Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Elämä on hauskempaa humalassa, krapulakin (kun siihen tottuu) on oma kaunis maailmansa. Tosin lähiaikoina krapulat on olleet sellaisia ilottelun tappajia että ei mitään järkeä. :D Yltiösosiaalisena persoonana en kuitenkaan tarvitsisi alkoholia, mutta muut tuntuvat tarvitsevan joten ei sitä passaa ilman olla. Kivaa hullutella humalassa. Voi vaikka viuhahtaa viljapellossa eikä nolota yhtään. :D

vanha kunnon helikopteri tanssilattialla on tullut tutuksi tässä parin vuoden aikana. nää on näitä päähänpistoja parhaasta päästä :rolleyes:

kertaakaan en oo tosin minkään tempauksen takia baarista ulos lentänyt. tai muutenkaan lentänyt
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

^ Kannatan myös nakuilua ihan kerrostalojen pihapiireissä. Kuitenkin yöaikaan ettei ihan pienet lapset näe :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

vanha kunnon helikopteri tanssilattialla on tullut tutuksi tässä parin vuoden aikana. nää on näitä päähänpistoja parhaasta päästä :rolleyes:

kertaakaan en oo tosin minkään tempauksen takia baarista ulos lentänyt. tai muutenkaan lentänyt

Joo, ei oo kovin kauaa siitäkään kun mulla oli kaverin nyytit kädessä baarissa. Eikä mitään muita muistikuvia kuin se. :D Muistan vaan kun se tyyppi kysy "Miksi sulla on mun nyytit kädessä?".. Vastasin että "En oikein tiedä."

Noh, jos pallinsa kaivaa esille niin kai sitä hakee juuri tuollaista huomiota. Ehkä universumin kauheimpia kännimuistikuvia. :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Carlsberg, Sandels, Tiger, Saku ja Kurko kavereina. Volbeat soi taustalla ja illalla Kotiteollisuus
livenä. Voiko tästä enää parantaa? Hyvää valmistujaista niille jotka valmistu jostakin johonkin. Olen kohta waisted :cool:

See Ya!!
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Carlsberg, Sandels, Tiger, Saku ja Kurko kavereina. Volbeat soi taustalla ja illalla Kotiteollisuus
livenä. Voiko tästä enää parantaa? Hyvää valmistujaista niille jotka valmistu jostakin johonkin. Olen kohta waisted :cool:

See Ya!!


täälläkin on kavereina erilaisia bissejä + punkkua, koko päivä makoiltu auringosta nauttien. Kotiteollisuutta soi äsken, maj karmaa, gunnareita, metallicaa jne.. kohta lähtään stadiin hillumaan. Piti mennä tänään kattoo ku venäjän jättii läiskii sitä toista turpaan, mut niinku tiedätte se peruuntu. Onneks massit saa takas oli meinaan aika suolasen hintaset liput. Eiköhän täs keksitä jotain korviketoimintaa tälle illalle =)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

joenvarteen grillaa ja juomaan olusta, nyt kun on saanut muutonkin kunnialla valmiiksi. suihkun kautta tosin
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Carlsberg, Sandels, Tiger, Saku ja Kurko kavereina. Volbeat soi taustalla ja illalla Kotiteollisuus
livenä. Voiko tästä enää parantaa? Hyvää valmistujaista niille jotka valmistu jostakin johonkin. Olen kohta waisted

See Ya!!

Niska jumissa, kurkku kipeä ja ääni kadoksissa. Krapula verraton ja korvissa kuuluu tinnitystä. On tää Lahden edustustyöt sitten raskaita välillä. Onneksi pääsin sentään kaijuttimen viereen mossailee :D Nyt Jonelle hakemaan ranskiskebaab ja odotellaan infernaalisella yli-innolla huomista suhteellisen kuumottavaa työpäivää nimittäin iltavuoro edessä iik! :eek::p
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Syntibiweet lähestyy! Taidanpa itseni kunniaksi sitten juoda vain Keisari-merkkistä olutta.

Sitä odotellessa!
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Voi jessus, että tällekin sitten tehtiin oma threadi ;)

Noh, eilinen meni huomattavan lämpimän (helvetin kuuma keli) keskikaljan ja yleisen päättäririehumisen merkeissä.
Puolenyön aikaan päätettiin viedä kaveripiiri kyliltä meille grillaamaan ja chillaamaan, ja päätettiin siinä sitten yhdessä ruveta noin yhden aikaan katsomaan elokuvaa nimeltä Kauriinmetsästäjä (Deer Hunter). Varsin mielenkinoista katsottavaa.
Neljän aikoihin koko sakki vääntelehtikin krapuloissa, (juomat loppuivat, huom,) ja koko porukka päätti ruveta nukkumaan. Vaikkakin siitähän ei siiten luonnollisesti tullut mitään.

Aamulla tosin todella hyvä fiilis, krapula tiessään ja eikun aamupalalle, siitä sitten toipumaan kavereiden kanssa eilistä iltaa puiden.

Melko onnistuneet päättärit kaiken kaikkiaan, vaikka itse vedinkin hieman överiksi. (Minut löysi siinä kymmenen aikoihin leikkipuistosta keikkumasta keinuhevosen selässä, huutaen "endoa, keulaa, endoa, keulaa!")

Mutta yksi tutkimisen arvoinen juttu tuli mieleen: Kun menet humalassa nukkumaan, heräät krapulassa. Mutta kun valvot tarpeeksi kauan, tulee krapula jo muutenkin, eikä sitä tarvitse enää huomenna potea. Eli "säilyttääkö" uni krapulan?
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Jos ehtii selvitä illan aikana niin eihän sitä ole edes tumuissa oltu ^ :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ei taida kummonen elämä olla jos humalassa on hauskempaa ku selvinpäin :rolleyes: itsehän en juo ollenkaan, kun en näe siinä mitään järkeä, pysynpähän kunnossa ja rahat säästyy. Toki mulle on lopulta ihan sama miten muut elämänsä käyttää.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Noh, suurin osa juo kohtuudella, enkä näe siinä mitään pahaa. Onhan se kiva välillä läträä ja läikyttää.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Viimeinen niitti eiliselle krapulalle oli Lidlin mainos jonka etusivu iloisesti ilmoitti:

"Juominen on tärkeää!"

Lehti meni silppuna roskiin hyvin nopeasti. Nyt alkaa jo helpottaa..
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ei taida kummonen elämä olla jos humalassa on hauskempaa ku selvinpäin itsehän en juo ollenkaan, kun en näe siinä mitään järkeä, pysynpähän kunnossa ja rahat säästyy. Toki mulle on lopulta ihan sama miten muut elämänsä käyttää.

Mun mielestä tuo järkevyysajattelu puree paljon paremmin tupakkaan. :rolleyes:

Viinahan on viisasten juoma. Tarkoittaen sitä, että vain viisaissa käsissä se palvelee käyttötarkoitustaan hienoimmin. Lisäksi viinassa tuo sosialisointi tosiaan isossa asemassa. Tällaisella hiljaisemmallakin kaverilla alkaa juttu luistamaan ja ihmisiin on paljon helpompi tutustua. Mutta en nyt tosiaankaan tarkoita sitä, että ilman viinaa you can't make friends. En todellakaan.
Viisaissa käsissä voi olla tosikin hyvä juttu tuo alkomahooli, vaan ymmärrän minä kyllä absolutisminkin ihan mainiosti! :)

ps. toissa päivänä varsinaiset räkikset: kaksi siideriä ja lonkero. :cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Tallinna reisutajan ja nyt loppuillan huumaa kännissä.NHLLÄÄ j kaljaaaaa!! Olen tui yui huhhei kiitos! :cool:

Hups! Minä en ole tätä kirjoittanut :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Olipa rankat synttäribileet, piti bailata ankarasti! Ihme ja kumma kukaan ei yltynyt viuhahtelemaan. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom