Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Julkaisematta jääneet pelit

Vastaus: Julkaisematta jääneet pelit

Oli kieltämättä erittäin mielenkiintoista luettavaa. Mutta, vaikka pelien julkaisematta jättäminen minua juurikaan ollut koskettanut, oli osa tarinoista melko surullisia. Esimerkiksi Sam & Max vaikutti aika kivalta peliltä, tai kivalta se ainakin näytti, joten se oli hieman surullinen tapaus.

Starfoxin yhteydessä otettiin esille hyvän tuntuinen idea. Siis tuo, että ko. peli julkaistaisiin Wiin latauspalvelun kautta. Ja mikä tietysti estäisi muidenkin, kuten Motherin julkaisemista sen kautta.

Toivottavasti hemmo jatkaa julkaisematta jääneiden pelin käsittelyä, sillä minua ainakin kiinnostaisi se N64:n Zelda räpellys.
 
Vastaus: Julkaisematta jääneet pelit

Edelliseen viestiin jatkoa: eipä ilmesty sittenkään. Noh, onhan se parempi etteivät kiirehdi peliä kauppoihin liian äkkiä ja keskeneräisenä, vaan tekevät rauhassa valmiiksi.
 
Vastaus: Julkaisematta jääneet pelit

Muistaako kukaan sen nimistä peliä kuin Into The Shadows?Kyseisen pelin video oli mukana jossain PC-pelikirja 1995-96 painoksessa by Kimmo Nikkanen.Peli oli 3D-luolastoseikkailu ja zombeja tai jonkinlaisia otuksia näytti olevan.Tuli mieleen keskiaikainen Resident Evil.Sen jälkeen en ole pelistä mitään kuullut.
 
Vastaus: Julkaisematta jääneet pelit

Tuomas sanoi:
Muistaako kukaan sen nimistä peliä kuin Into The Shadows?Kyseisen pelin video oli mukana jossain PC-pelikirja 1995-96 painoksessa by Kimmo Nikkanen.Peli oli 3D-luolastoseikkailu ja zombeja tai jonkinlaisia otuksia näytti olevan.Tuli mieleen keskiaikainen Resident Evil.Sen jälkeen en ole pelistä mitään kuullut.

Into the Shadows was a computer game being developed in Sweden by the demogroup Triton, for release by Scavenger. A running (non-interactive) demo was released in 1995, exhibiting many features that were far ahead of their time. For example, it had real-time shadows two years before the Quake engine, considered the most advanced engine when Quake came out in 1996. The demo also showed realistic skeletal movement based on motion capture. It ran extremely well on mid-range computers at the time, such as the 486, whereas a Pentium was recommended for Quake.

The game was cancelled in 1997 when Scavenger went under [1]. Some members later joined Starbreeze Studios to work on Enclave and other games.

eli demo ryhma oli tehny vain hienon demon ja siina se tais ollakkin
 
Ylös Bottom