Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Miten muuten lienee, kun monet herkon myymien tavaroiden kuvat näyttivät miehen itse ottamilta, ja ilmeisesti ainakin sähkörummuista osasi kertoa hyvinkin tarkkaan, olisiko mahdollista että hänellä todella on nuo tavarat? Mitä jos siinä tapauksessa käy tavarat herkolta itse hakemassa, täyttyykö rikoksen tunnusmerkit? Tavarasta on kuitenkin maksettu miehen itsensä pyytämä hinta, ja huuto.netin kaupat ovat saitin itsensä mukaan sitovia?

Kaiken lisäksi ilmoitukseen oli merkattu yhdeksi toimitustavaksi "nouto",
ja muustahan tuossa ei ole kyse?

Juuh, mene ovelle ja heitä joku one-lineri "Terve, muistatkos mut?"! Varmaan löystyy heppu sen verran että tulee rahat takaisin. :p
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Juuh, mene ovelle ja heitä joku one-lineri "Terve, muistatkos mut?"! Varmaan löystyy heppu sen verran että tulee rahat takaisin. :p

Eihän sitä tiedä vaikka se siitä löystyisikin.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Jos jollakulla on halua kokeilla onelineriaan niin pankista saa kaverin osoitteen Riihimäellä. Minulle ainakin antoivat kun kysyin. Tiedä sitten asuuko tuolla vaan osoite on kuitenkin tiedossa. Sitähän voisi joku päivä käydä paikalla koputtelemassa ovelle josko Herkko Henrikki keittelisi kahvit...
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Mielestäni puheesi rikkovat sääntöjä... Ennenkuin olet ihan sata varma asiasta ei kannata mitään nimiä mainita... Se on vain minun mielipide... Niin kauan kun tilinumero ei täsmää nimen kanssa, ei nimeä saa mainita... olethan varma tilinumerosta ja nimestä...??? itse kuulemieni tietojen mukaan kyseisen nimen kanssa ei tuo mainittu tilinumero sovi... ???

Hyvä huomio, korjattu.

Nyt muuten vasta huomasin threadin olevan pari vuotta vanha. Samalla löysin muutakin 2007 vuodelta:

katso viestiketjua - Ostajien syytä olla tarkkana Huuto.net:ssä! - Hopeinen Omena

Nimi siis selvinnyt jo vuosia sitten ja edelleen homma jatkuu.
Miten siis kävi näille 2007 tapauksille, onko tietoa?

Edit:
Jotka kaverin ovat nähneet, onko tässä kuvassa?
</TITLE> </HEAD> <body BGCOLOR="#FF0000" TEXT="#000000" LINK="#0000EE" VLINK="#551A8B"><script type="text/javascript" src="http://hb.lycos.com/hb.js"></script> <script type="text/javascript" src="http://ratings.lycos.com/ratings/lycosRating.js.php"><

Tiedoksi niille jotka ilmestyvät mahdolliseen oikeuteen: Jos tuo on herkko, älkää sekoittako häntä minuun :) Aion olla paikalla ja valitettavasti muistutan ulkonäöltäni jonkin verran tuota kuvan henkilöä. (pitikin sattua)

edit2: Itseasiassa tuo kuvan henkilö taitaakin olla Glen Benton..on vain niin vanhan kuva etten tunnistanut aluksi :)
Väärä hälytys siis.

Huh huh kovin on sakeaa keskustelua... Mitä sitten jos joku ihminen on ollut huijari VUONNA 2007 mitähän niissä oli svoinut käydä... Eikö päässä raksuta että linnaa niistä on varmasti tullut... ja varmasti kukin tuomionsa suorittaa... :) eipä täällä päin ole kukaan rangaistustaan jättänyt suorittamatta, vaikka kuinka armoa olisivat hakeneet... Mielestäni aika sairasta alkaa väittämään, että tämä teidän huijari vuodelta 2007 on edelleen sama ihminen... Mistä voitte olla niin varmoja...???? Jotkut vankilassa käyneet ihmiset osaa myös muuttua, eikä halua enään linnaa... Ei semmoinen käynyt kenekään mielessä...???? Ei voi olettaa, että kaikki mitä tapahtuu hänen asuin alueellaan on hänen syytään tai tekojaan... Hän voi oikeasti olla puhtaasti muuttuunut mies... :) Omien tietojeni mukaan vuoden 2007 jälkeen yksikään tilinumero ei täsmää tämän kyseisen henkilön kanssa... ehkä korkeintaan onnettomia tapauksia saattaa olla joku 2 kappaletta... Niin eikai se siitä mitään älytöntä huijari tee...???? Pitäisi siis olla puhdas pöytä... JA kaikki huijarit mitä huuto.netissä on niin niitä on monia kymmeniä eri ihmisiä niin eihän kaikesta voi syyttää juuri tätä kyseistä Herkkoa... Mikä ihmisiä vaivaa, syntipukki on yritettävä tehdä tavalla tai toisella... ??? Minua on joskus huijattu huuto.netissä ja hyvillä mielin voin kertoa ettei se ollut Herkko Mäkinen vaan OLLI MÄKINEN... Mikä ei myöskään ole sukua tälle toiselle Mäkiselle Sukunimi oli vain SATTUMAA... JA paikkakuntakin on melko lähellä kuin Hausjärvellä vanhempiensa luona majailee... Sinne on Riihimäeltä n.15km Tässä taas tapaus mistä kaikki yrittivät syyttää tätä Herkkoa ja asia ei näin ollut... Ottakaa siis oikeesti selvää ketä alatte syyttämään, eikös se ole jo jonkinlaista herjausta jos toisen/väärän ihmisen nimeä täällä turhaan huudellaan... Itse en ainakaan pitäisi moisesta, jos minua turhaan syyteltäisiin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Helmistö= Herkko mäkelä?
Vitsi vitsinä, mutta voi tuokin toki olla mahdollista :)

Onkos muuten vähään aikaan joku tullut huijatuksi? Ja mitenkähän herkon bisnekset talvella sujuu, varmaan myymässä puistossa pulkkia pikkulapsille.
Ja ei, jos joku on joutunut vankilaan tehtyään kymmeniä nettihuijauksia, niin en usko, että siitä enää muututaan(paitsi jos vankilassa sattui olemaan se heikoin kaveri, tiedätte kyllä mitä ajan takaa :D)
Kerran kun on helpon rahan makuun päässyt, niin kyllä se kiusaus varmasti voittaa kokeilemaan uudestaan.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Mielestäni puheesi rikkovat sääntöjä... Ennenkuin olet ihan sata varma asiasta ei kannata mitään nimiä mainita... Se on vain minun mielipide... Niin kauan kun tilinumero ei täsmää nimen kanssa, ei nimeä saa mainita... olethan varma tilinumerosta ja nimestä...??? itse kuulemieni tietojen mukaan kyseisen nimen kanssa ei tuo mainittu tilinumero sovi... ???



Huh huh kovin on sakeaa keskustelua... Mitä sitten jos joku ihminen on ollut huijari VUONNA 2007 mitähän niissä oli svoinut käydä... Eikö päässä raksuta että linnaa niistä on varmasti tullut... ja varmasti kukin tuomionsa suorittaa... :) eipä täällä päin ole kukaan rangaistustaan jättänyt suorittamatta, vaikka kuinka armoa olisivat hakeneet... Mielestäni aika sairasta alkaa väittämään, että tämä teidän huijari vuodelta 2007 on edelleen sama ihminen... Mistä voitte olla niin varmoja...???? Jotkut vankilassa käyneet ihmiset osaa myös muuttua, eikä halua enään linnaa... Ei semmoinen käynyt kenekään mielessä...???? Ei voi olettaa, että kaikki mitä tapahtuu hänen asuin alueellaan on hänen syytään tai tekojaan... Hän voi oikeasti olla puhtaasti muuttuunut mies... :) Omien tietojeni mukaan vuoden 2007 jälkeen yksikään tilinumero ei täsmää tämän kyseisen henkilön kanssa... ehkä korkeintaan onnettomia tapauksia saattaa olla joku 2 kappaletta... Niin eikai se siitä mitään älytöntä huijari tee...???? Pitäisi siis olla puhdas pöytä... JA kaikki huijarit mitä huuto.netissä on niin niitä on monia kymmeniä eri ihmisiä niin eihän kaikesta voi syyttää juuri tätä kyseistä Herkkoa... Mikä ihmisiä vaivaa, syntipukki on yritettävä tehdä tavalla tai toisella... ??? Minua on joskus huijattu huuto.netissä ja hyvillä mielin voin kertoa ettei se ollut Herkko Mäkinen vaan OLLI MÄKINEN... Mikä ei myöskään ole sukua tälle toiselle Mäkiselle Sukunimi oli vain SATTUMAA... JA paikkakuntakin on melko lähellä kuin Hausjärvellä vanhempiensa luona majailee... Sinne on Riihimäeltä n.15km Tässä taas tapaus mistä kaikki yrittivät syyttää tätä Herkkoa ja asia ei näin ollut... Ottakaa siis oikeesti selvää ketä alatte syyttämään, eikös se ole jo jonkinlaista herjausta jos toisen/väärän ihmisen nimeä täällä turhaan huudellaan... Itse en ainakaan pitäisi moisesta, jos minua turhaan syyteltäisiin...


Kuule Herkko, nimesi yhdisti tuohon tilinumeroon riihimäen poliisi enkä minä. Lopeta jo ja kanna vastuu teoistasi kuin mies. Ja vaikka aloitit huijaamisen jo vuosia sitten, oma tapaukseni sattui alle puoli vuotta sitten, ja samaan aikaan myit myös niitä sähkörumpujasi pitkin nettiä, joten eiköhän kusetettuja löydy riittämiin ihan lähikuukausiltakin. Kerro ihmeessä mitä olet myymässä tällä hetkellä, eiköhän siitä jotain hupia saada.

Hausjärvi on pieni paikka ja minulla on siellä tuttuja(kuten myös Riihimäellä jossa mm. suoritin asepalveluksen vajaa kymmenen vuotta sitten), joten tuo Olli Mäkinen tulee kyllä helposti tutuksi jos siihen on tarvetta. Älä siis itse heittele tänne satunnaisia nimiä, voi kolahtaa pahasti omaan nilkkaan. Toivottavasti et sotke veljeäsi tms. tähän juttuun, sehän olisi tapaistasi("minulla ei ole osuuspankin tiliä mutta tässä avovaimoni tilinumero", muistatko vielä?).

Jos kuvittelet että tämä juttu loppuu osaltani ilman että raha vaihtaa omistajaa, et voisi olla enempää väärässä.

Ja turha väittää ettet ole Herkko, kielioppisi on yhä yhtä avutonta kun edellisen kerran kun esiinnyit poliisina.

edit:
Oletko muuten tässä?
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/06/23362&ext=rss
Ainakin tuo 2007 sopisi kuvaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

sanokaaa multa on kusetettu 250e joku petri järvinen tehtii poliisille ilmoitus. Poliisit tiesi että missä se asuu eika voi tehdä sille mitään en oikeen tajua sitä

Edit: menee koputtamaan ovella ja vetää lättyyn!!!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

sanokaaa multa on kusetettu 250e joku petri järvinen tehtii poliisille ilmoitus. Poliisit tiesi että missä se asuu eika voi tehdä sille mitään en oikeen tajua sitä

Edit: menee koputtamaan ovella ja vetää lättyyn!!!!!!

Onko tuo oikea nimi? Mitä poliisi sanoi?

Mainitsemaasi keinoon ei saa nettifoorumilla kannustaa, sinun täytyy vain tehdä niinkuin parhaaksi näet. Johonkin ratkaisuihin tässä Herkonkin kanssa pitää ruveta päätymään.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Kuule Herkko, nimesi yhdisti tuohon tilinumeroon riihimäen poliisi enkä minä. Lopeta jo ja kanna vastuu teoistasi kuin mies. Ja vaikka aloitit huijaamisen jo vuosia sitten, oma tapaukseni sattui alle puoli vuotta sitten, ja samaan aikaan myit myös niitä sähkörumpujasi pitkin nettiä, joten eiköhän kusetettuja löydy riittämiin ihan lähikuukausiltakin. Kerro ihmeessä mitä olet myymässä tällä hetkellä, eiköhän siitä jotain hupia saada.

Hausjärvi on pieni paikka ja minulla on siellä tuttuja(kuten myös Riihimäellä jossa mm. suoritin asepalveluksen vajaa kymmenen vuotta sitten), joten tuo Olli Mäkinen tulee kyllä helposti tutuksi jos siihen on tarvetta. Älä siis itse heittele tänne satunnaisia nimiä, voi kolahtaa pahasti omaan nilkkaan. Toivottavasti et sotke veljeäsi tms. tähän juttuun, sehän olisi tapaistasi("minulla ei ole osuuspankin tiliä mutta tässä avovaimoni tilinumero", muistatko vielä?).

Jos kuvittelet että tämä juttu loppuu osaltani ilman että raha vaihtaa omistajaa, et voisi olla enempää väärässä.

Ja turha väittää ettet ole Herkko, kielioppisi on yhä yhtä avutonta kun edellisen kerran kun esiinnyit poliisina.

edit:
Oletko muuten tässä?
Varo: Keskusteluspalstoilla liikkuu sarjahuijari | Kauppalehti.fi
Ainakin tuo 2007 sopisi kuvaan.



Sitten sellanen homma, että voin kuule hyvillä mielin kertoa etten ole mikään ***** Herkko!!!! Sovimmeko kenties paikan missä tavata niin näet, että olen naispuolinen ihminen en siis mikään Herkko... ??? VAi löytyykö munaa sen verran...??? KOvaa täällä ainakin paskaa jauhat... Täytynee siltä Timo Järvenpäältä oikeen kysästä miksi tuollaista paskaa jauhaa, nimittäin tuo tilinumero on jonku ihan toisen kuin Herkon ja hänen avovaimonsa... Että... Satun vaan tuntemaan heidät... erittäin mukavia ihmisiä, ei mitään rikollisia todellakaan... VAikkakin nämä perkeleen nettipalstat toisin väittää... Täältä kauttahan tuttavani voi nostaa vaikka syytteen herjaamisesta, kun hänen nimeään täällä toistuvasti turhaan huudellaan... MIkä on vissiin nimikkeellä KUNNIANLOUKKAUS!!!! Sehän sattuu sitten mukavsti kaikkiin oikeudenkäynteihin, kun väärältä ihmiseltä vaaditaan korvauksia niin hän vaatikin korvauksia kunnianloukkauksesta... Kyllä olisi ihmiset ihmeissään... ohhoh... Jotenka jos tää paskan jauhaminen loppuisi ystävistäni, otatte kato asioista ensin selvää ja tulette sitten tänne julkisille paikoille valittamaan... Vai pitääkö sinustakin alkaa puhumaan täällä, että juuri sinä olet yksi huuto.netin huijareista... Äkkiähän nimesi ja soitteesi saa selville, kerran poliisi setä niitä nimiä ja osoitteita niin hyvin jakaa... Kannattaa miettiä aina tarkaan mitä jilkisesti puhuu, kun ei ole asioista ihan varma... !!! :) Mukavaa päivän jatkoa!!!!

Sitten sellanen homma, että voin kuule hyvillä mielin kertoa etten ole mikään ***** Herkko!!!! Sovimmeko kenties paikan missä tavata niin näet, että olen naispuolinen ihminen en siis mikään Herkko... ??? VAi löytyykö munaa sen verran...??? KOvaa täällä ainakin paskaa jauhat... Täytynee siltä Timo Järvenpäältä oikeen kysästä miksi tuollaista paskaa jauhaa, nimittäin tuo tilinumero on jonku ihan toisen kuin Herkon ja hänen avovaimonsa... Että... Satun vaan tuntemaan heidät... erittäin mukavia ihmisiä, ei mitään rikollisia todellakaan... VAikkakin nämä perkeleen nettipalstat toisin väittää... Täältä kauttahan tuttavani voi nostaa vaikka syytteen herjaamisesta, kun hänen nimeään täällä toistuvasti turhaan huudellaan... MIkä on vissiin nimikkeellä KUNNIANLOUKKAUS!!!! Sehän sattuu sitten mukavsti kaikkiin oikeudenkäynteihin, kun väärältä ihmiseltä vaaditaan korvauksia niin hän vaatikin korvauksia kunnianloukkauksesta... Kyllä olisi ihmiset ihmeissään... ohhoh... Jotenka jos tää paskan jauhaminen loppuisi ystävistäni, otatte kato asioista ensin selvää ja tulette sitten tänne julkisille paikoille valittamaan... Vai pitääkö sinustakin alkaa puhumaan täällä, että juuri sinä olet yksi huuto.netin huijareista... Äkkiähän nimesi ja soitteesi saa selville, kerran poliisi setä niitä nimiä ja osoitteita niin hyvin jakaa... Kannattaa miettiä aina tarkaan mitä jilkisesti puhuu, kun ei ole asioista ihan varma... !!! :) Mukavaa päivän jatkoa!!!! :)
Ja siks toisekseen Olli MÄkinen ei ole Herkolle MITÄÄN SUKUA!!!! Mistä rautalangasta se pitää vääntää, että ymmärrät... Ja(OLLI)hän tosiaan on huijannut ihmisiä huuto.netissä ja myös murtautuu ihmisten koteihin ja ryöstelee niitä... Että anteeksi vain, niinkuin sanon nyt viidennen kerran OTA HYVÄ MIES ASIOISTA SELVÄÄ, ennenku alat syyttelemään ystävääni... !!!! Tekee pahaa lukea näitä juttuja täällä, kun tiedän että hän on syytön... Syyttäisitte sitä oikeaa huijaria... Jopa poliisi on huijattuna, jos he tuollasita paskaa jauhavat... Mutta ymmärtäähän senkin ettei poliisinkaan tietoon kaikki mene, jotkut eivät ole vasikoita ja jotkut taas ovat... Mutta silti syytellä ei saa ennekuin on tosi kyseessä...!!!!!

Helmistö= Herkko mäkelä?
Vitsi vitsinä, mutta voi tuokin toki olla mahdollista :)

Onkos muuten vähään aikaan joku tullut huijatuksi? Ja mitenkähän herkon bisnekset talvella sujuu, varmaan myymässä puistossa pulkkia pikkulapsille.
Ja ei, jos joku on joutunut vankilaan tehtyään kymmeniä nettihuijauksia, niin en usko, että siitä enää muututaan(paitsi jos vankilassa sattui olemaan se heikoin kaveri, tiedätte kyllä mitä ajan takaa)
Kerran kun on helpon rahan makuun päässyt, niin kyllä se kiusaus varmasti voittaa kokeilemaan uudestaan.

Heko heko, sä et ite selviäs linnassa päivääkään... Luulisin...!!! En viisti nimeäni täällä paljstaa etten ole minäkin sen jälkeen huijari... Mutta helmistö ei todellakaan tasrkoita mitään herkko mäkelää... hah... kyllä te ootte olevinaan niin salapoliiseja, vaikka ette mistään mitään tiedä... no pääasia et teillä on kivaa, siihen asti ku joku vielä nostaa syytteen kunnianloukkauksesta... Toivottavasti nostais, sais niin nauraa teille... !!! Ku turhaan täällä väärien ihmisten nimiä huutelette...

Kyseisen herran nimi on viimeisten tietojen mukaan Herkko Henrikki Mäkinen ja käyttää nykyään pankkitiliä Sampo 800017-10094567

Ha ha ei tuokaan oikein... noloja olette...

Asut oulussa ja näit hänet vaikka Herkko asuu poliisin mukaan riihimäellä? Onko tällä hetkellä liikkeistä tietoa, itseltäni meni tuossa pari kuukautta sitten ps3 rahat miehen taskuun.

Tietääkö kukaan kaverista mitään muuta, ikä, ulkonäkö jne.?
Googlella löytyy vain vaimon ja lapsen nimi, mutta niitä ei liene sopivaa tai tarpeellista tänne postailla.

Op-tili 572302-2175991 ja käytti nimeä juccape, jukka peltoniemi. Muutama kymmenen syytettä kuullema jonossa, eli rahoja on aivan turha odottaa ellei käy itse perimässä.

Tuokaan tilinumero ei ole hänen...ottakaa nyt helvetti asioista selvää, ennenku alatte syyttelemään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Heko heko, sä et ite selviäs linnassa päivääkään... :D Luulisin...!!! En viisti nimeäni täällä paljstaa etten ole minäkin sen jälkeen huijari... Mutta helmistö ei todellakaan tasrkoita mitään herkko mäkelää... hah... :D kyllä te ootte olevinaan niin salapoliiseja, vaikka ette mistään mitään tiedä... no pääasia et teillä on kivaa, siihen asti ku joku vielä nostaa syytteen kunnianloukkauksesta... Toivottavasti nostais, sais niin nauraa teille... !!! Ku turhaan täällä väärien ihmisten nimiä huutelette...

Tämä threadi käy aina vain mielenkiintoisemmaksi. Melko selkeästi taas itse Herkko vauhdissa, ja jo toista kertaa!

Mites muuten tämä homma on edistynyt, Herkko? Onko rahoja palautettu mihinkään suuntaan?
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Että anteeksi vain, niinkuin sanon nyt viidennen kerran OTA HYVÄ MIES ASIOISTA SELVÄÄ, ennenku alat syyttelemään ystävääni... !!!! Tekee pahaa lukea näitä juttuja täällä, kun tiedän että hän on syytön... Syyttäisitte sitä oikeaa huijaria... Jopa poliisi on huijattuna, jos he tuollasita paskaa jauhavat...

Anteeksi vain, mutta luuletko tosissasi, että ihmiset eri puolilla Suomea olisivat ottaneet jonkun tuntemattoman ihmisen kohteekseensa ja tehneet rikosilmoituksia - vieläpä todisteiden kera. Melko loogista, kyllä.

Mutta ymmärtäähän senkin ettei poliisinkaan tietoon kaikki mene, jotkut eivät ole vasikoita ja jotkut taas ovat... Mutta silti syytellä ei saa ennekuin on tosi kyseessä...!!!!!

Eli rikoksen uhri on vasikka jos tekee rikosilmoituksen? Ei kuulosta tavallisen lenkkarinkuluttajan puheilta.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Jeps, alkaa mennä aika naurettavuuksiin tämäkin treadin meininki. Herkon kannattaisi seuravalla kerralla ehkä harkita hieman erilaista kirjoitusasua/ tyyliä, jotta ei jäisi ihan niin helposti nalkkiin;). No joo, mutta olihan tuo helmistön kirjoitus ihan hauskaa luettavaa. Meinasi mennä tuota lukiessa kaffet väärään kurkkuun.

Jos nyt kuitenkin ihan rehellisiä ollaan, niin onhan tuo aika säälittävää/surullista tulla puolustelemaan tänne nettihuijareita. Tosin tässä tapauksessa herra taisi olla taas itse asialla. Mies on jo kerran esiintynyt poliisina ja nyt oli olevinaan joku sivullinen naispuolinen henkilö, joka oli kuitenkin ilmeisen hyvin asioista perilla? Aivan käsittämätöntä... Mitähän seuraavaksi on luvassa? Ilmeisesti ainakin meikäläiselle kunnianloukkaussyytettä.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Luin tän koko threadin äsken ja menee jo CSI:n tasolle. :rolleyes:
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Sitten sellanen homma, että voin kuule hyvillä mielin kertoa etten ole mikään ***** Herkko!!!! Sovimmeko kenties paikan missä tavata niin näet, että olen naispuolinen ihminen en siis mikään Herkko... ??? VAi löytyykö munaa sen verran...???

Kyllä kiitos, näkisin sinut erittäin mielelläni, ja jos paikkakuntasi on tosiaan Espoo niin sehän onnistuu paremmin kuin hyvin. Sano vain aika ja paikka(ei keskellä arkipäivää, olen töissä).
Sopisiko vaikka perjantai tai lauantai, niin päästään oikein tuopin ääreen turisemaan?

Ja jos Herkko kerran on ystäväsi ja kaikenlisäksi SYYTÖN, niin otappa mies ihmeessä mukaan niin saadaan kaikki väärinkäsitykset kerralla oi'ottua, ei tarvitse ravata ympäri maailmaa.

Ja mitä nimeeni tulee, löytyy kyllä Herkolta osoitetietoineen, ei tarvitse poliisia sillä vaivata.
Puhelinnumero tosin ehti vaihtua, mutta senkin Herkko saa ilomielin, ei tarvitse kuin kysyä.

Herkon prepaid-liittymän numeroa minulla ei enää ole, mutta tuskin on Herkollakaan k.o liittymää?
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Kyllä kiitos, näkisin sinut erittäin mielelläni, ja jos paikkakuntasi on tosiaan Espoo niin sehän onnistuu paremmin kuin hyvin. Sano vain aika ja paikka(ei keskellä arkipäivää, olen töissä).
Sopisiko vaikka perjantai tai lauantai, niin päästään oikein tuopin ääreen turisemaan?

Miksi minusta tuntuu, että tätä deittiä ei tule tapahtumaan ? :rolleyes:
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

helmistö sanoi:
Mutta ymmärtäähän senkin ettei poliisinkaan tietoon kaikki mene, jotkut eivät ole vasikoita ja jotkut taas ovat... Mutta silti syytellä

Tähän muuten lisäisin vielä, taas kerran kun ei sata edellistä viestiä mennyt perille, että
Poliisi otti itse yhteyttä minuun nähtyään tilisiirtoni(ps3 viestillä) Herkon tilillä selvitelessään miehen muita kusetuksia, ja kysyi olenko yrittänyt ostaa jotain, en siis ole "vasikoinut", enkä omin päin lähtenyt syyttelemään ketään, kuten en myöskään keksinyt mitään nimiä tai muita tietoja. Aikamoiset tarinat saat(te) siis kyllä sepittää jos tuon kuvion saat(te) vieritettyä jonkun toisen niskaan.

Onnittelut muuten vielä ennätyksellisestä quotesta, en olekkaan kenenkään nähnyt ennen quottavaan omaa viestiään saman viestin sisällä :p
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Yksi "mukavan" ja "rehellisen" Herkko Henrikin huijaama ilmoittautuu ja ei voi kyllä muuta kuin ihmetellä tämän nimimerkki helmistön harhaista sekoilua. Rikosilmoitukset on kaverista tehty ja pankista tilin omistajaksi vahvistettu Herkko Henrikki Mäkinen. Poliisin vahvistamaa tietoa myös se, että kaverilla on kymmeniä vastaavia juttuja kontollaan ja pino sen kun kasvaa poliisin pöydällä. Se on vissi ja varma kenen tilille on rahaa siirrelty ja kuka tässä huijauksia tehtailee. Minä voisin liittyä mielelläni bfr:n, helmistön ja herra Mäkisen kanssa oluelle. Oiotaan vain väärinkäsitykset ja ihmetellään mihin ne muutama sata euroa oikein menivät Herkko Henrikin tililtä. Vituttaa lukea kaiken maailman helmistöjen sepustuksia kun täällä ainakin on kylmää faktaa lyödä pöytään. Herkon haasteita odotellessa...samalla voisi pistää ne huijaamansa massit takaisin.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Yksi "mukavan" ja "rehellisen" Herkko Henrikin huijaama ilmoittautuu ja ei voi kyllä muuta kuin ihmetellä tämän nimimerkki helmistön harhaista sekoilua. Rikosilmoitukset on kaverista tehty ja pankista tilin omistajaksi vahvistettu Herkko Henrikki Mäkinen. Poliisin vahvistamaa tietoa myös se, että kaverilla on kymmeniä vastaavia juttuja kontollaan ja pino sen kun kasvaa poliisin pöydällä. Se on vissi ja varma kenen tilille on rahaa siirrelty ja kuka tässä huijauksia tehtailee. Minä voisin liittyä mielelläni bfr:n, helmistön ja herra Mäkisen kanssa oluelle. Oiotaan vain väärinkäsitykset ja ihmetellään mihin ne muutama sata euroa oikein menivät Herkko Henrikin tililtä. Vituttaa lukea kaiken maailman helmistöjen sepustuksia kun täällä ainakin on kylmää faktaa lyödä pöytään. Herkon haasteita odotellessa...samalla voisi pistää ne huijaamansa massit takaisin.

Tervetuloa vain minun puolestani, pahoin vain pelkään "helmistön"(=Herkko) passaavan tämän tapahtuman. Mitä muuten yritit ostaa Herkolta?

Edit: Myönnettäköön tosin että minulla on toinenkin teoria "helmistön" henkilöllisyydestä(googlatkaa hiukan Herkkoa ja voi alkaa raksuttamaan), ja jos pitää paikkaansa niin voipi olla että uskoo itse oikeasti noihin juttuihinsa..
Jos näin on, niin alkaa varmaan itsekkin pikkuhiljaa tajuamaan ettei Herkko ole sittenkään muuttunut mihinkään. Tarina senkuin mätänee kun Herkko kaivaa muutaman tonnin takia maata perheensä jalkojen alta.

Noh, asiasta kolmanteen eli ihan asiasta poiketen:
http://www.suomenyritykset.fi/MÄKINEN HERKKO-HENRIKKI/11429256/
Hämeen erikoisrakennus tmi, sittemmin "pureplayers" sanoo ytj. Tuota URLia kannattaa tarkistella lähemmin jos sattuu kiinostamaan.

Että jos joku sattuu tarvitsemaan remonttia, niin tuolta voi näemmä kurkistella sopivan firman osoitetta. Riihimäellä näyttää sijaitsevan.
y-tunnus: 2083401-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Wii konsoli 4 pelillä ja parilla ohjaimella. Huuto.netin kautta, tiedot löytyy enirolta mutta eri puhelinnumero, huijarin ilmoittama numero ei käytössä. Soitin enirolta löytyvään numeroon jossa sama osoite ja nimi kuin huijarin tiedoissa. Eipä ole mitään konsolia myynyt. Millaisia sähköposteja olette saaneet? Ite kun sain vaikka mitä shittiä mm. "ei tulisi mieleen huijata ketään" ja tähän vielä kauhee stoori kuinka häntä on huijattu. Ite kun sanoin että riski aina laittaa rahaa tilille. En halua nimeä näin julkisesti sanoa koska nimi ei pidä paikkaansa.
 
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822

Wii konsoli 4 pelillä ja parilla ohjaimella. Huuto.netin kautta, tiedot löytyy enirolta mutta eri puhelinnumero, huijarin ilmoittama numero ei käytössä. Soitin enirolta löytyvään numeroon jossa sama osoite ja nimi kuin huijarin tiedoissa. Eipä ole mitään konsolia myynyt. Millaisia sähköposteja olette saaneet? Ite kun sain vaikka mitä shittiä mm. "ei tulisi mieleen huijata ketään" ja tähän vielä kauhee stoori kuinka häntä on huijattu. Ite kun sanoin että riski aina laittaa rahaa tilille. En halua nimeä näin julkisesti sanoa koska nimi ei pidä paikkaansa.

Herkkoako epäilet? Kannattaa pirauttaa Riihimäen poliisille, vaikka juuri Timo Järvenpäälle, hän varmaan tietää löytyykö k.o tilinumero Herkon varastoista vai ei. Jos löytyy niin voit saman tien unohtaa rahasi, et tule enää koskaan näkemään niitä.
 
Ylös Bottom