Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kakspyöräset

Paranoid

New Member
Minkäslaisia kakspyöräsiä kulkuneuvoja porukalla on? Mulla on Derbi Predator LC ja se kulkee 75km/h. Tänä kesänä olis vielä tarkotus väsätä ohitin, ja sillonhan se vasta kunnolla kulkeekin:D .

Toisaalta kaikkein hienointa olis, jos jostain sais kevarin edes kesäksi, jotta pääsis hurjastelemaan pitkin Suomea.
 
Kona Hahanna on tuolla tallissa. Muistaakseni sekä etu- että takavaihtaja on LX:t ja lehdet vedetty uusiksi, toisin kun ne XT:t mitkä siinä taisi olla alunperin. 500 euron hintaluokan maastopyöräksi ihan kelpo kapine, vaikka tuo RST:n surkea keula nyt joutaisikin vaihtoon. En kyllä ihan 75km/h sillä pääse jotta paranoid taitaa painella reippaasti ohi. Mutta onneksi on auto ;)
 
Peugeotin Crosslite, eli samaa lajia kuin tuo keiun kulkuväline. Ja sama vaivakin löytyy, eli SR Suntourin keulan voisi vaihtaa parempaan jos olisi rahaa, mutta kun ei ole... Muuten ihan toimivat osaset, edessä LX, takana Deore, Mavicin vanteet LX navoilla ja IRC Mythos kevlar-kumit.
Kuntopyöränä toimii nyt kun pitää vähän liikuskella ettei kesällä joudu marsseilla peränpitäjänä olemaan... :)

Ai niin, noin viittäkymppiä on pyörällä tullut parhaimmillaan mentyä, pelkän lihas- ja painovoiman avulla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Öh.. Omistan vm. 94 olevan Honda Monkeyn, kulkee n 55km/h.. Tarkoitus olis tänä kesänä viritellä hiukan tota mun "lelua". Vois alottaa vaikka ratastamisella. :p
 
2 suzuki PV:tä toinen vakio ja toinen menee 115-120 kevarin mittarinmukaan.

kuten joku jo sanoikin, "mutta onneksi on auto" =)
 
Itselläni on 21-vaihteinen muutaman kesän nähnyt Tunturi. Kunhan saan täytettyä renkaat ilmalla, on pyörä valmis kiertämään lähitienoita sellaiset parikymmentä kilometriä tunnissa. Enpä ole sen kummemmin huippunopeuksia tarkkaillut.
 
Heh,

Ei mulla enää ole mitään kaks pyörästä mutta sillonkun olin mopoiässä ni mulla oli Suzuki PV 50, tosin ensin siinä oli 60 läppä pytty ja loppu ajasta siinä oli 80 pytty, tehofiltteri, tehoputki ja isompi kaasari. Ja kulki niin perkeleesti, 90-100+ km/h, koskaan ei mitattu paljon kulkee, mutta ne jotka on PV:llä ajaneet ni voivat kuvitella miltä tuntuu ajaa tommosta vauhtia. Siistiä se oli :)
 
mä en ole noista ikinä innostunut.
Fillari on kellarissa jo toista vuotta koskemattomana. Pumalla liikun kurveissa kahdella pyörällä, lasketaanko se?
 
Löytyy vakio Honda Monkey mallia 97 ja Monark(powered by Sachs) vm. 74. Kovia pelejä molemmat =). Tiedättekö muuten kun tuossa Monarkissa on polkimet ja se kulkee alle 25km/h, sillä vissiin saisi ajaa ilman m-korttia laillisesti. Ainaki pollareiden sivuilla niin lukee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tvaajasaari
Mulla on Suzuki PV 50, 60 läppis ja 14mm kaasari kulkee jotain
60km/h.

Täh? varmaan kulkee lujempaa, ootko vaihtanut isomman eturattaan? Kyllä 60läppis pitäs 75km/h kulkee, ilman tehoputkeakin.
 
Löytyy Tunturit: Tiger Aqua ja Rider

Taikeri kulkee 14 millin kaasarilla 60-70 kmh.

Rider niin kovasti kun polkea jaksaa :D
 
Mopo on Kawasaki GPX600R. Väritykseltään kuvan mukainen, mutta muuten pientä erilaisuutta kuten etupään vilkut. Mutta pääseehän tuolla nyt kesäisin liikkumaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Mopo on Kawasaki GPX600R. Väritykseltään kuvan mukainen, mutta muuten pientä erilaisuutta kuten etupään vilkut. Mutta pääseehän tuolla nyt kesäisin liikkumaan.

Noniin heti kun saan oman suuren pyörän joka on Kawasaki ER-5 tai GPZ500 niin lähetään baanalle, Pleikkarit ja pelit reppuun ajetaan jonnekin missä saadaan ne kytketyksi pelikäyttöön ja pelataan päämme puhki... paitsi ensin mun pitää onnistuu säästää uuteen fillariin. Mutta joskus, ehkä....
Meinas kortti mennä viime lauantai yönä!?
Onneks ei menny ;)
 
Ylös Bottom