Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eikai täs isompia. kaverin kaa jauhetaan Hevenli Swöördiä, keittoa lipittiäen. Oon ollu aiemminkin ehkä kerran tai kaksi ollu aiemminkin hjumalassa. Nooh, erinäisiä drinksuja väännämme täälä. Rapulaa odottaessa.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eipä sitä itsekkään tule pahemmin pulloon koskettua. Ikää on 19½ vuotta ja edellisestä baarireissustakin taitaa olla jo ainakin 2-3kk. Ei vaan jotenkin nappaa kännääminen ja baareilu, en saa niistä oikein mitään irti. Rahat käytän mielummin johonkin muuhun ja kuten Tuomas tuossa mainitsi, en itsekkään voi sietää ihmisiä, jotka pistävät kännin piikkiin asioita.

Onhan se joskus ihan kiva viettää aikaa esim. kavereiden kanssa ja maistella vähän, mutta oikeen perskännien vetäminen ei vaan nappaa, ei sitten yhtään.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Duraisuka28 sanoi:
oon 15 enkä oo ikinä ollu kännis. säälittävää eikö?

Hyvä hommahan toi vaan on. Itekkin voin hyvin mielin sanoa ettei tullut kovinkaan paljon törpöteltyä ennen kun 18 vuotta täytin. Se täytyy kuitenkin todeta ettei sitä ihan hevin viitsi ilman hyvää seuraa pulloon tarttua. Pippalot ovat yleensä aika pitkälle osaanottajiensa summa. Välillä sitä tulee vedettyä ne kuuluisat perseetkin olalle ja välillä tulee otettua huomattavasti rennommin.

Meikäläinen on kyllä oppinut aika hyvin tuntemaan omat rajani, joten mitään yllätyksiä ei kovinkaan usein dokaillessa tule vastaan. Nyt on taas tässä menossa tällänen väliviikendi, eli ei ole hirveästi tullut kupiteltua. Ite olen tässä saunonut ja kaljoitellut sopivassa suhteessa, eli mitään känniä ei olla todellakaan hakemassa. Nythän sitä on aikaa nauttia vaikkapa hyvistä peleistä.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Jaahas pienessä pöhnässä appilassa...
Appi-ukko osti euro-kossun, minä vain puolikkaan...
Appi-ukko on pedissä,minä netissä...


Niille, joilla on pahoja (itsestä tai muista johtuvia) kokemuksia viinasta,niin haluan sanoa vain tämän: Niitä kännikäyttäytymisiä on yhtä paljon, kuin juojiakin. Antaa muiden kännäillä,jos hilpeinä ovat,, vaikka omalla kohdalla olisikin tullut lokaa niskaan.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

benew sanoi:
Ei vissiin sais mennä henk.kohtasuuksiin mutta sun ikä taitaa olla lähempänä 10 kuin 20?
Ainakin kun ite pelasin lätkää niin puol koppia lähti perjantaireeneistä samantien baanalle :cool:


Iteasias oon 14. ja luokkakaveri oli taas riehunu kännissä leppävaarassa. Et kyl ne meidän ikäsetki juo......ne ei vaan pääse iltasanomiin .Tyypillinen iltasanomien otsikko baarissa mies heilunu puukolla
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Lare#30 sanoi:
Iteasias oon 14. ja luokkakaveri oli taas riehunu kännissä leppävaarassa. Et kyl ne meidän ikäsetki juo......ne ei vaan pääse iltasanomiin .Tyypillinen iltasanomien otsikko baarissa mies heilunu puukolla
14 on lähempänä kymmentä ku kahtakymmentä ;)

Duraisuka28 sanoi:
oon 15 enkä oo ikinä ollu kännis. säälittävää eikö?

Ehanaa, ollaan samixii. Ainakin vielä :D
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Pitkästä aikaa täysin vesiselvä viikonloppu. Ihan kivaa, pitää taas ruveta harrastamaan tätä useammin. Ollu hiukan vilkas syksy tällä saralla. :(

Lisäystä: Ei ole oikein muuta tekemistä kuin roikkua netissä ja konsolifinissä.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Häpeä kirjoittaa tähän ketjuun senkin selvis!! *ei hymyilevä kielennäyttö hymiö*
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Itelläkin tässä pienen baariputken jälkeen vapaa viikonloppu. Taloudellisestikkin aika hyvä, ettei tili huuda aina hoosiannaa.
Tämä ilta etenee kepeästi kaljotellen kavereiden kanssa. Kaivettiin joku vanha Hero Quest lautapelikin tuolta hyllystä. Ai että... :)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Kamujen kanssa piti mennä kännää... Harmi vaan ettei muil ollu juomii ni ei sit menty.
Pää on silti kipeä :(
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Demonoid sanoi:
Kamujen kanssa piti mennä kännää... Harmi vaan ettei muil ollu juomii ni ei sit menty.
Pää on silti kipeä :(

Kai löit takaisin? ;)
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Foxi sanoi:
Kai löit takaisin? ;)

Heh, kaikelle sitä täällä suunnalla repeileekin:D.

Itellä tässä menossa rauhallinen kotonakaljoitteluiltama. Huh, sainpas puskettua kaikki sanat yhteen. Ei viitti hirveesti lähteä stadiin pyörimään, kun männä viikendinä tuli juhlittua tämänkin viikonlopun edestä. Se on aina hyvä juhlia vähän varastoon, ettei jokaisena viikendinä tartte olla menossa;).
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

taksilla ajeltu - check
krapula aivan kauhee - check
baarista ilman muistikuvia ulos - check
alkuilta ilmaista viinaa juodessa - check
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Kännissä on kivaa niinkuin ennenkin mutta draculat rupeaa olemaan aika karseita.
Noh, eihän se ole kuin meidän wanhojen pierujen onkelma. :rolleyes:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Firman pikkujoulut. 'Nuff said. Pomo vähän innostui pistämään firman piikkiin "virvokkeita", joten illastakin tuli kohtalaisen halpa.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Wiking sanoi:
Kännissä on kivaa niinkuin ennenkin mutta draculat rupeaa olemaan aika karseita.
Noh, eihän se ole kuin meidän wanhojen pierujen onkelma. :rolleyes:
No älä, tuli viime perjantaina hieman ylisuoritettua ja krapula kesti 3 päivää. Lauauntain tein kuolemaa, sunnuntaina ahdisti ja hirvitti ja maanantainakin vielä tärisytti. Ikä ei tosiaan tule yksin. Kolmenkympin lähestyessä krapuloiden saatanallisuus on kasvanut huikeasti viime vuosina.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Eikai tässä. Kaljaa ja mango kermalikööriä (yhdys sana?) 6 pv työviikko takana ja olen hieman yllättynyt ettei eilen tullut maistettua kaljan kaljaa. Nyt sitten keittoa. Ehkäpä se johtuu siitä että vituttaa jo valmiiks huominen sukulointipäivä. Noh hallituksen läppärillä irkkaan/surffaan/kuuntelen radio rokkia ja telkusta tulee "Äks-män viimene seisokki" näin vapaasti suamentaen.

Huomenna voinee olla nihkeä olo. :eek:
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

serkkutytön valmistujaiset parin viikon päästä eli bileet kartanossa ja reilusti ruokaa, että juomaa tarjolla :cool:
e: seuraavana päivänähän onki sit 10h työpäivä :D
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Jos sitä tulis tänne morkkistaan krapulassa parantamaan, pari viikkoa mennyt taas aika hurjasti. Eilen oli vippijuhlat missä tunnetusti viini virtaa, rupesi olemaan loppuillasta sitten siinä kunnossa että puhelin perkele meni ja hukkui, ei siinä mitään mutta se on erään firman lainapuhelin, siinä sitten taas selittämistä. Viime lauantaina olin luultavasti samassa kunnossa, sammusin bussipysäkille ja olin kuin lumiukko kun heräsin, olisi bussikin mennyt väärään suuntaan. Edellislauantaina (kunto sama) tuli taas jostain mielensyövereistä aivan loisto idea, menin erään hotellin pihalle missä oli iso suihkulähde, pakkohan sinne sitten oli kiivetä ja kusta kuppiin, tokihan minä sitten luurin kanssa videoisin sen hauskuuden ja lähetellyt sitä kännispäiten kavereille, siellä se pili vilkkuu nyt muiden luureissa. Miljoona tarinaa on kyllä joita tarvii isolla kädellä sensuroida ennen kuin kehtaa edes kertoa, mahtaakohan sitä koskaan kasvaa aikuiseksi, 27 täynnä ja silloinhan ne rokkarit jo kuolevatkin.
 
Vastaus: Känni ja krapula tredi

Nikki sanoi:
Jos sitä tulis tänne morkkistaan krapulassa parantamaan, pari viikkoa mennyt taas aika hurjasti. Eilen oli vippijuhlat missä tunnetusti viini virtaa, rupesi olemaan loppuillasta sitten siinä kunnossa että puhelin perkele meni ja hukkui, ei siinä mitään mutta se on erään firman lainapuhelin, siinä sitten taas selittämistä. Viime lauantaina olin luultavasti samassa kunnossa, sammusin bussipysäkille ja olin kuin lumiukko kun heräsin, olisi bussikin mennyt väärään suuntaan. Edellislauantaina (kunto sama) tuli taas jostain mielensyövereistä aivan loisto idea, menin erään hotellin pihalle missä oli iso suihkulähde, pakkohan sinne sitten oli kiivetä ja kusta kuppiin, tokihan minä sitten luurin kanssa videoisin sen hauskuuden ja lähetellyt sitä kännispäiten kavereille, siellä se pili vilkkuu nyt muiden luureissa. Miljoona tarinaa on kyllä joita tarvii isolla kädellä sensuroida ennen kuin kehtaa edes kertoa, mahtaakohan sitä koskaan kasvaa aikuiseksi, 27 täynnä ja silloinhan ne rokkarit jo kuolevatkin.

Huhhuh. Elämä on laiffii. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom