Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kakspyöräset

-93 PV. 60cc läppis, 16mm Mikuni, tehari ym. muut hilut. Kulkee 85-90 km/h. Mutta onneksi pian on kevari..
ps. Älkää hyvät ihmiset viritelkö mopoja, siinä sitten on jännittämistä, kun poliisi tulee vastaan. Tai jos koululle tulee ratsia. No, onneksi itellä on katkaisija, eikä kytät sitä löytäneet, vaikka kuinka ettivät. Mutta ei siinä tilanteessa paljoa naurata :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall

ps. Älkää hyvät ihmiset viritelkö mopoja, siinä sitten on jännittämistä, kun poliisi tulee vastaan. Tai jos koululle tulee ratsia.

Jep, oon pari kertaa kertaa meinannut saada slaagin kun kytät on tullu vastaan samalla kun itse on mennyt 75 km/h. Sitten vaan jarrut äkäsee pohjaan ja jatketaan kuin oltais koko ajan kuljettu neljääviittä. Sakkoi ei ole onneks tullu, mut varotus on ja toisella kertaa poliiseilla oli onneks kiire jonnekin eikä ne mua pysäyttänyt.

Kerran on ratsia tultu koululle tekemään, mut onneks just sillä viikolla kuljin pyörällä kouluun koska oli pulaa bensasta
:D.
 
Vai mopotarinoita :)
Ittellä oli juu aktiivisessa käytössä suitza vm90 vuosina 94-96.
Ostin serkulta asioista mitään tietävänä. Ei ollut kuulemma viritetty, muutakuin joka rööriä hoonattu, joka selvisi ekassa mäntärempassa. mutta kulki rapiat 65km/h. Sillä ajeltiin hetken aikaa kunnes, se oli talven pois rekisteristä ja pitihän se katsastaa uudelleen. 50cc läppis, halvempi kuin vakio. Uusi kaasari. 5mm laskettu kansi pois ja vakio tilalle. Ja mutteri hepattiin putkeen niin ei ainakaan 100kg katsastusmieheltä käsistä lähtenyt.
Kulki hikisesti ~45km/h. No sitten mutteri pois ja kansi takaisin. Meni nihkeesti semmoset 60km/h. Tuli ajeltua kai pari vuotta siten. Ja sillänsä se jäi varastoonkin muutamaksi vuodeksi. Kunnes veli tuli siihen ikään ja piti taas katsastaa. Mutteri taas putkeen ja leima tuli. Veli sillä kuitenkaan pahemmin ajellut. Mopedi vaihtoi omistajaa viime kesänä. Tuttu perhe osti.
Hetken aika oli kuulemma toiminut hyvin kunnes ei enään edes kakkosella jaksanut vetää. Olivat sitten vetäneet pakoputken parista kohtaa poikki, ja oli kuulemma ollut "kohtuullisen" tukossa. Alkoi kuulemma kulkemaan.
Ja pitihän sitä mennä itse sitten vielä vanhoilla päivillä testaamaan, millaiseen iskuun vanha sotaratsu oli innostunut.
Voin sanoa, että vaikka koneessa ei ollut muutakuin 50cc läppis ja laskettu kansi, niin ampui niin taatanasti... jopa minun alla. (vähän hävetti ajaa:))
kakkosella sai istua tankin päällä ettei mennyt ympäri.
Mittari tappiin kevyesti ja nopeasti 70-75 km/h? Sitten loppui välitykset. Auta armias jos olisi ollut vaikka 17 piikkinen edessä :)
Vatutti vaan vielä tälläkin ikää kun ei itse ymmärtänyt putkelle tehdä kunnon putsausta, muutamaa polttomista lukuunottamista.
Olisi se ollut peli sillon 5v sitten kun siinä oli KAIKKI viilaukset kohdillaan ja olisi vielä ollut putki auki. Se kun selvisi sitten olleen aina tukossa.
Nykyään mopedi kulkee 55km/h kun poliisisetä kuulemma jostain ihmeestä kitisi :)

Oho! Sinne tuli hymiö johonkin. Ilmeisesti tulvi mieliin jotain hauskoja mopojuttuja viestiä kirjoitellessani.
Tälläinen stoori tällä kertaa. Taitaa olla threadin pisin posti.
Nykyinen kaksipyöräinen on Helkama Joku.
Mutta onneksi on auto.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall

ps. Älkää hyvät ihmiset viritelkö mopoja,

Kannattaa virittää mopoa kun on 15 vuotta, jos jää poliiseille kiinni niin ei siirry kun kevari kortti, mutta kun on 16 vuotta niin siirtyy ajokortti. Siis ääritapauksissa. Mutta ei ne poliisit tajua jos on jotain ratastusta ym, saa aika paljon virittää että ne tajuaa.
 
Minulta löytyy tälläinen kauramoottori.
Täysjousto Trek Fuel 80. Hintaa oli n.2000.
Kuva löytyy täältä:http://www.duell.fi/fillarit/Trek_bikes/index.html
Olen harrastanut/kilpaillut vuodesta 1995 maastopyöräilyä.
Vasta 3. pyörä on menossa, Marin-Kona-Trek.
Vaihteistopuolta pitäis päivittää ens kesänä tähän nykyiseen fillariin.
 
Freeride-pyöränä Mountain Cycle San Andreas DHS (hinta pelkälle rungolle n. 2000 puntaa, kokonaishintaa en ole laskenut koska osat on vanhasta pyörästä), maantiellä Principia RSL (koko fillari n. 3500 euroa).
Ensi kesänä olisi tarkoitus ostaa moottoripyörä, kaksitahtinen on varmaan ihan riittävä näin alkuunsa.

jussi28>
Satutko esiintymään Fillari-lehden keskustelupalstalla?
 
Nishikin joku jubilee-hybridi on tallissa. Talvella ei tule juuri ajettua, mutta kesän jälkeen oli kovat ongelmat oli taas tottua katsomaan bussiaikatauluja. Aivan mahtava fiilis kyllä ajaa fillarilla stadissa, nopeus/mukavuus-suhde kunnossa.

Prätkistä kiinnostaisi 600-kuutioiset Bandiitit tms. Sopiva hinta-tehosuhde, ei houkuttelisi ajamaan yli 200 km/h :D
 
Mökkipyöränä on 90-luvun alun Kawasaki KMX 125. Ja talveksi tuohon löytyy piikkipyörät :)

Pyöräkuume on kyllä aika ajoin päällä, mutta ensin pitäis hommata tuo A-kirjain lisää ajokorttiin ja säästää rahat kunnon pyörän ostoon.

Suunnitelmissa on vilkkunut joku "japski-custom". Esim. Yamaha Drag Star tai Suzuki Savage. 500-650 kuutioinen.

-PV-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Freeride-pyöränä Mountain Cycle San Andreas DHS (hinta pelkälle rungolle n. 2000 puntaa, kokonaishintaa en ole laskenut koska osat on vanhasta pyörästä), maantiellä Principia RSL (koko fillari n. 3500 euroa).
Ensi kesänä olisi tarkoitus ostaa moottoripyörä, kaksitahtinen on varmaan ihan riittävä näin alkuunsa.

jussi28>
Satutko esiintymään Fillari-lehden keskustelupalstalla?

Sullahan on kunnon pelit ja vehkeet:)
Mulla on kuitenkin enemmän harrastuspohjalla tuo homma mutta kuitenkin.

Olen kyllä lukenut niitä juttuja sieltä keskustelupalstalta mutta en muistaakseni ole sinne mitään kirjoittanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies
Noniin heti kun saan oman suuren pyörän joka on Kawasaki ER-5 tai GPZ500 niin lähetään baanalle, Pleikkarit ja pelit reppuun ajetaan jonnekin missä saadaan ne kytketyksi pelikäyttöön ja pelataan päämme puhki... paitsi ensin mun pitää onnistuu säästää uuteen fillariin. Mutta joskus, ehkä....
Meinas kortti mennä viime lauantai yönä!?
Onneks ei menny ;)

Onko teillä kokemuksia kannattaako enään suomesta hankkia? vai pitääkö lähteä saksanmaahan ostopuuhiin? Itse ajoin kortin viime kesänä ja nyt täytyy jättää syöminen vähemmälle jotta saa pelit hankittua sekä säästettyä moottoripyörää varten... :(
Itse aattelin myöskin Kawasaki ER5 näin alkuun.
 
Mulla jytisee tallissa Kawasaki Gpx 500-r 16v twin-cam.
Ja sit on toi Täysteho Gilera sp-01 125cc .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Prätkistä kiinnostaisi 600-kuutioiset Bandiitit tms. Sopiva hinta-tehosuhde, ei houkuttelisi ajamaan yli 200 km/h :D

Totta, mutta kyllä ne parin tonnin lisähinnalla saatavat n. 40hv kummasti houkuttelee ja kokokatekin ilmestyy suojaamaan ;)

Ja onhan se jo pelkkää nautintoa tietää(ja ehkä tuntea) pyörän menevän pitkälle kahden markan toiselle puolelle :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onko teillä kokemuksia kannattaako enään suomesta hankkia? vai pitääkö lähteä saksanmaahan ostopuuhiin? Itse ajoin kortin viime kesänä ja nyt täytyy jättää syöminen vähemmälle jotta saa pelit hankittua sekä säästettyä moottoripyörää varten... :(
Itse aattelin myöskin Kawasaki ER5 näin alkuun.



Www.motopalsta.com löytyy


http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=17307 Kawasaki 500 ER-5 vm.97


http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=15136 Kawasaki 500 ER-5 vm.99


http://www.motopalsta.com/vaihtop.phtml?mid=24&typ=a&pcm=500&mcm=500&sub=Hae&pvm=&mvm=&pkm=&mkm=&ppr=&mpr=&sp=0 Ja siinä linkki kaikkiin käytettyihin kawasakeihin
 
Marin Bobcat Trail MTB, oisko 28". Ei missään kovassa aktiivikäytössä, ihan vaan kesäisin hupiajeluun ja koulussa käyntiin kun on lämmintä. N. 4-5 v vanha.
 
Kaivetaanpas tämä keskustelu pölyyttymästä kun kerran tuo asvalttikin alkaa tuoksua jo niin houkuttelevasti...
niin siis itse sain tuon Kawan hankittua ja harjoittelu alkakoot huhtikuussa kun pyöräni Bikeworldin uumenista työnnän auringon valoon! :cool:
 
Mullapas on Honda NSR 125R -91 romukasa huiput sil on ajettu tutkaan 168km/h et sen verran kulkee ainaski, päällisin puolin aika huonossa kunnossa (täytyy työntää käyntiin ym ym) . Tarkoituksena olis nyt kesällä hommaa auto ja sit vuoden päästä oikea unelma eli Honda CBR 900RR Fireblade! :cool:
 
Ylös Bottom