

mullaki netti kusee oikee urakalla toimii aina noin puolisen tuntia sit taas pätkäsee :mad:
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

mullaki netti kusee oikee urakalla toimii aina noin puolisen tuntia sit taas pätkäsee :mad:

No mehän hoidetaan matsit aina puolessa tunnissa niin riittää helposti :D

Noista peliajoista niin lähtisin siitä liikkeelle, että pidetään noista "Default ajoista" kiinni. Itselle kyllä sopii lähes aina Ma-To ja Su milloin tahansa, mutta mites muut?

Ja sovitaan mapit ja snaippaukset aina lobbyssa, menee muuten liian säätämiseks.

Eli jos koitetaan [ B ] vs [ I ] pelata keskiviikkona 20.30? Täytyy käydä huutelemassa B:n pojille myös!
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Mulle sopii kaikki päivät ja kaikki ajat, PAITSI etten kyllä pääse tuohon ekaan otteluun KE klo 20.30, kun on tuolle ajalle ostettu leffaliput aikoja sitten.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Mä en käytännössä pääse ollenkaan linjoille ennen klo 2100 ja puhumaan en välttämättä pysty ennen ku likka on nukahtanu. Aika pitkälti joka päivä pääsen, ens viikolla tosin vast viikonloppuna... :eek:

e: 5.5 en pääse ja voin ehq yrittää noita 2030 aikoja jos ei muuten.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Käytännössä katsoen mikä tahansa päivä köy mulle mutta ennen klo 2200 pitäisi matsit olla ohi. Ja 5.5 kelpaa vallan mainiosti.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Eli nyt on tulossa keskiviikolle:
Junnu
Lihapulla
JokeBro

---
ei pääse:
Berdu
Slow

Joten Jontsa ja Jonnez, pääsettekös tuohon keskiviikolle

Mä en käytännössä pääse ollenkaan linjoille ennen klo 2100 ja puhumaan en välttämättä pysty ennen ku likka on nukahtanu. Aika pitkälti joka päivä pääsen, ens viikolla tosin vast viikonloppuna... :eek:

e: 5.5 en pääse ja voin ehq yrittää noita 2030 aikoja jos ei muuten.
Voidaan koittaa sopia ->21.00 noita matseja niin pääsee kaikki pelamaan. Tuskin muut tiimit vastustavat, kun sieläkin on kuulemma ongelmia saada pelejä tuohon 20:30 kellon aikaan.

Vaikuttaa siltä, että saadaan ihan hyvin porukkaa matseihin, kunhan sovitaan kellonajat tarkkaan.

Nimestä sen verran, että tuo ICE tai [I's] vaikuttaisi parhaimmilta. Espanjan saapaskämpperi Los Puta Camperos sopisi myös mulle.
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Nimeksi mun puolesta voidaan laittaa Los Puta Camperos tai itseasiassa mikä tahansa kelpaa.
 
Ylös Bottom