Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joululahja tytölle

Dan

Member
Nyt tulikin ongelma. Pelaavalle tytölle joululahja.

Lähinnä spyrot ja hevospelit kiinnostaa tai muuten eläinaiheiset.

Mitään sopivaan en julkaisulistoilta löytänyt.

Alustana voi olla PS2&3, 360 tai Wii.


Oiskos ideoita?
 
Vastaus: Joululahja tytölle

Minä ehdotan kameota 360:lle. Niin ja onhan sille myös viva pinata.
 
Vastaus: Joululahja tytölle

Itselleni tuli mieleen kohta Suomessakin ilmestyvä EyePet (PS3). Mukana tulee myös "pelaamiseen" tarvittava kamera. Linkki Discshop:iin

TheHut myy EyePet- peliä kameran kanssa +30e:n hintaan (julkaistiin siis jo viime perjantaina). Peli tuli itselle alkuviikosta postista, ja peli sopii ehkä enemmänkin aikuisille, jotka pelaavat peliä hieman pienempien (alle kouluikäisten) lasten kanssa.


Dan: Kuinka vanha tyttösi on?

Singstarit sopivat hieman vanhemmille likoille, jos tykkäävät lauleskella porukassa.
 
Vastaus: Joululahja tytölle

360:lle tulee ainakin mieleen:

-Viva Pinatat
-Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
-Kameo

Siis nämä ainakin näitä laadukkaampia, kyllähän sitä lapsille suunnattua lisenssishaibaa on markkinat pullollaan. :p
 
Vastaus: Joululahja tytölle

Laajenna näkökulmaa äläkä katsele vain "tyttöjen pelejä".

Minkäikäinen? Osaako kieliä?
 
Vastaus: Joululahja tytölle

Jaska 8v kiljuisi riemusta saatuaan uusimman Hannah Montana pelin? Jos ajatellaan käänteisesti asiaa. :D

Nyt tiedän mitä mä sulle lahjaksi ostan :D

Kannattaa miettiä animal crossingia. Siskon tyttö 11v on pelannut sitä jo 3 vuotta putkeen. Ei ole sen enempää tyttöjen kuin poikienkaan peli, mutta toimii. Ja Wii-versiossa on pirun paljon kaikkea ladattavaa lisäsisältöä joka vaihtelee oikeiden tapahtumien mukaan. Luo pitkäikäisyyttä.
 
Vastaus: Joululahja tytölle

Wiille Harvest Moon, Dog island ja de Blob. Dog Islandissa ainakin puhe tulee tekstinä ruutuun, että siinä voi rauhassa plärää sanakirjaa että saa käännettyä tekstit suomeksi. Harvest Moonista en ole varma mutta todennäköisesti näin on koska on japanilaisten tekemä peli. Molemmat ovat englanninkielisiä. Dog Island on vanha peli mutta olen nähnyt yhä sitä Anttiloissa myytävän. de Blobbia saa suomeksi jos ostaa Suomesta. Varmaan muutakin keksii jos miettii.
 
Ylös Bottom