Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaiuttimet PS2:lle?

  • Viestiketjun aloittaja kaippari
  • Aloituspäivämäärä
K

kaippari

Guest
Löytyykö markkinoilta edullisia, mutta kohtuullisia kaiuttimia+subbaria pleikkarille? Kun ei viitsisi alkaa siirtelemään stereoita toisesta huoneesta lähemmäksi(tai pleikkaria+tv:tä toiseen huoneeseen ;)).

Kun saisi edes kohtuullista ääntä elokuviin+peleihin. DD 5.1 -pakettia en tarvitse, pelkät muovipöntöt+suba riittää :D

Jos jollain on kokemusta tuollaisista pömpeleistä, niin saa avautua..
 
Tietokoneellehan on tehty noita pari kaiutin paketteja joissa on subbari mukana, ja ne saa kyllä adapterilla kiinni ps2:een. Kaiutinpaketeista taisi olla vertailu toiseksi uusimmassa mikrobitissä.
 
Niitä muovipönttöjä "subbarilla" saa myös dd dekooderilla jos välttämättä haluaa ;)

KANi
 
Löysin www.eurologic.fi sivuilta Labtec Surge 17(~430mk), jotka on tarkoitettu mm.ps2:lle. Kellään kokemuksia noista? Mulla oli pc:llä Pulse 424:t, jotka oli kieltämättä hintaisiksiin hemmetin hyvät. Surge 17:sta on 2xkaiutin + subbari.

Eli NÄMÄ
 
Muovipöntöt + subbari + dd vahvistin

Itse pistin rahaa kiinni Cabridge soundworksin DTT3500 (creative) 5.1 sarjaan, jossa tulee mukana vahvistin jossa on optinen sisäänmeno ja dd tuki. Pari tonnia noihin meni, mutta ihan riittävät esim. pieneen kerrostalokämppään ja ihan kohtuullinen ääni. Hyvä vaihtoehto jos ei kiinnosta pistää 5-10kmk kiinni vehkeisiin ja antaa pitkät joidenkin henkilöiden kommenteille. Kuten minä.
 
Re: Muovipöntöt + subbari + dd vahvistin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redcougar
Itse pistin rahaa kiinni Cabridge soundworksin DTT3500 (creative) 5.1 sarjaan, jossa tulee mukana vahvistin jossa on optinen sisäänmeno ja dd tuki. Pari tonnia noihin meni, mutta ihan riittävät esim. pieneen kerrostalokämppään ja ihan kohtuullinen ääni. Hyvä vaihtoehto jos ei kiinnosta pistää 5-10kmk kiinni vehkeisiin ja antaa pitkät joidenkin henkilöiden kommenteille. Kuten minä.

Tuossa on siis dd/dts(?) dekooderi sisäänrakennettuna? Eli PS2:sta digipiuha sisään ja 5.1 äänet kuuluu? Voisi kiinnostaa.
 
Re: Re: Muovipöntöt + subbari + dd vahvistin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari


Tuossa on siis dd/dts(?) dekooderi sisäänrakennettuna? Eli PS2:sta digipiuha sisään ja 5.1 äänet kuuluu? Voisi kiinnostaa.

DTS ei ainakaan nhl2k2 pelissä toimi, mutta dd toimii ihan hyvin. juu, ja ps2 optinen kaapeli tulee paketissa mukana.
 
Ylös Bottom