Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Käyttäjien YouTube-kanavat

Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Kiitos! Lisää vaan. Olen ihan koukussa parin ulkomaalaisen F1 uraan ja muutaman suomalaisen Nintendo videoihin ja haluisi lisää tarjontaa.

Ps. Allekirjoitukset ei näy tapatalkilla surffatessa, joten joutui näkemään vähän vaivaa kaivaa web näkymä esiin. ;) suosittelen siis linkkien lisäämistä viestiin. :)
 
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Senaattori! Oli ihan hauska katsoa sun eka kisa. Sopivan pitkä ja hyvin selostit tilanteita. Tilasin kanavan!
 
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Halou!

Olen nyt tässä muutaman viikon ajan tehnyt peliaiheisia videoita YouTubeen: Kanavani löytyy tästä

Koko homma lähti oikeastaan liikenteeseen yksinkertaisesta älypuhelimen Screen record -sovelluksen testaamisesta, ja jostain pamahti päähän tuotoksen lataamisesta nettiin. Noh, ei mennyt kauan huomata, että tämä aktiviteettihan on paitsi äärimmäisen hauskaa, myös opettavaa. Varsinkin alkuun tuntui, että joka videon tekemisestä oppi jotain uutta. En nyt siis missään nimessä väitä tekeleideni laadun olevan priimaa, mutta ainakin suunta on omasta mielestä ollut ylöspäin. Jokatapauksessa tämä touhu on itselle vielä verrattain uutta ja siksipä tukea + mielipiteitä kaivattaisiin kovasti. :D

Olen yrittänyt harjoitella pelien kuvaamista, editoimista ja muita niihin liittyviä toimintoja, ja sivustolla onkin tällä hetkellä usean eri "genren" videoita. Lähinnä haen sitä suuntaa, millaisten videoiden tekeminen olisi itselle ominaisinta. Ehkä suurin ongelmakohta on kieli; tehdäkö videoita englanniksi vai suomeksi? Tiedän englanninkielisillä videoilla olevan huomattavasti suurempi potentiaalinen katsojakunta, vähän tuo rallienklanti vain jänskättää :eek: Mitä olette mieltä?

Tässä muutamia poimintoja kanavalta:

Viimeisin lataus: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - LIVIN IN THE MOMENT

Tässä videotutoriaali, jossa treenasin suomenkielisen videon tekemistä: Miten ladata Clash Royale tietokoneelle | MOBIILIPELIT TIETOKONEELLE

Ja tässä englanninkielinen vastine erääseen mobiilipeliin liittyen: Grow Castle | #15 | MY GOLD BUILD - What does the scouter say about his wave level

Eli kuten sanottua, palaute on tervetullutta ja jos se sattuu olemaan rakentavaa niin aina plussaa :D:p Ja tietysti, SAA TILATA mut ei oo pakko hei!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Tässä oman yritykseni kautta perustettu YouTube-kanava: https://www.youtube.com/channel/UCOvcjrUEI8yXh2tFizGvYfQ

Tämä ei liity suoranaisesti pelaamiseen, mutta jossain vaiheessa voisin tehdä vaikka haastattelun Konsolifin-sivuston ylläpitäjistä. Onhan tällä foorumilla tulut käytetttyä aika paljon aikaa jo vuodesta 2002... Mites on ylläpitäjät, löytyisikö kiinnostusta live-juttutuokioon?

P.S. Tiedän, että monet pelaajat ovat jo melkoisia streaming-ammattilaisia, joten kaikki vinkit olisi myös tervetulleita. OBS Studio on nyt jo jotenkin hallussa ja koko ajan tehdään ja opitaan lisää. Kommenttia ja viestejä voi lähettää myös privana.
 
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Tässä oman yritykseni kautta perustettu YouTube-kanava: https://www.youtube.com/channel/UCOvcjrUEI8yXh2tFizGvYfQ

Tämä ei liity suoranaisesti pelaamiseen, mutta jossain vaiheessa voisin tehdä vaikka haastattelun Konsolifin-sivuston ylläpitäjistä. Onhan tällä foorumilla tulut käytetttyä aika paljon aikaa jo vuodesta 2002... Mites on ylläpitäjät, löytyisikö kiinnostusta live-juttutuokioon?

P.S. Tiedän, että monet pelaajat ovat jo melkoisia streaming-ammattilaisia, joten kaikki vinkit olisi myös tervetulleita. OBS Studio on nyt jo jotenkin hallussa ja koko ajan tehdään ja opitaan lisää. Kommenttia ja viestejä voi lähettää myös privana.

Täytyy sanoa, että katsoin tuon esittelyvideon, mutta ei jotenkin auennut silti, että mikä koko livelähetti on? Teette itse videoita? Mistä silloin saatte rahaa? Teette muille videoita maksua vastaan, mutta lähetätte nekin teidän palvelun kautta, vai asiakkaan omien kanavien kautta?
Ei siis oikein jäänyt mitään käsitystä mikä on kyseinen firma ja miksi ja kenelle ja mikä sisältö lopulta on..paitsi ”jotain videoita jostain”. Voi olla, että olen vielä unessa ja en vain ymmärtänyt. Ei oikein kotisivutkaan lopulta valaisseet asiaa.
 
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Täytyy sanoa, että katsoin tuon esittelyvideon, mutta ei jotenkin auennut silti, että mikä koko livelähetti on? Teette itse videoita? Mistä silloin saatte rahaa? Teette muille videoita maksua vastaan, mutta lähetätte nekin teidän palvelun kautta, vai asiakkaan omien kanavien kautta?
Ei siis oikein jäänyt mitään käsitystä mikä on kyseinen firma ja miksi ja kenelle ja mikä sisältö lopulta on..paitsi ”jotain videoita jostain”. Voi olla, että olen vielä unessa ja en vain ymmärtänyt. Ei oikein kotisivutkaan lopulta valaisseet asiaa.

Aloin jo kirjoittamaan tähän vastausta, mutta sitten tajusin, että samat kysymykset tulee varmaan mieleen muillekin. Eli teen tänään videon aiheesta ja selitän siinä hieman tarkemmin mistä on kyse. Palaan asiaan pian. Kiitti muuten hyvästä palautteesta! Juuri tällaisia tarvitaan.
 
Vastaus: Käyttäjien YouTube-kanavat

Hyvä homma. Muutoinhan itse video oli hyvä. Pistin tilaukseen niin katsellaan vastine sieltä. :)
 
Hei olisin todella kiitollinen jos tukisitte minua tilaamalla minun youtube kanavan gaslazerfin fortnite videoita väsäilen
 
Tässä uusi striimaus, loistava peli kun on kyseessä. Osa 5:
Ei vaan tule koko pätkä. lopetankin striimaamisen tältä päivältä. myös jotain ihme hidastelua ilmenee tänään.

Päätin kuitenkin yrittää striimausta vielä kerran. Jurassic park lienee tuttu kaikille. Laadukkaassa pelissä myös se ei-väkivaltainen sisältö on laadukasta - jos se nyt näkyy ihan sieltä asti kuin se näkyy Facebook-kavereilleni. Jotain häikkää näen nyt tällä erinomaisella harrastajavetoisella sivustolla, mutta pysyn täällä. 20 vuotta olette jaksaneet - hatun noston paikka! Tässä osa 6:

No nyt näyttää tökkiminen päättyneen, joten voin jatkaa tämän loistavan pelin striimaamisen jatkamista. SIIS PELATKAA TÄTÄ PELIÄ! Osa 7:
 
No nyt näyttää tökkiminen päättyneen, joten voin jatkaa tämän loistavan pelin striimaamisen jatkamista. SIIS PELATKAA TÄTÄ PELIÄ! Osa 7:

Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta. Voi kun kaikki tekisivät yhtä hyviä pelejä. Luulin että vain GTA ja Red Dead Redemption ovat niitä parhaita, mutta TÄMÄ...SIIS VOI JUMALAUTA - en ole kokenut MITÄÄN tämän kaltaista peliä. OLEN T O T A A L I S E S T I nalkissa:
 
Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta. Voi kun kaikki tekisivät yhtä hyviä pelejä. Luulin että vain GTA ja Red Dead Redemption ovat niitä parhaita, mutta TÄMÄ...SIIS VOI JUMALAUTA - en ole kokenut MITÄÄN tämän kaltaista peliä. OLEN T O T A A L I S E S T I nalkissa:

Ja jatkukoon tuo - en vaan pääse eroon tästä - myönnän, olen nalkissa tämän pelin kanssa:
 
Tässä uusi striimaus, loistava peli kun on kyseessä. Osa 5:
Ei vaan tule koko pätkä. lopetankin striimaamisen tältä päivältä. myös jotain ihme hidastelua ilmenee tänään.

Päätin kuitenkin yrittää striimausta vielä kerran. Jurassic park lienee tuttu kaikille. Laadukkaassa pelissä myös se ei-väkivaltainen sisältö on laadukasta - jos se nyt näkyy ihan sieltä asti kuin se näkyy Facebook-kavereilleni. Jotain häikkää näen nyt tällä erinomaisella harrastajavetoisella sivustolla, mutta pysyn täällä. 20 vuotta olette jaksaneet - hatun noston paikka! Tässä osa 6:


Mahtava fiilis. Vähän olutta - kävin parvekkeella tupakalla - hiljaista. Pommit ei putoile, koska meidän nuoret miehet ja naiset ovat vartioimassa rajoja. Ihana seesteinen kesäilta - pelaan mailman parasta peliä. Syön välillä voileivän. Ei tarvitse lähteä kuolemaan ryssän takia, enkä ikäni puolesta pääsisikään. Kyllä on hyvä asua tässä maassa, jossa myös on korona hoidettu niin, että voin tuolla CNN International -kanavalla olla rinta rottingilla. KYLLÄ ME SUOMALAISET OLLAAN SITTENKIN AIKA PERKELEEN HYVIÄ!
 
Ylös Bottom