Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jälleen ongelmia IRC:in kanssa

Lastsoul

New Member
Eli olen ennen käyttänyt IRCnet-palvelimena irc.kpnqwest.fi-palvelinta, mutta nyt en enää pääse tuolla palvelimelle, kun yritän yhdistää tulee tälläinen viesti:"you are not welcome to this server: Abuse"

Eli, mistä tuo ilmoistus johtuu?
Ja jos joku voisi kertoa IRCnet-palvelimen, mikä toimisi KYMP:n (siis baana) ADSL:n kanssa, niin olisi iloinen.

Täytyy vielä muistuttaa, että en ole mikään IRC-ammattilainen.

Tietenkin voisin katsoa KYMP:n kotisivuilta heidän suositteleman palvelimen, jos kyseinen tieto niillä sivuilla lukisi. Asiakaspalvelusta kyselin tuota sähköpostin välityksesllä jo 7 viikkoa sitten, vastausta ei ole vieläkään näkynyt.

Tuota Webchat sivustoa en haluaisi käyttää, tänään kokeilin, tuntui aika kauhealta verrattuna Mircin käyttöön.

Olen kyllä kokeillut kohtuullisen monia palvelimia, mm. irc.song.fi:ä ja muita vastaavia, mikään ei ole toiminut
 
On miehellä malttia: 7 viikkoa, etkö omista puhelinta?

servers.ini -tiedostossa Mirc-kansiossa on mulla tämmöset, joista aina joku toimii

n355=irc.stealth.netSERVER:irc.stealth.net:6667GROUP:FI
n356=irc.song.fiSERVER:irc.song.fi:6667GROUP:FI
n357=irc.cc.tut.fiSERVER:irc.cc.tut.fi:6667GROUP:FI
n358=irc.atm.tut.fiSERVER:irc.atm.tut.fi:6667GROUP:FI
n359=irc.cs.hut.fiSERVER:irc.cs.hut.fi:6667GROUP:FI
n360=aapo.it.lut.fiSERVER:aapo.it.lut.fi:6667GROUP:FI
n361=irc.ludd.luth.seSERVER:irc.ludd.luth.se:6667GROUP:FI

Joudut varmaankin soittelemaan tuonna kymp.nettiin, koska tuo net-pääte voipi estää pääsyn suomalaisille irccipalvelimille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
On miehellä malttia: 7 viikkoa, etkö omista puhelinta?

Joudut varmaankin soittelemaan tuonna kymp.nettiin, koska tuo net-pääte voipi estää pääsyn suomalaisille irccipalvelimille.

Taitaa tuo net-pääte todellakin estää tuo pääsyn, en päässyt mihinkään noista palvelimista. Pitääpä käydä viikonloppuna juttelemassa asikaspalvelun kanssa (IRC? mikä se on?).

Ja on minulla puhelin, mutta tuo irc.kpnqwest.fi toimi eiliseen asti, tosin kohtuullisen huonosti, joten siksi olisin halunnut tietää toimivan servun.
 
Siis sun hostis on bannattu, koska tosta ip:stä on jotkut ilmeisesti valloittanut kanavan/kanavia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Siis sun hostis on bannattu, koska tosta ip:stä on jotkut ilmeisesti valloittanut kanavan/kanavia

Kiva (ja minä kärsin kun jotkut p3310 samasta IP-osoitteesta pitävät "hauskaa"), ja muille servuille ei sitten pääse tuon .net päätteen takia vai?
Eli ainoa vaihtoehto on tuo Webchat. Vai onko kenties jotain muuta mahdollisuutta?
 
Jos muuten joskus ette pääse servulle, niin kannattaa koittaa irc.swipnet.se - mä oon joutunu tulemaan tolla useasti kun muut on kussu.
 
Ylös Bottom