Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Jiz

Well-Known Member
Kyllähän täällläkin palstalla on vahoja jääriä jotak vetää käänniä tai muuten vaan ovat krapulassa. Eli jos mieleen tulee krijoittaa kännissä tai krapulassa niin tämä on oiva paikka siihen. Ei tarvitse aina aloittaa uutta trediä.... .ad,omti toki poistaa tämän, mikäli ajattelavat tämän oelvan pois sivun asiaytimestä, se ymmärrän.

itse olen tässä 9 päivän työputken jälkeen aloittamassa 5 päivän vapaata ja todellakin aijoin nollata tlaneteen. Odoton juuri taxia saapuvaskis tuohon pihaan ja sitiotä poistun paremman puolliskon kanssa keskustaan. kavert jos oittelee missä olen- illan jatkot!!!!!

Feldonit, fränknyberit ja se tyyppi joka veti aina ohi asian beace and love!
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Kuka nyt ei olisi... Vai olenko vaan alkkari? On se opiskelijan elämä rankkaa... huomenna on vasta ne kunnon menot edessä, joten sinne valmistautuessa:).
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Jep - henkilökohtaisestihan olen aina lärvit!

Mutta Jizin tekohuppelis ei nyt menny läpi -> 5.5 promillea ehkä mutta pelkällä otsallakin kirjoittaa paremmin.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Dan sanoi:
Jep - henkilökohtaisestihan olen aina lärvit!

Mutta Jizin tekohuppelis ei nyt menny läpi -> 5.5 promillea ehkä mutta pelkällä otsallakin kirjoittaa paremmin.

Jeps, näinhän se on mutta ainahan pitää vetää vähän yli. Tosiaan vois itte mennä tutimaan, jotta jaksaa itte rännätä oikein kunnolla huomenissa tai tätäpäiväähän se taitaa jo olla:).
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

nakkihuuli sanoi:


Siltähän se tuntuu vielä noin nuorena... Opit ajanmyötä ja iän karttuessa arvostamaan kuningasalkoholia;). Eipä mulla muuta...
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Työviikon jälkeen. Yes. Ihan mukavalta tuntuu pieni humalatila. Arvostelukyky laskee ja nettipokeriin lähtee taas 50$ talletus. Voittoja kiitos :)

edit: paljon typoja :)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Joo känni on päällä ja tappelukin iski, Voittaajana siitä selvittiin 3-2 ylivoiman takia. :cool:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

pokerikrapula 8h pelailun jälkeen. huomenna jumittaa pää
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Asiakaspalvelu on perin lystiä pienessä krapulassa.:eek:

Nimim. Viimeinen oli liikaa.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

olin kyllä päivällä kännissä mutta en enää.
katsoin mortal kombat conquest boxin läpi, 7-8t loisto viihdettä:D
varsinkin pöhnässä, ei niistä naisista voi olla pitämättä.grrrr
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni ja krapula tredi

No mutta! Näitäkin ketjuja tarvitaan. Tällä hetkellä ollaan ~ bratwurstit silmillä. Terkut broidille.

EDIT. Haha, huomenna on lähes exodus. Vaimoke antaa palautetta ja maailma räjähtää. Piis kaikille.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Aika makea välikuolema , pakko kärsiä.

Ps. in kiksu we trust.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eilen oli hauskaa, eikä nyt ees hävetä. Darraakaan ei löydy. Elämä on helppoo :cool:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Köhää on päivä ollut....
Tällä ketjulla olisi post countit saatu kyllä melkoisille lukemille :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom