Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kakspyöräset

Vastaus: Kakspyöräset

Uus kaivu. Tällä hetkellä mopo Honda SFX 50 sport pienillä vireillä ja tulossa Honda CBR 125 lähikuukauksina.
 
Vastaus: Kakspyöräset

GT i-drive 3.0! Vaihtajat on Xt:t, jarrut formulat, edessä drop-off eta ja takana fox vanilla r. Ihan jees polkutykittelyyn, mutta en kyllä dh:ta lähtislaskeen.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Aprilia AF1 Futura, josta kuvia voi käydä tarkistamassa ii2:sessa... :p
 
Vastaus: Kakspyöräset

Jaahas vois päivittää tämän hetken tiedot tännekin kun threadi pomsahti kohdalle.

Viime syksyn lopulla gs500e vaihtui Yamahan urbaanirakettiin FZS1000, menohaluja pyörästä kyl löytyy :D
 
Vastaus: Kakspyöräset

Nishiki Hybrid 403 toimii kaksipyöräisenä kulkupelinäni. Kaupunkiajossa ihan lyömätön, kun vertaa autoon tai julkisiin. Paitsi tietysti sateella :)
 
Vastaus: Kakspyöräset

Itelläni on Suzuki pv vm. 99. Kulkee huimat +70kmh ja vielä innostaisi viritellä.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Bianchi SL Lite Alloy , vm. 2001, Campagnolo Veloce -osasarjalla. Kyllä tuolla seitsemääkymppiä pääsee ja todennäköisesti turvallisemmin kuin viritetyllä pommimopolla.

Poluilla kurvailuun on Kona Caldera, vm. 2004. Osasarjana Deore/XT. Hyvä ja kestävä perusmaasturi, joskaan ei ihan kevyt. On tuollakin tullut rymisteltyä rinteitä alas kuuttakymppiä, mutta se ei tuntunut enää kovin turvalliselta. Renkaat, ohjaustangon ja polkimet olen vaihtanut alkuperäisistä, seuraavaksi vaihtolistalla lienevät etuhaarukka ja satula.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Nostetaanpa nyt vähän tätä ketjua taaas, kesän kunniaksi :)

No tulipa sitten eilen "varattua" tuollainen Derbi GPR 125 Racing, pitäs tulla ensviikon alussa. Kallishan se on ja joutuuu nyt tekemään loppu kesän töitä niin mahottomasti, mutta varmahan oli sen arvoista, pakko olla. Epäilyttää vain kuinkahan pieni toi on 190cm jätkälle, vielähän vois vaihtaa tohon Nude malliin ja se ei ainakaan liian pienelle tuntunu (mitä ny koittanu istua sellasen päällä).
Sitte ku on sisäänajota ajettu niin pitää kyllä pistää tollanen Arrowin putkisto harkintaan, neki on vaan niin kalliita mutta ei se mitään.

Nyt pitää vielä ens kekskiviikkoon pärjätä tällä nykyisellä Derbillä. MK:n tehari, tosi viree:rolleyes:

Eihän mulla kevarikorttia oo, ja en oo vielä edes kurssia aloittanu. Ikää kyllä olisi, mutta saa nähdä koska rahat riittää korttiin.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Saakos kevareita enää ollenkaan kuristamattomina jos haluais? Joskus mietin kevarin uudelleenhankkimista kun ei ollu varaa pyörään, kuristamattomalla olis voinu pari reissua ajella ihan tuntuman ylläpitämiseksi.

No nyt käytiin kuitenkin kaverin kanssa hakemassa parit Honda VFR:t Saksasta. Meikäläisen pyörä on -01 ja 18,5tkm ostettaessa, nyt on jotain 23tkm. Tässä kuva VFR:stä

Hieno reissu, hieno pyörä :) Tämä pyörä tuli siis aiemman Honda Transalp 650 tilalle...

Tilanteesta vielä sen verran, että rekisteröintikatsastus meni läpi Saksasta ostetun vaatimuksenmukaisuustodistuksen avulla, ja verot pitäisi tulla maksuun viikon parin sisällä jolloin saa sitten Suomen rekkariin.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Joo, tossa parin kuukauden sisään kun pääsee mopoikään pitäisi jonkinlainen Derbi tai Aprilia ostaa. Harkinnassa ois joko Aprilia Sx 50 tai Derbi X-treme sinisenä ja sm-versiona. Sitten lisäksi vain MK tehari ja isompi kaasarin suutin. Jo pitäis kulkea.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Hyosung Comet FTW! :cool:

Kuvia

PS. Linkin takaa löytyvä pyörä ei ole minun, satuin löytämään vaan samanlaisen :p
 
Vastaus: Kakspyöräset

Itse möin pyöräni pois vuosi sitten kun huomasin että vaikka ikää kertyy, en silti osaa ajaa kuin naula päässä. Punnitsin hetken aikaa moottoripyöräilyn hauskuutta ja sitä että lapsellani ei olisi isää ja päätyin tuohon ratkaisuun. Pyöränä oli Triumphin Speed Four kaikilla herkuilla. Nyt kuumottaisi hommata joku supermoto, mutta omat tavat tuntien on parempi että odottelee vielä muutaman vuoden josko sitä rauhoittuisi.
 
Vastaus: Kakspyöräset

ProBale sanoi:
Joo, tossa parin kuukauden sisään kun pääsee mopoikään pitäisi jonkinlainen Derbi tai Aprilia ostaa. Harkinnassa ois joko Aprilia Sx 50 tai Derbi X-treme sinisenä ja sm-versiona. Sitten lisäksi vain MK tehari ja isompi kaasarin suutin. Jo pitäis kulkea.
Jos ostat Derbin ja laitat isompaa suuutinta ja MK:n teharin, niin älä odota liikoja.
(Mutta noi uudet Apriliat on justiin samoja ku Derbit (käsittääkseni), niiski on vissiin nykyään rabasa.)
Itsellä DRD ja Isompi suutin ja MK:n tehari niin hyvä ku pärjää kurittomalle DT:lle, tosin mulla on kyllä vakio välit :eek: Tiedän, typerää...

Niin ja ku tämä on tällänen "2pyöräiset" keskustelu, niin onhan meillä noita rossipyöriäkin
KTM mx 250cc, tää on tosi vanha, vuosimalli jostain 80 luvun alusta.
Kawasaki Kx 85cc, vm -91
Honda Xr 70cc, tää on jo vähä pieni mulle, mutta kyllä mä sillä silti ajelen joskus.

Ja onhan mulla polkupyöräki...
 
Ylös Bottom