Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni ja krapula tredi

ilta kuuluu sushia,viiniä ja pelejä, eli tällä illalla wii sportsia ja välillä guitar heroa... kalsari kännit on poikaa..
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eilen tuli taas maisteltua alkomahoolipitoisia litkuja. Mm. Caipiroscaa, jota sovellettiin omiin mittasuhteisiin (1,5dl vodkaa nuhasen 4cl sijaan). Oli kyllä mainion makuista ja lime peitti alkoholin paremmin kuin hyvin. Ja jottei ihan akkameiningiksi mennyt, tuli nautittua mäyriksen verran keskiolutta ja baarissakin käytiin vain "yksillä". Darrakin jäi onneksi luokkaan 'lievä päänsärky' jota ei tarvinnut edes karkoittaa tabuilla.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Alkoholi juomien nauttiminen on suotavaa tiettyy rajaan asti, sitten se on jotain muuta.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Se raja varmaankin meni rikki, kun porukka hyppi alasti pituutta yleisurheilukentällä kaljahuuruissa :rolleyes:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

mutta jos ei koskaan ota liikaa niin mistä tietää koska on ottanut tarpeeks.
siinä päivän filosofinen ajattelu.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

pelle sanoi:
mutta jos ei koskaan ota liikaa niin mistä tietää koska on ottanut tarpeeks.
siinä päivän filosofinen ajattelu.
Joo, mutta mikä on liikaa?
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

se on henkilökohtaista.
minä olen ottanut liikaa siinä vaiheessa kun alkaa tulemaan huono olo ja tietää että 30 minuutin sisään tulee oksennus reissu.
tuossa vaiheessa kun lopettaa alkoholin juomisen ja siirtyy limsaan ja syö jotain ja menee äkkiä nukkumaan niin saattaa säästyä puhelulta norjaan.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

rupee pikkuhiljaa vituttaa, ei oikee krapula tahdo lähtee vaikka kello jo 11 on. osa syy voi olla se että ei paljoa ole tullu nukuttua, yöllä nukuin varmaan 5h, mutta nyt ei väsytä yhtään. voi voi voi
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Tuhannen tuiterissa pelaillaan NHL 08:n demoa :D Hemmetyin mukavalta tuntuu. Ei tajua pelistä yhtääm mitn :D
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Pitkästä pitkästä aikaa ensimmäinen viikonloppu ilman viinaa tai kaljaa ja olo on todella hyvä! Viime viikonloppuna meni jo hieman yli viinan kanssa läträtessä ja nyt pitää ottaa ihmisiksi muutama viikko :)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

lare sanoi:
Pitkästä pitkästä aikaa ensimmäinen viikonloppu ilman viinaa tai kaljaa ja olo on todella hyvä!
Toi on totta; miten kiva on herätä lauantai aamuna kun olo onkin hyvä!! Josta voimmekin päätellä että myös repolaiselle viikonloppuisin yleensä maistuu..;)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Viime viikonloppu meni kans kännissä NHL08 demon ja Track & Fieldin seurassa :) Kaikkein huvittavinta et tehtii helvetinmoisia ennätyksiä TF:ään
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Mun mielest siin ei oo paskaakaan järkee kitata kaljaa. Johtuu kai siit et oon urheilia....
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eilen tipahti yksi portteri kaverin luona champions liigaa tiiraillessa ja nyt tuntuu siltä kun ois vetäny koko illan. Olisiko pitänyt juoda enemmän?
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Lare#30 sanoi:
Mun mielest siin ei oo paskaakaan järkee kitata kaljaa. Johtuu kai siit et oon urheilia....
Nykänenkin oli varmaan tolla asialla "sen ajan foorumeilla" 15veenä. :D
Ja eihän siinä järkeä oo. Mutta kivaa se on ja rentouttavaa. Ja älä vaan ikinä juo Lare muutakuin maitoo Lare. :) Se menee jalkoihin...

(Eilen 3 olutta nopeeseen tahtiin saunanjälkeen nautiskellen, työkaveri vittuili heti aamusta kun oli nähny mut salkku kädes kaupassa.)
- ei mitään vaikka hiprakka oli "lähellä".:cool:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom