Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni ja krapula tredi

phl sanoi:
Eilen tipahti yksi portteri kaverin luona champions liigaa tiiraillessa ja nyt tuntuu siltä kun ois vetäny koko illan. Olisiko pitänyt juoda enemmän?
Kyllä tuo nyt kuulostaa siltä että kesken jäi.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Ramo sanoi:
Nykänenkin oli varmaan tolla asialla "sen ajan foorumeilla" 15veenä. :D
Ja eihän siinä järkeä oo. Mutta kivaa se on ja rentouttavaa. Ja älä vaan ikinä juo Lare muutakuin maitoo Lare. :) Se menee jalkoihin..

:D maitoo en juo (maistuu iha paskalta). Vesi on aika pelimiesten hommia
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Lare#30 sanoi:
:D maitoo en juo (maistuu iha paskalta). Vesi on aika pelimiesten hommia

varsinkin kun sekottaa siihen veteen hiivaa ja sokeria ja odottaa kolme päivää:D
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Paolo sanoi:
Etenkin jos siellä on viskiä seassa.
Tai vieressä jos vesi on "turun vettä". ;)
EDIT: No menee se turun "vesi" ehkä viskin seassa. Konnu miehiä oon mieluummin.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

pelle sanoi:
varsinkin kun sekottaa siihen veteen hiivaa ja sokeria ja odottaa kolme päivää:D

Ja perään oman maun mukaan vaikkapa perunankuoria. Jotkut laittavat jopa sylkeä. :p
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Lare#30 sanoi:
joo-o harmi vaan että EN tunne YHTÄÄN mun ikäistä urheiliaa joka juo. Mutta tunnen kyllä monia jotka juo..no ne ei kyllä harrastakkaan mitää

HAH! Kaikki tuntemani urheilijat juo. Järkevissä määrin toki. Kuten itse, molemmissa asioissa urheilussa ja kaljoittelussa ;)
Toisaalta, olen sen verta vanhempi kuin sä että mun ikäiset urheilijat on jo AMMATTILAISIA, eli tietää ehkä paremmin mikä sopii ja mikä ei.

Ja kännissähän nyt ollaan, kaverin synttärit yms yms. Huomenna päivityksiä krapula tilanteeseen tulossa.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Humalantapainen lähestyy. Varmasti ensimmäinen kalsarikänninni sokeana; sain eilen
vasemman silmän täyteen sementtiä, nyt on silmämuna voiteissa ja mollemmat silmät
valuvat nesteitä nenäonteloita myöten. Kirotusvirheet eivät (vielä) johdu kaljasta, vaan siitä
että tää läppärin näyttö on ihan sumeeta... :eek:

Tulee turha viikonloppu kun ei voi rempata, ei pelata, eikä oikeen muutakaan kuin kuunnella
radiota ja kaataa karhua... :(
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Vaimo lähti siskonsa kanssa viettämään "tyttöjen iltaa", joten kipaisin hakemassa PS3:lle NHL 08:n ja itselleni lavallisen (24 tölkkiä) olutta. Kolmas tässä menossa, äsken pelasin ekaa kertaa elämässäni _mitään_ lätkäpeliä netissä. Turpiin tuli 4-0, viimeinen tyhjiin kun onnistuin painamaan Sixaxisilta näppäincombon, jonka myötä maalivahti lähti pois kesken vastustajan hyökkäyksen.

Kippis joka tapauksessa, ehkä tästä vielä kiva ilta tulee. :)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

TT-2k sanoi:
Vaimo lähti siskonsa kanssa viettämään "tyttöjen iltaa", joten kipaisin hakemassa PS3:lle NHL 08:n ja itselleni lavallisen (24 tölkkiä) olutta. Kolmas tässä menossa, äsken pelasin ekaa kertaa elämässäni _mitään_ lätkäpeliä netissä. Turpiin tuli 4-0, viimeinen tyhjiin kun onnistuin painamaan Sixaxisilta näppäincombon, jonka myötä maalivahti lähti pois kesken vastustajan hyökkäyksen.

Kippis joka tapauksessa, ehkä tästä vielä kiva ilta tulee. :)

Hulvaton meno on ainakin täällä
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Työkaveri kävi "vähän" kokeilemassa uutta 'änäriä'. Joskus reilun puolen tusinan matsin jälkeen malttoi hetkeksi lopettaa. Nostettiin maljat jos toisetkin, ja sitten taas jatkui pelutus. Sixaxis vilkuttaa akun olevan loppumaisillaan, ja tämä äijäkin alkaa olla kohta kypsä petiin. Kymmenkunta annosta olutta ja (maailman parasta) votkaa ovat tehneet tehtävänsä.

(*Oi beibi IV:n loppujuonnon äänellä*) HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA!
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Lare#30 sanoi:
joo-o harmi vaan että EN tunne YHTÄÄN mun ikäistä urheiliaa joka juo. Mutta tunnen kyllä monia jotka juo..no ne ei kyllä harrastakkaan mitää
Ei vissiin sais mennä henk.kohtasuuksiin mutta sun ikä taitaa olla lähempänä 10 kuin 20?
Ainakin kun ite pelasin lätkää niin puol koppia lähti perjantaireeneistä samantien baanalle :cool:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Outoa jos porukka pitäis säälittävänä jos ei oo ikinä kännänny.Sehän se vasta säälittävää onki kun joka viikonloppu ryypätään,ja ollaan olevinaan.Sitte pistetään kaikki kännin piikkiin puukotukset yms "mutta ku minä en muista koska olin kännissä"Aikalailla huonoin tekosyy mitä on.Tämähän on vaan minun mielipide,ja perustuu siihen faktaan etten voi sietää känniläisiä joka taas johtuu oman elämän synkistä kokemuksista (ei omasta juomisesta).No tuo oli nyt vaan minun kaks senttiä.Ja lisätään vielä etten ala moralisoimaan ketään,sehän on kuitenkin aikuisen ihmisen oma valinta jos juo,ja se ei kuulu kenellekkään mihin rahansa pistää.Kyllä itsekkin välillä tulee jotain otettua ja hyvällä porukalla on kiva juhlia mutta aika harvoin tosiaan.Ja nyt kun kerta editoidaan lisätään vielä,että näiden juttujen perusteella Konsolifiniläisille iso peukku :) porukkaa näyttää kuitenkin osaavan käyttäytyä juodessaan (tai sitten pahimmat källit jätetään kertomatta :D) ja semmoiset teinikänniriehumiset näyttää lukemisen persuteella loistavan poissaolollaan.Niinkuin jo todettu hyvällä porukalla homma homma toimii :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Tuomas sanoi:
Outoa jos porukka pitäis säälittävänä jos ei oo ikinä kännänny.Sehän se vasta säälittävää onki kun joka viikonloppu ryypätään,ja ollaan olevinaan.

Näinpä. "Tosimies" juo itsensä kalsarikänniin joka viikonloppu ja usein arkenakin. Just joo. :confused:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Duraisuka28 sanoi:
oon 15 enkä oo ikinä ollu kännis. säälittävää eikö?
Päinvastoin, minusta moinen on jopa kunnioitettavaa. Mie join ekan kerran vasta 18-vuotiaana, ja kyllä sitä tähän ikään (29) mennessä ehtinyt törpötellä ihan lii... riittävästi. Joten ole huoleti ja nauti nuoruudestasi selvinpäin. :)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Duraisuka28 sanoi:
oon 15 enkä oo ikinä ollu kännis.

Samoin. Minun viinanjuonnit ovat aina jääneet yhteen saunalonkeroon tai siduun :) (ja niinkin ~kerran kuussa)
Eivätkä ne ikinä lähde tuosta nousuun, se on saletti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom