Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jump Superstars

PeksiK

New Member
Jump Superstars on tällä hetkellä varmastikin DS:n paras tappelupeli, mutta valitettavasti tarjolla vain Japanin markkinoilla. Ajattelin aloittaa ketjun, johon voitaisiin kerätä pelin importanneiden ajatuksia.
Itse olen tahkonnut yksinpeliä antaumuksella yli 30 tuntia, ja kaikki komat (pelihahmot) on unlockattu. Nyt kun seikkailumoodin kaikki haasteet on läpäisty, jää hieman semmoinen tunne että tästä puuttuu jonkinlainen turnausmoodi tai vastaava, jossa pääsisi mättämään tekoälyvastustajia vastaan. Battle-moodissahan voi kyllä mitellä, mutta se pakottaa valitsemaan tekoälypelaajien pakat itse.
Pakkasysteemin myötä tassä olisi varmasti paljon syvyyttä moninpeliä pelatessa, mutta valitettavasti vastustajia on aika vähän saatavilla.
 
Vastaus: Jump Superstars

Azu sanoi:

No kappas. Etsin nimellä "jump superstars" enkä "jump super stars" niin ei tullut vastaan. Pahoittelen. Tämän ketjun voi sitten poistaa. Ihmettelinkin kyllä miksei ketjua ole jo.

Edit: Lisättäköön vielä puolustuksekseni, että tuo toinen ketju on aika tavalla vanha. En sitten tiedä onko parempi herättää kuukausia vanha ketju vai aloittaa uusi. Tuo vanhempi ketju on jäänyt sikäli kesken, ettei siihen ole kukaan pelin ostanut kirjoittanut mitään.
 
Ylös Bottom