Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Noh täällähän on varmaan niin filosofista porukkaa ;) että on kyllä pakko kysyä, mitä saatte kännistä ja krapulasta ja miksi te juotte vaikka tiedätte tulevat vaikutukset? Ei ole tarkoitus mitenkään haukkua muiden elämäntapaa sillä en itse todellakaan ole mikään puhdas pulmunen, mutta tämä vaan mietityttää.

Se nyt vaan sattuu olemaan (ikävä kyllä) ainoa laillinen päihde. Ei tosin mistään terveellisimmästä päästä.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Mun mielestä tuo järkevyysajattelu puree paljon paremmin tupakkaan. :rolleyes:

Viinahan on viisasten juoma. Tarkoittaen sitä, että vain viisaissa käsissä se palvelee käyttötarkoitustaan hienoimmin. Lisäksi viinassa tuo sosialisointi tosiaan isossa asemassa. Tällaisella hiljaisemmallakin kaverilla alkaa juttu luistamaan ja ihmisiin on paljon helpompi tutustua. Mutta en nyt tosiaankaan tarkoita sitä, että ilman viinaa you can't make friends. En todellakaan.
Viisaissa käsissä voi olla tosikin hyvä juttu tuo alkomahooli, vaan ymmärrän minä kyllä absolutisminkin ihan mainiosti! :)

ps. toissa päivänä varsinaiset räkikset: kaksi siideriä ja lonkero. :cool:

No enpä nyt tiedä sosialisoinnista, omalta osaltani etenkin nuorempana eivät muut kunnioittaneet omaa valintaa olla ottamatta päihteitä. Kuilu "ystäviin" vain kaveni entisestään, kun kaikemaailman höpöhöpö kännitykset tulivat mukaan kuvioihin. Onhan se humala varmaan hienoa, kumma kyllä estot lähtevät, mutta niin lähtee myös järki. Montako väkivaltarikosta tai liikenneonnettomuutta sattuu vuosittain alkoholin vaikutuksen takia? Etenkin viikonloppusin ei voi välttyä uutisilta, joissa nuoret yrittiävät livistää poliisin kynsistä mopoillaan vain jäädäkseen kiinni.

Omalta osalta en ole edes rentoutunut...melko hirveästä määrästä alkoholiakaan, liekö että olen niin uppiniskainen asian suhteen, että en voi lakata tarkkailemasta itseäni, koska en olisi oma itseni. Motoriikka kärsii, mutta mieli on kirkkaampi kuin viina. Terveydillisiä vaikutuksiakaan ei ilmene ennen kuin vanhemmalla iällä, jolloin on ihan ok ottaa pieni viskipaukku illalla edistääkseen terveyttään.

Ei monesta ole alkoholistin virka kaukana, kun elämästä ei osaa ottaa mitään irti ilman rakasta virvoikettaan. Vielä voisi mainita kaiken siivon, mitä tämän substanssin nauttimisesta syntyy, yllättäen kaikki sivistys katoaa, eikä osata edes siivota roskiaan, vaan rikotaan niitä helvetin pulloja joka paikkaan. Alkoholin kulutus Suomessa on onglema, se on totuus. Täytyy olla jämäkämpi ihminen, että pitää pintansa asian suhteen, mutta kovin heikkoja tuntuu ihmiset olevan.

Toisaalta tästä suomalaisten heikkoudesta valtio saa kivan siivun kahisevaa...
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Armeijasta vl vapaalla ja yksin kaljaa juodaan kun kaveri ei vastaaa...
Taitaa mennä tää ilta seurana vaan olutta ja pelikonsolit.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Täälläpä ollaan humalassa, lällää! Guitaria pelattu eukon siskon kans mut seki häipy, plii plaa! :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Täälläpä ollaan humalassa, lällää! Guitaria pelattu eukon siskon kans mut seki häipy, plii plaa! :D

Kännissä tääläki olla, tälläkertaa ilman Guitaria... mutta saitko ees vai yrititkö vongata jonka jälkee otti ja tuota lähti :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Kännissä tääläki olla, tälläkertaa ilman Guitaria... mutta saitko ees vai yrititkö vongata jonka jälkee otti ja tuota lähti :D

En yrittänyt, olin jopa kiltisti! :eek: Yleensä näin, mutta joskus pahuus ottaa vallan. Olut on silti hyvää ja tietokone antaa paremmin. :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

En yrittänyt, olin jopa kiltisti! Yleensä näin, mutta joskus pahuus ottaa vallan. Olut on silti hyvää ja tietokone antaa paremmin.

heh, luulit ainaki olevas kiltisti, kunnes huomenna jossai vaiheessa eukkos kertoo että oot taas lähennelly sen siskoa!
- Ai miten nii, mun mielestä mä olin ihan kiltisti :eek:
- No sisko just soitti ja kerto kuinka yritit puristella takamuksesta kokoajan:mad:
- Ai jaa... no en mä kuitenkaa siltä mitää saanu, älä pelkää en mä sitä nu**inu ::eek:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

heh, luulit ainaki olevas kiltisti, kunnes huomenna jossai vaiheessa eukkos kertoo että oot taas lähennelly sen siskoa!
- Ai miten nii, mun mielestä mä olin ihan kiltisti
- No sisko just soitti ja kerto kuinka yritit puristella takamuksesta kokoajan:mad:
- Ai jaa... no en mä kuitenkaa siltä mitää saanu, älä pelkää en mä sitä nu**inu

EIIIIII! Oon käynyt täällä päisään, muistin vasta nyt. En lähennellyt, perhana. :D

Kivasti se tyttö lähti tuosta ajelemaan kahden maissa (kai) ja ite jäin koneelle. MEIKÄ on aina kiltisti. :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Tänään rokataan taas (työ)kaverien kanssa. Jääkaappi pursuaa juotavaa ja syötävää. Tällä hetkellä porukka paukuttaa olohuoneessa Black Sabbathin War Pigs -veisua. Mun oli pakko tulla vähän ottamaan happea, sillä tunnelma on kirjaimellisesti kuuma, kostea ja hikinen.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Tänään rokataan taas (työ)kaverien kanssa. Jääkaappi pursuaa juotavaa ja syötävää. Tällä hetkellä porukka paukuttaa olohuoneessa Black Sabbathin War Pigs -veisua. Mun oli pakko tulla vähän ottamaan happea, sillä tunnelma on kirjaimellisesti kuuma, kostea ja hikinen.

Itse suuntaan tästä taas kohtapuoliin kaverin syndeille Lauttasaareen. Sieltä olisi sitten tarkoitus lähteä iltamyöhään jatkamaan Stadin keskustaan. Saattaa mennä taas vaihteeksi kohtuullisen pitkän kaavan mukaan.

Hyvät lauantait kaikille!
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ei voi muuta sanoa kuin että olipas kerrassaan mainio päivä eilen. Vapaapäivä töistä ja hieno keli joka luonnollisesti johti puoli kahdelta paikalliselle terassille. Sielä kohtasin vanhan frendin jonka kanssa en ole ollut yli 8 vuoteen tekemisisssä riidan vuoksi mutta se saatiin vihdoin selvitettyä. Terassilta jossain vaiheessa lauman voimin kämpille vetämään parit NHL matsit ja sitten siirryttiin satamaan Suuret oluet pienet panimot-tapahtumaan. Kukko-olutta ja friteerattuja muikkuja ah! :D

Satamasta takas terassille ja lopulta takasin kämpille pelaamaan singstaria ja nauttimaan virvokkeita. Kello kolmen jälkeen oli sen verran huono happi että oli pakko sanoa vieraille notta näkemiin ja pehkuihin. Hieno päivä tosiaan ja tänään paikkaillaan Big Makkien ja kebabien voimalla olotilaa :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

No niin toinen päivä lähtee pikkuhiljaa käyntiin. Siirrytty kirkkaisiin.. ilta voi olla melkoinen. Seurue muuten väheni puolella eilisestä ku amatöörit siirtyivät sivuun

Pois alta!! Jaffat tullo!!1!
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Huhhuh. Tulipa viikonloppuna juhlittua synttäreitä, sekä kaverin synttäreitä. Kahden päivän juhliminen oli sitten siinä. Tuo sunnuntai meniki sitte maatessa X-asennossa sängyn pohjalla ja illalla vasta uskalsi mennä tupakin polttamaan. Miten se ois.. Kai se pitäis tänään hieman maistella, onhan se sentään maanantai? :rolleyes:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Lauantaina on huono ryypätä, koska sunnuntaina on krapulapäivä ja maanantaina "krapulanjälkeinenpäivä"

Monet maanantait vielä joutunut kotona makaamaan, kun on niin epätodellinen töhö olo : D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Joo-o.. Lahden yöt takana omalta osaltani. Jatkot hieman venähtivät kun puoleen kahdeksaan aamulla tuli örmyttyä. Nyt on lievä hiki päällä hips! ;)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Sää on kuin morsian, suunta kohti Iisalmea ja olutjuhla Olusia alkakoon!! Rai rai!! :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Kevyttä kankkusta pukkaa, kun tuli eilen juhlittua Helsinki Cupin voittoa yön pikkutunneille asti.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Puolitoista viikkoa kului Kuusamo-Rovaniemi-Kemi-akselilla, ja nyt on kotiin palattua mukava ottaa kylmää ölppää. Automatka Kemistä Keravalle ilman ilmastointia tällä kelillä ei ollut niitä mukavimpia kokemuksia. Alkoi olla jo puolenvälin jälkeen shortseissa vähintään keitettyjä, ellei jopa paistettuja munia.

Nyt on kuitenkin mukavan rento fiilinki. Etenkin kun ensimmäisenä kotiin päästyäni pistin Macbook Prohon lisää muistia. Nyt on 2*2 gigaa entisen 2*1 gigan sijaan. Ja tarttuihan tuolta reissusta 1 TB:n ulkoinen kiintolevykin mukaan 79 eurolla. :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Lol vaan, krapula jatkuu jossain määrin vieläkin, ja maanantaina tosiaan otin. Ehdottomasti aivan liikaa tuli juotua, joku lähemmäs 15 olutta varmaan. Ens kerralla taas vähän rennommin.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Huomenna se alkaa. Koko perkeleen viikko pyöritelty peukaloita ja vain odotettu kun Ilosaarirock lähtee käyntiin perjantaina!!

Nyt yks rentoutumisolut ja korkata Stargate Season 5, niin jaksaa vielä tän viimesen illan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom