Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jälkipelit; hauskaa!

krekko

KonsoliFIN Alumni
Sarjaa krekon SOCOM-kuvat - osa 2

kuva

Oli pirun hauska tuo kyseinen peli. Täysi vauhti päällä ja 100% ajasta mikki auki, läppä lentää ja porukkaa kaatuu jalkoihin. Aivot narikkaan -peliä se ei tosin ollut; nuo pirulaiset esim. kerran jättivät minut yksin viittä vastaan, rynkyllä aivoitta siitä ei olisi selvinnyt. Toisaalta taas jos kolme miestä oli vastassa tunnelin päässä totta kai sinne rynnättiin täysillä päin ase laulaen. 100%-skillin tasoa korostaa vielä se, että olimme 3-0 tappiolla alussa (flash/smoke-leikkejä) ja mm. minulla roundit 2-4 menivät ihanasti statseilla 1-3. (pitäisiköhän tähän laittaa vielä < /itsekehu> ?_? )

No mutta, pääasia oli sanoa että kiitoksia osallistuneille päivän nauruista ja hauskasta 30-minuuttisesta socomin parissa.
Minä + Lascar = Tehoduo
 
Hehee. LASCARin kanssa on kyllä hyvä pelata, nyt vähään aikaan en ole kaveria SOCOMissa nähnyt.

Selectistäkö nuo statsit saa pelin aikana näkyviin? Mitenköhän en ole koskaan edes kokeillut. heh.
 
LOL!
Juu, selectistä ne saa.
Lascar on kyllä pelaillut aika paljon viime viikkoina, itse en taasen sinuun ole juurikaan törmäillyt. Ehkä me vain satutaan pelaamaan eri aikoina päivästä (?) tai jotain.
 
Ylös Bottom