Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako ostaa, Audio Pron Avantek Sub ?

  • Viestiketjun aloittaja Adebisi
  • Aloituspäivämäärä
A

Adebisi

Guest
Eli kertokaahan kannattaako tarttua tarjoukseen Audio Pron Avantek Sub uutena hintaan 4500mk? Tulisi sekä musa että leffa-käyttöön. Ja onko jollain kokemusta kyseisestä kaapista? Saako täällä tällaisia edes kysellä? Hmm...mitäs muuta...unohtui jo..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minulla on ollut tämä Audio Pro Avantek -subbanen käytössä jo jonkin aikaa... Leffakäyttöön se sopii vallan mainiosti, bassoa tulee sopivan paljon ja todella matalalta. Musiikkia en juurikaan kuuntele, mutta muutamat kokeilemani levyt toimivat subbasella hyvin. Vahvistin pukkaa jatkuvaa tehoa 400 wattia, joten murinat eivät ainakaan lopu kesken. Itse maksoin 3500 mk esittelylaitteesta :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Adebisi
Eli kertokaahan kannattaako tarttua tarjoukseen Audio Pron Avantek Sub uutena hintaan 4500mk? Tulisi sek musa ett leffa-kyttn. Ja onko jollain kokemusta kyseisest kaapista? Saako tll tllaisia edes kysell? Hmm...mits muuta...unohtui jo..

Jos kovi pysyy kadessa niin kannattaa rakentaa itse. Kannattaa kayda lukemassa Hifi-lehtea, koska siina ollut subbareita testissa. Kannattaa ensin tutkiskella arvosteluja, koska noissa halvemmissa on aika paljon eroja.
 
Ylös Bottom