Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauko-ohjainten toiminta ristiin

  • Viestiketjun aloittaja d2mac
  • Aloituspäivämäärä
D

d2mac

Guest
No niin, pistetäänpä kysymys myös tänne uudelle puolelle.

Toimiiko Sonyn järjestelmäkauko-ohjain myös muiden merkkien kauko-ohjainvastaanottimilla?
Eli käyvätkö kaket ristiin, vai toimiiko
esim. Saitec vain Saiteckin omalla ohjaimelle?
 
Joo no enpä usko että kaket sopivat toistensa kanssa ristiin...
Toki poikkeuksiakin voi löytyä, mutta aika epätodennäköistä se on...:eek:
 
En tiedä, mutta Sony 870-virivrivahvarin kauko-ohjain toimii ok. Eli muilla merkeillä "Sonyn valmistama DVD" pitäisi toimia.
 
Toimii Philipsin TV:n kanssa - valitettavasti

Minulla on ollut seuraava ongelma:
Kun käytän Sonyn PS2-kaukosäädintä niin se vaihtaa joskus Philipsin television kanavalle 0, näin ollen joudun taas kääntämään television takaisin EXT2:lle. Tämä ei ole mukavaa kun joutuu koko ajan pitämään kahta kaukosäädintä kädessä. VIKA Sonyn kaukosäätimessä esiintyy noin joka 5. painallus, eikä ole väliä mitä nappuloita painelee.

T:Sami
 
Re: Toimii Philipsin TV:n kanssa - valitettavasti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smvirta
Minulla on ollut seuraava ongelma:
Kun käytän Sonyn PS2-kaukosäädintä niin se vaihtaa joskus Philipsin television kanavalle 0, näin ollen joudun taas kääntämään television takaisin EXT2:lle. Tämä ei ole mukavaa kun joutuu koko ajan pitämään kahta kaukosäädintä kädessä. VIKA Sonyn kaukosäätimessä esiintyy noin joka 5. painallus, eikä ole väliä mitä nappuloita painelee.

Varmaan infrapunakoodit menee sen verran päällekkäin että joskus käy noin. Mulla infocus-videotykin kaukosäädin kytkee joskus harvoin Sonyn TV:n päälle. Ei auta kuin vaihtaa jompi kumpi laite.
 
Ylös Bottom