Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Käytettyinä myytävät uudet, muoveissa olevat pelit

Chemo

Active Member
Uteliaisuus iski: aina silloin tällöin näkee o/m/v-palstalla myynnissä upouusia pelejä, jotka ovat vielä muoveissakin. Olisi kiva tietää mitä tarinoita tällaisten pelien taustalta löytyy - kertokaa!

En epäile että nuo pelit olisivat varastettuja, sellaisethan voisi helposti myydä huomiota herättämättä muuten vaan käytettyinä. Joten jotain muuta noissa on, mitä? Saatteko esimerkiksi peleistä vahingossa tuplakappaleista lahjoina?
 
Vastaus: Käytettyinä myytävät uudet, muoveissa olevat pelit

Chemo sanoi:
Uteliaisuus iski: aina silloin tällöin näkee o/m/v-palstalla myynnissä upouusia pelejä, jotka ovat vielä muoveissakin. Olisi kiva tietää mitä tarinoita tällaisten pelien taustalta löytyy - kertokaa!

En epäile että nuo pelit olisivat varastettuja, sellaisethan voisi helposti myydä huomiota herättämättä muuten vaan käytettyinä. Joten jotain muuta noissa on, mitä? Saatteko esimerkiksi peleistä vahingossa tuplakappaleista lahjoina?

Tuplakappaleet, kimppatilaus, lahjoja ja ties mitä muit vaihtoehtoja. Ja tietty, joissakin tapauksissa löytyy kaupasta peli halvalla jonka sitten myy hienoisella voitolla eteenpäin.
 
Vastaus: Käytettyinä myytävät uudet, muoveissa olevat pelit

Ja toki saattaa käydä niin, että joskus tulee hankittua peli, jota ei sitten ikinä päädykään pelaamaan, niin että kiinnostus peliin menee ohi jo ennen pelaamisen aloittamista. Näin saattaa käydä varsinkin, jos tekee suuria kertatilauksia.

Eihän toki mulle koskaan näin käy, mutta olen kuullut huhuja... :D
 
Vastaus: Käytettyinä myytävät uudet, muoveissa olevat pelit

Mä olen joskus tilauksen tehtyäni huomannut, että toiselle alustalle olis samasta pelistä parempi versio. Olen sit myynyt sen ekaks tilaamani uutena jo pois ja korjannut virheeni uudella tilauksella. Joskus taas voi käydä niin, että löytyy tarjous "osta kaksi edulliseen x-hintaan", jolloin toinen peli ei välttämättä edes kiinnosta.

En sit tiedä onko nää yleisimpiä syitä...
 
Ylös Bottom