Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Corca

KonsoliFIN Alumni
Etusivulta:
Viikonlopun kunniaksi KonsoliFIN jakaa lukijoilleen peräti 5000 kappaletta (!) betakoodeja Bizarre Creationsin pian julkaistavaan Blur-kaahailuajopeliin. Massiivisesta betakoodisateesta ottaa vastuun yksinoikeudella Activision.

Kaikki betakoodin lunastaneet saavat lisäksi käyttöönsä 48-tunnin Xbox Live Gold -peliaikalisän.

Betakoodi sisältää pääsyn Blurin verkkomoninpeliin, jossa pelaajat voivat ottaa yhteen kahdenkymmenen kuskin voimin muutamalla eri radalla. Kilpureista valittavana on eurooppalaisia ja japanilaisia tuunausihmeitä, jenkkien muskelikaaroja sekä erikoisvalmisteisia konseptikärryjä.
Haistatko palaneen kumin käryä? Tunnetko nitron suonissasi? Pehmeneekö Beta ennen Bizarrea? Jos vastaus kaikkiin on kyllä, vastaa seuraavaan kysymykseen yhdellä lauseella: "Millä tavalla sinä mainostaisit Bluria? (värikäs verbaliikka ja vauhdikas vuodattelu on sallittua)

Lähetä vastauksesi osoitteeseen: kilpailutpoistatämäboldattuteksti@konsolifin.net ja laita otsikoksi "Blur". Mikäli vastauksesi on asiallinen ja läpäisee erittäin matalaksi asetetun tasokynnyksemme, lähetämme sinulle paluupostissa betakoodin. Koodeja lähetämme päivittäin, joten mikäli et heti saa kuumottavaa numerosarjaa haltuusi, saat sen kohta. Blur-pelikeskusteluun ja lisätietoihin pääset tästä.

PS. Runsaasta jakopaketista johtuen betakoodin saannilla ei ole varsinaista viimeistä hakupäivää. Nopeammat syövät silti hitaammat niin koodihaussa, leipäjonossa, zombielaumassa kuin asfaltillakin, joten sen mukaan mennään. Peukkuja viistonnisen tuhoamiseen! :cool:

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Blurrahtavan iltapäivityksen paikka:

Vastauksia on tullut tähän saakka varsin mukavasti ja koodejakin lähtenyt saman verran takaisin. Ennen tämän viestin julkistusta kaikille osallistujille on laitettu koodi matkaan. Mukavia koeajoja itse kullekin!

Kuulostaa hurjalta huikkausheitolta, mutta vielä olisi se lähes viisi tuhatta koodia tarjolla. Ensimmäisen vastausaallon ansiosta tätä jyhkeää koodirivivuorta saatiin hitusen murrettua, mutta melkoisesti lisää saa tulla ennenkuin monsteri polvilleen kaatuu.

Vastatkaa kysymykseen, ottakaa Blur-koodi itsellenne ja osallistukaa kaatotalkoisiin. Seuraavia betakoodeja tippuilee hakijoille huomenna, sillä jakajan käsi ottaa loppuillan lepoa. :)
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Kannattaa muuten huomata että s.postiosoite on "kilpailuT" eikä "kilpailu", sillä itse laittelin eilen viestiä väärään osoitteeseen ja aloin ihmetellä että oliko lauseeni niin huono ettei se edes ylittänyt "todella alhaista kynnystä" ;)
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Pistin kahteen kertaan menemään postia kun en ollut varma laitoinko aamulla Kilpalut vai kilpailu. Eikös koodeja saa jostain muualtakin ainakin luin uutiskommenteista? Onneksi saa myös 48 tunnin trialin jos nyt läpäisin tämän :eek:.
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Pistin kahteen kertaan menemään postia kun en ollut varma laitoinko aamulla Kilpalut vai kilpailu. Eikös koodeja saa jostain muualtakin ainakin luin uutiskommenteista?

Kannattaa muuten laittaa ihan varmuuden vuoksi mailia vielä osoitteeseen kilpailut, jos kaasujalkaa oikein kovasti pakottaa;). Silloin pitäisi ainakin tulla vastaustakin varmuudella takaisinpäin.

Koodeja on voinut tosiaan olla jaossa jossain muuallakin päin maailmaa. Tosin itse olen tähän mennessä kuullut vain fileplanetin jaelleen noita betakoodeja KFINin lisäksi. Eikä heidänkään varusteluunsa ole ilmeisesti kuulunut tuo 48H Live trial koodia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Eikös koodeja saa jostain muualtakin ainakin luin uutiskommenteista?
Kommenttien pohjalta Fileplanetista saisi juu myös. Koodinippuja on Activisionin toimesta jaettu mitä ilmeisemmin eri maille/sivustoille kohdennetusti, eli melko rajatusti ja valikoiden.

Täällä Suomessa KonsoliFIN on joka tapauksessa ainoa kotimainen sivusto, jolle Live-aikatuettuja Blur-betakoodeja on virallisesti myönnetty. Tunnustuksesta vielä lämpimät kiitokset Activisionin suuntaan.
Onneksi saa myös 48 tunnin trialin jos nyt läpäisin tämän :eek:.
Läpäisyyn ei vaadita ihmeitä, joten ollos huoleti. Tähän saakka kaikki hakijat ovat omansa saaneet. :)

-----------
Päivitys: Viimeisimmät Blur-betakoodit on nyt jaettu. Lisää lähettelemme kaasujalkaisille päivän mittaan. Gear up!
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Toimiko muilla sivuille rekisteröinti? Mailiin tuli aktivointia vaativa viesti, klikkasin sitä ja päädyin sivulle jossa lukee "Language file ./language/fi/common.php couldn't be opened." Yritin kirjautua sisään, mutta en päässyt etenemään vahvistuksen puuttuessa. Resend activation email tuo esiin saman virheviestin kuin aikaisemmin. No toivottavasti betakoodi tulee sähköpostiin 8.3. niin kuin viestissä lukee.

Edit: No nyt sain uuden aktivointiviestin lähtemään, mutta nyt tunnukseni onkin kuulemma jo aktivoitu. :confused: No pääasia, että toimii.
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Kiitos koodista!

Minulla tuntuu olevan jotain häikkää koodinsyöttämissivulla; yritän loggautua sisään, niin saan seuraavan virheen:

Language file ./language/fi/common.php couldn't be opened.

Olen koittanut sekä Firefoxilla että IE:llä. Neuvoja?

e. Mitenhän onnistuin missaamaan tuon edellisen viestin? No, sama vika minulla joka tapauksessa.
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Minulla tuntuu olevan jotain häikkää koodinsyöttämissivulla; yritän loggautua sisään, niin saan seuraavan virheen:

Language file ./language/fi/common.php couldn't be opened.

Minullakin on tuo sama ongelma. Selaimen Google Crhome
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Itse vaihdoin yläkulmasta kieleksi englanti ja loggasin uudestaan ----> TOIMII
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Itse vaihdoin yläkulmasta kieleksi englanti ja loggasin uudestaan ----> TOIMII

Tämmöisen antoi
Information

The email/username information submitted could not be found. Kun aktivoin tunnustani. Kirjauduin kyllä sisään ja englanniksi mutta silti tulee tuo. Minne se koodi tulee sähköpostiin? Vai sinne tunnukselle vai itsestään Gamertagille. (Olen nyt ihan hukassa)
Edit taisin saada toimimaan. Katsotaan sitten maanantaina miten käy. Kiitokset Activisionille ja Konsolifinille!
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

No nyt sain minäkin toimimaan, olipas kummallinen systeemi. Maanantaina pitäisi tulla siis sähköpostilla latauskoodit.

Hienoa Konsolifin ja Activision! :)
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Kyllä on hieman erikoisesti suunniteltu systeemi tämä. Aktivointiviestin sain jossa oli tämä aktivointilinkki. sinne mentyäni tulikin vain tämä sama virheilmoitus kuin on ketjussa aiemminkin mainittu eikä edes kielen vaihtaminen enää auttanut eikä uuttakaan aktivointiviestiä enää saanut lähetettyä... :(

Täytyy nyt toivoa että se beta-koodi silti maanantaina sähköpostiin tulee... Varma en kyllä ole ennenkuin sen itse näen...
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Joo sain kyllä toimimaan suomen kielellä vihdoin ja viimein, mutta olipa ihmeellinen viritys toi. Sama virheilmoitus tuli. Vaihdoin sähköpostiosoitteeni ja sit se jotai lähettää kait jollekki. Emt. en oikein kyllä ymmärtänyt ton jutun ideaa, joten taisi minun koodi aika hukkaan nyt mennä. :confused:

Jos saisin uuden koodin, niin heittäisin ton englannin kielelle, jotta toi saitin huono suomen kieli ei pilaisi mahdollisuuttani betaan.
EDIT: Invalid email verification, your account has not been activated.

Järki lähti näkemiin, eri suuntiin kun lähettiin. Ei toimi, vaikka painettu x15.
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Kaikki ne, jotka eivät saa huomisen aikana betakoodia mailiinsa, voivat laittaa uuden koodihaun kilpailut-osoitteeseemme. Lähetämme paluupostissa uuden tulemaan.

Harmi juttu, ettei systeemi toimi tuolla betasaitilla kuten pitäisi. Mutta katsotaan huomenna miten käy ja edetään sen mukaan.
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Mihinkähän aikaan tuon koodin pitäisi tulla mailiin?
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Ei oo vielkää vissiin kukaan saanut koodia?
 
Vastaus: Kehu itsellesi Blur-ajokaahailupelin betakoodi Live-peliajalla varustettuna

Edelleen näemmä tökkii kirjautuminen Blur | Home saitille. Ainakin itsellä tulee kiire kirjoittaa salasana ennen kuin salasanalle annettu kenttä "menee piiloon".
 
Ylös Bottom