Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

AuDio

New Member
Live käy ja gamertagia mietin, niin voiko joku ilmoittaa gamertaginsa tähän jotta voin sitten myöhemmin kutsua peliin mukaan ja antaa vähän tietoa mulle tosta Livestä. Nimiä vaan!

1.1.2004 EDIT:

Tähän threadiin voi laittaa pelikutsuja lyhyelläkin aikavälillä mihin tahansa peliin suunniteltuna aikana heti tai vähän myöhemmin.
 
Re: Tottahan toki, kamusein.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
...

Friend-listasi on täynnä. Poistappa pari turhaa niin saat paremman tilalle. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lähetin halonhakkaajalle invite-viestin mutta friend-lista oli täynnä. Pyysin JBL74:ää pelaamaan Moto Gp demoa mutta spelitti Ghost Reconia. Eikö joku voisi pistää tähän nimen ja olisi heti valmis tulemaan vähän pelaamaan....?
 
Minut saa aina kutsua, mutta en takaa pelinautintoa. Voin vaikka olla äkäisellä tuulella. Tai sitten kuuntelen hissukseen muiden läppiä. Tai sitten en vastaa kutsuihin laisinkaan, jos pelkään häviäväni. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Minut saa aina kutsua, mutta en takaa pelinautintoa. Voin vaikka olla äkäisellä tuulella. Tai sitten kuuntelen hissukseen muiden läppiä. Tai sitten en vastaa kutsuihin laisinkaan, jos pelkään häviäväni. ;)

Hehheh...:p No kyllähän mullakin joskus hermot menee. No kun oon aloittanu Liven ja kavereita ei oo, eikä kyllä pelejäkään. Jos inviteen sut siinä klo.9 aikaan illalla niin ootko pelaamassa? Voidaan vähän jutustella ja pelittää. Ja peleinähän on demot mutta meen luultavasti huomenna ostamaan Ghost Reconin. Mutta tule ihmeessä vähän ennen yhdeksää pelaamaan! Saat musta hyvän kaverin. :)
 
MotoGP.n demo on mainio

Viikko pari sitten rekkasin vihdoin Xbox Liveen ja jäin pahasti koukkuun MotoGP:n demoon...yllätyin vähän itsekin addiktiivisen haastavasta ajamisesta rajatuilla demoversion radoilla, vaan minkäs teet kun kivaa on ja peli on hyvin tehty.

Peliporukka on kuitenkin hyvin rikkonaista niin ajotaidoiltaan kuin käyttäytymiseltäänkin, joten hyvien pelisessioiden saaminen on haun takana. Eilen tosin oli hubaa Suomi-pelaajien kesken. Unreal-Hawk(gamertag: Finland 15), Pepperoni(gamertag: PepperoniFIN) ja Stux(gamertag sama) jäivät asiallisimmista mieleen. Harmi, ettei kaikki demoa pelaavat osaa tai halua ajaa fiksusta kuten pitää, vaan pilaavat muiden peliä vastapäivään ajamalla tai parkkeeraamalla keskelle rataa...ja osa näistä näkyy olevan vieläpä suomalaisia. :rolleyes:

Hyvällä porukalla saa kuitenkin tosi nautinnolliset sessiot MotoGP:n demoon, joten täytyykin tästedes säännöllisesti vierailla (klo 17->18->19 jälkeen) Livessä prätkähurjastelun merkeissä.

Ghost Recon:IT:tä en ole vielä kerinnyt tesmaamaan, mutta eiköhän tuohonkin korjausta tule lähiaikoina.
Eli inviteä vaan jos pelivastuksen puute iskee, ja rohkeasti Xbox Live-nyypätkin ajamaan katukilpureilla.

Ja Stuxille vielä käpälää La-Su vastaisen yön tiukoista kisoista...oliko t-a-s-a-i-s-t-a? :D

------------------------

Edit: itseasiassa vois polkaista näin sunnuntaina vähän aikaisemmin ajelemaan-------->to Live! ;)
 
Minäkin sain vihdoin (eilen) tuon Xbox LIVE! paketin ja olen nyt pelaillut NHL 2K3:sta ja MechAssaultia. Tällä hetkellä myös lainassa on RTCW jotain olen kerran yrittänyt. No onhan tuo live kyllä ihan hieno keksintö. Gamertagini on OsiriusX jonka olen jo kyllä lisännyt tuonne gamertag listaan. Nähdään joskus liven merkeissä.
 
Monesti se lista on täynnä, mutta karsin sieltä joka päivä niitä joita ei ole näkynyt mutta kutakuinkin 100 siellä aina on...
 
Jep, kourat hikisenä lopettelin justiinsa ensimmäisen livesession ja hauskaa oli jo ensimmäisellä yrittämällä. Harvinaisen sekava olo tuli kun toiseen korvaan suolletaan yhtäaikaa englantia, ranskaa, saksaa ja jotain "itäblokin kieltä". Ei nuo pari demoa kyllä pitkäksi aikaa riitä mutta saapahan vähän tatsia systeemiin.

Nickki on Sorbo ja inviteä saa heitellä ja pistää friendslistalle jne, pyörin langoilla joka päivä jossai vaiheessa päivää (työttömän arki).
 
jep...itsekin tuli live torstaina hommattua ja lähinnä oon hakannut tota motogp2:sta. loistava peli, helppo löytää seuraa ja toimii hyvin. varsin addiktiivista mättöö. gr:it:täkin kokeilin hetken mutta ongelmana oli etten löytänyt oikein pelejä ja sitten kun löysin jonkun, niin huomasin olevani osana vuoropohjaista ghost reconia. ihan kiva ois tota jollain finskiporukalla joskus kokeilla. ensi viikon aikana ois vielä tarkoitus hankkia crimsönin taivaat, jotta jos joku näitä kyseisiä taideteoksia pelailee, nii kaveria voi minusta yrittää saada. ;)
 
Minut saa kutsua mukaan pelaamaan. Pelinä tällä hetkellä MotoGp2. Gamertag: Fourier
Suomalaisten kanssa pelaaminen on mukavampaa kuin japanilaisten ;)
 
Te jotka MotoGP kakkosta hakkaatte ahkerasti voisitte (jos mahtuu..) lisätä meikäläisen listalle, mulla ei ole ketään vielä listalla joten peliseuran löytäminen on välillä kiven takana. Gamertag MetaCorax
 
No niin, nyt on Live-paketti hommattu ja Sampo Electron tilauksessa... Vielä vaan puuttuu Xbox :( Modasin tuon oman koneeni progesignaalin takia, ja eihän sillä Liveen pääse. Nou hätä, 2. Xbox on varattu vakioliikkeeseen ja saan sen haettua puolenkuun maissa. Sitten voin liittyä joukkoonne :D

Muuten, onko täällä kellään tuota Steel Battalionia? Siihenhän pitäisi tulla Live-lisäosa kohta... Alkaa tuo yksinpeli hieman tympiä.
 
Taitaa tuo Steel Battalion olla harvojen ja valittujen peli. Mulla ei ainakaan ikipäivänä ois varaa sen hankintaan (kun olisi aina muuta jotain halvempaa/hyödyllisempää mitä ostaa). :)
 
No niin, nyt olen minäkin listassa, jee :D Taidan vaan petrata vähän taitojani (etenkin Midtown Madness 3:ssa) ennenkuin uskaltaudun menoihin mukaan. Nyt kun tulisi pikaisesti se Steel Battalion -online lisäosa :cool:

Ai niin, gamertag: Saminaattori
 
gamertag ompi: Darthmake

ja tällä hetkellä pelailen island thunderia
ja loppukuusta spelaan myös project gotham 2:sta ja
rainbow six 3
 
gamertagiksi osui armahtaja

ja demojen lisäksi löytyy toistaiseksi vain Crimson Skies..
 
Ylös Bottom