Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Mites little big planet ykkösessä saa noita tavaroita tonne taustalle? Kun pikkusisko jotenki onnistu pistämään niitä materiaaleja sinne taustalle... :eek:
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Ei onnistu.

Eikä mul muutenkaan ollu mitään 3d glitch tavaroita tuol mut kumminkin sen jotenkin voi tehdä...
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Saako tuossa LBP 2:ssa mitenkään rajattuavettä tietylle alueelle? Vaakasuunnassa tarkoitan.
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Tollasta vettä toivoinkin jo sillon LBP1:een, mutta ei. Olisivat saaneet LBP2:een sentään lisätä tollasen paremman veden, eli että erilaisia "altaita" voisi täyttää vain pudottamalla vettä sinne.
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Miten saa tehtyä niin, etteivät säkkibotit kärähdä, kun ne koskevat veteen?

Edit: Sain vastauksen, eli siis ei ole mahdollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Iteltä ei onnistu mitenkään toi kentän väsääminen :DDD Kyllä niistä jonkunnäkösiä tulee mutta ei mitenkään hienoja. Sellasen kentän oon nähny mikä niinku näyttää iha gta:lta :O
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Iteltä ei onnistu mitenkään toi kentän väsääminen :DDD Kyllä niistä jonkunnäkösiä tulee mutta ei mitenkään hienoja. Sellasen kentän oon nähny mikä niinku näyttää iha gta:lta :O

Kannattaa käydä läpi kaikki pelin harjoitukset, ennen kuin alkaa kenttää tekemään. Niistä oppii paljon hyödyllisiä ja tärkeitä asioita. Tämän jälkeen kentän rakentaminen pitäisi sujua jo jollain tavalla. Myös pelkästään kokeilemalla uusia asoita oppii hyvin!

GTA kentällä tarkoitat varmaan kenttää, jossa on käytetty 3D -glitchiä eli bugia, jolla pystyy rankentamaan kolmen päälinjan (joilla pelaaja siis liikkuu) eteen ja taakse. Kyseessä on siis bugi, jonka pelaajat ovat löytäneet ja koska se sattuu tuomaan peliin lisää sisältöä, eivät tekijät ole sitä suostuneet korjaamaan. Itse en ole vaivautunut käyttämään tuota bugia, hyviä kenttiä saa tehtyä ilmankin.
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

LBPlanetorials - YouTube

Ton tutoriaaleja kyllä kannattaa kattoa. Iha ärsyttää, ku tajuu, et miten paljon parempia vanhoista kentistä ois saanu, jos ois kattonu näit tutoriaaleja aikasemmin:rolleyes:
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Olen aika alkuvaiheessa LBP:n pelailussa ja kyselenkin, missä vaiheessa nuo vivut yms. tulevat kehiin? Tällä hetkellä mulla ei juurikaan mitään ole ja harjoitusosista katsonut 10/67 sekä tarinapelissä Jackpot Cityssä.
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Onneksi tuossa on 30 paikkaa omille luomuksille. Menee kyllä pieni ikuisuus opetella tekemään asioita ja koska perusmies, ohjeita ei katsota (pl. vaan siksi että saa Näsäviisas-trophyn :D)
 
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä

Miten saa pistekuplat pysymään ilmassa?
 
Ylös Bottom