Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallo - yleistä keskustelua nahkakuulan potkiskelusta

Jaa luulin et tää on joka vuotinen juttu ja pelataan myös karsintojen aikana.

Tosin en silti ymmärrä miksi tällästä ei voida käyttää EM/MM karsintoihin ihan täysin.
 
Jaa luulin et tää on joka vuotinen juttu ja pelataan myös karsintojen aikana.

Tosin en silti ymmärrä miksi tällästä ei voida käyttää EM/MM karsintoihin ihan täysin.
Mulla on sama käyny mielessä. Mitä Saksa ja San Marino hyötyy siitä et Saksa käy siellä ja voittaa 8-0?

Se ei oo enää edes voittavalle joukkueelle hauskaa.

Kyllä huippuammattilaisetkin toivoo että ne joutuis pelaamaan täysiä koko pelin eikä noin että pelataan vartti ja peli on ohi.
 
Viimeksi muokattu:
Itse taas vastustan tätä uutta systeemiä, sillä nyt muutama kääpiömaa vie kisapaikan niiltä mailta, jotka sen ansaitsevat. Nythän on jo päivän selvää, että Suomea heikompi porukka pääsee seuraaviin arvokisoihin kisaisännälle arvottavaksi heittopussiksi.
 
Eikö ne karsinnat ole edelleen niille jotka sen ansaitsevat, täältä pääsee sit pari muuta lisäksi.
 
20 karsintojen kautta.
10 lohkoa 2 parasta kisoihin.

Ja tän Nations Liigan kautta 4 viimeistä paikkaa. :)

Perus EM-karsinnat säilyy edelleen :)
 
Viimeksi muokattu:
Tanskalainen jalkapalloja valmistava Select on saanut aikaan merkittäviä sopimuksia. Select toimii kaudella 2018-2019 Bundesliigan sekä 2. Bundesliigan virallisena pallon toimittajana. Sopimuksen kesto on neljä vuotta. Vielä lisäyksenä, että toimittajana on Selectiin kuuluva Derbystar-yhtiö.

Lisäksi Select on saanut valloitettua alaa Yhdysvalloista, josta siitä on tullut USL-sarjan (United Soccer League, Yhdysvaltojen 2. sarjataso jalkapallossa) virallinen pallon toimittaja. Sopimuksen yksityiskohtia ei ole vielä paljastettu.

Lähteet:
http://www.select-sport.com/en/bundesliga-match-ball
http://www.uslsoccer.com/news_article/show/864128
 
Selectin Omega onkin paras pallo, mitä on. Itse olen jo viime vuosituhannelta asti itselleni ostanut aina vaan kyseisiä palloja. Ne menevät juuri sinne, minne minä ne banaanikierteellä vaparista lähetän ja haluan. Vastaavasti nämä nykyiset Niken ja Adidaksen kisapallot ovat sellaisia kummallisuuksia ja kevyitä "lentopalloja", ettei mitään rajaa. Viipottavat ihan minne sattuu.
 
Selectin Omega onkin paras pallo, mitä on. Itse olen jo viime vuosituhannelta asti itselleni ostanut aina vaan kyseisiä palloja. Ne menevät juuri sinne, minne minä ne banaanikierteellä vaparista lähetän ja haluan. Vastaavasti nämä nykyiset Niken ja Adidaksen kisapallot ovat sellaisia kummallisuuksia ja kevyitä "lentopalloja", ettei mitään rajaa. Viipottavat ihan minne sattuu.
Mitähäm nää Omegat nykyään maksaa? :)

Pitäisi tuo lähes räjähtänyt UCL finaali 2011 pallo vaihtaa johonkin. Ellei Barca kesäkuun alussa taas voita sitä :D

Tämmönen on nykyään ollu siitä kyseisen finaalin jälkeisestä viikosta lähtien... >> https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Final/01/60/08/93/1600893_w1.jpg
 
Mitähäm nää Omegat nykyään maksaa? :)

Pitäisi tuo lähes räjähtänyt UCL finaali 2011 pallo vaihtaa johonkin. Ellei Barca kesäkuun alussa taas voita sitä :D

Tämmönen on nykyään ollu siitä kyseisen finaalin jälkeisestä viikosta lähtien... >> https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Final/01/60/08/93/1600893_w1.jpg

Omega kustantaa n. 45 € kustantaa. Kieltämättä todella hyvä pallo.

Itse hankin treenaamista varten Unisportstoresta Selectin Brillant Superin, joka on synteettisestä materiaalista valmistettu pelipallo. Hintaa tuli 41 €. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen hankintaan.

Lisätietoa Super Brillantista pystyy lukemaan täältä.

 
Hauska pelaaja tuo Gerard Deulofeu! Se Barca-ura ei vaan sitten tunnu lähtevän lentoon, vaikka kaverilla taitoa eittämättä on. Kaupungin ja stadionin valot liian kirkkaat, varmaan vähän turhan kovat odotukset sekä seuralla, että pelaajalla itsellään, niin ei tunnu oikein täydellä kapasiteetilla onnistuvan...

Mutta annas olla, kun pistetään kaveri Englantiin pelaamaan, niin jo alkaa tapahtua! Watfordin paidassa ( :D ) ympärillään "brittijyriä" ja vastassa Selssi, niin kaverihan näyttää ihan Messi-tason pelaajalta, kun pistää ruplajoukkueen ihan nippuun. Tai ehkä vastustajan heikko taso vaan saa Deulofeun näyttämään niin hyvältä... :D
 
Mutta annas olla, kun pistetään kaveri Englantiin pelaamaan, niin jo alkaa tapahtua! Watfordin paidassa ( :D ) ympärillään "brittijyriä" ja vastassa Selssi, niin kaverihan näyttää ihan Messi-tason pelaajalta, kun pistää ruplajoukkueen ihan nippuun. Tai ehkä vastustajan heikko taso vaan saa Deulofeun näyttämään niin hyvältä...
Ja se Barcan vaatimustaso on vähän toista luokkaa kun tuollasessa brittifutiksen joukkueessa.

Pitkä päätyy >> perään menee ne joita kiinnostaa >> ehkä voitetaan pallo >> ehkä maalilla on hyökkääjä joka tekee maalin.

Tuo on se brittifutiksen lyhyt oppimäärä. :D

Ja syyn voi lukea sarjataulukosta miks Man Cityssä brittipelaajat on todella vähissä.
 
Englantiin tulee ehkä talvitauko. Onko maajoukkuepeleissä enää mitään järkeä kun Englannin ylivoiman ainoa este poistetaan.
 
Kyllä alko vituttamaan se että Neymar ei pelaa enää Barcassa kun katso PSG-real peliä. Just semmonen pelaaja jonka takia jalkapallo on peleistä paras. No Ronaldo teki kaks maalia se oli siis paras vissiin. Sekin vituttaa. Hyvä peli oli kaikin puolin.
 
PSG oli kyllä iso pettymys eilen. Neymarin poissaolo näkyi siinä ettei kukaan haastanut millään tavalla Realin puolustusta.
 
On siinä vaan aina jotain niin hienoa, kun Chelsea putoaa pois kisoista. Ja mikäs sen parempaa, kun pudottajana toimii se kaikkein kaunein, se sinipurppurainen, se FC Barcelona <3

Niin se kahden ottelun lopputulos oli siis 4-1 ja eräs Lionel Messi tekaisi vaatimattomat 3+1. Maailman kaikkien aikojen paras...
 
Ylös Bottom