Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Kovin totiseksi meinaa tämäkin positiiviseksi tarkoitettu äänestys mennä. Onhan se typerää ja kilpailun hengen vastaista yrittää masinoida joku bannikeisari listakärkeen, mutta ei siitä millään jaksa hermostuakaan.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Ööööööö... Kiva kun hyvät keskustelut on saatu aikaan :rolleyes: Ja voisin jatkaa esimmäisen viestin rataa: Samoja henkilöitä äänestellään yhä.:( Eikö pitäisi joitain sanktioita harkita?
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Eikö pitäisi joitain sanktioita harkita?
Ylläpito seuraa tilannetta. Toistaiseksi ei olla kuitenkaan ryhdytty mihinkään toimenpiteisiin, vaan ääntenlasku jatkuu normaalisti.

Mutta tuosta "U mad" -vinoilusta sanon sen verran, että kyllä sitä verta nenustaan saa, kunhan tarpeeksi pitkään kerjää. Älkää siis viitsikö olla hölmöjä.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Mutta tuosta "U mad" -vinoilusta sanon sen verran, että kyllä sitä verta nenustaan saa

Tähän väliin tekisi mieli postata eräs kuva mikä poistettu tästä keskustelusta pariin otteeseen. Eräs yläpuolella olevista viesteistä oikein ruokkii tekemään sen, syytä en tiedä. Jätän sen kuitenkin tekemättä, koska minua uhattiin väkivallalla. Voisin myös kirjoittaa sen tähän, mutta koska vastustan väkivaltaa jätän senkin tekemättä.

Yhtenä ihmettelyn aiheena pidän sitä miten paljon wineemistä mahtuu tähänkin keskusteluun. Ymmärrän kyllä jos brand new peli hypetys/itse peli topikkiin mahtuu wineemistä päivästä toiseen. Nyt kuitenkaan ei winetä miten pelissä tehty kaikki niin aloittelijaystävälliseksi jne jne. Nyt winetetään käyttäjä-äänestyksestä ja siitä miten toisille tuntematon ihminen on saanut ääniä enemmän kuin se oma paras kaveri. Ollaanko tähän puuttumassa vai annetaanko vihaajien vihata? Haluaisin myös mainita tässä viestissä Timpan, koska Timpan huoli siitä että häneltä vietäisiin voitto huijaamalla on niin aito. Älä kuitenkaan Timppa huoli kaikki tapahtuu sääntöjen puitteissa. Tätä keskustelua valvoo moni moderaattori, olen siitä jokseenkin varma. Olet kuitenkin hyvin kisassa mukana roimalla äänisaaliilla ja tässä on vielä päiviä aikaa.

Lisäys. 3min ja moderaattorin vastaus, olin oikeassa Timppa meitä valvotaan siis tätä keskustelua tarkkaillaan ole huoleti. En tosin saanut vastausta miksi vihaajien annetaan vihata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Voisin myös kirjoittaa sen tähän, mutta koska vastustan väkivaltaa jätän senkin tekemättä.
Voi äiti, nyt teet tuon jo tahallasi. :) Ei täällä olla ketään fyysisesti kurmottamassa, vaan kyse on ihan tavanomaisista huomautus- ja varoituskorttien käyttämisestä (ja niistä mahdollisesti seuraavista jäähyistunnoista).

Toistan edellisen viestini sanoman: älkää olko hölmöjä.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Mun on ihan pakko kysyä, ketä nämä ovat joita äänestetään vuosikymmenen käyttäjinä?
Ensimmäistä kertaa törmään näihin nimiin tässä äänestyksessä. Olen kuitenkin tätä palstaa seurannut sen syntymästä lähtien hyvin säännöllisesti ja siltikään nimet ei sano minulle mitään.

Ymmärtäisin jos joku yksittäinen käyttäjä laittaisi tuon k.o. listan, muttakun käyttäjiä on useita jotka pistää jotain nevöhööd nimiä.

Hienointa on vielä että nimiä ei ole mitenkään perusteltu...

Kysynkin mitä nämä kyseiset nimimerkit ovat tehneet palstalla niin ihmeellistä että ne pitäisi ilman perusteluja nostaa vuosikymmenen käyttäjäksi?
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Kysynkin mitä nämä kyseiset nimimerkit ovat tehneet palstalla niin ihmeellistä että ne pitäisi ilman perusteluja nostaa vuosikymmenen käyttäjäksi?
Rikkeitä? Pojjaat on vaan vähän erehtynyt äänestyksestä.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Rixa vastaan lyhyesti, perustelin tässä topikissa miksi itse äänestin kyseisiä herroja. Taitaa löytyä ensimäiseltä sivulta. Ehket ole ollut aktiivinen sillä osin foorumia millä monet muut ovat olleet. Itse voin sanoa, että esim xbox ja leffaskene on täysin vieraita itselleni enkä käyttäjiä tunnistaisi. Jos siirrytään esim ps3 ja CoD-skeneen niin voin hyvin luetalla paljon erillätavoin ansioituneita kfin sankareita. Enkä tarkoita tuolla leffaskenellä sitä ettenkö elokuvista pitäisi vaan sitä etten ole kfinin tuohon puoleen tutustunut. Voisin kyllä korjata asian vielä tänään.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

. Jos siirrytään esim ps3 ja CoD-skeneen niin voin hyvin luetalla paljon erillätavoin ansioituneita kfin sankareita.
Onneksi tämä palsta on tosiaan jaoteltu niin ettei tarvitse lukea pelistä joka ei kiinnosta. KFin on paljon muutakin kuin Coddoa. Kiitos siitä.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Jos siirrytään esim ps3 ja CoD-skeneen niin voin hyvin luetalla paljon erillätavoin ansioituneita kfin sankareita.
Miten CoD-skene liittyy KFIN:n vuosikymmenen käyttäjä äänestykseen?
Ja missä he ovat ansioituneet sillä tavalla mikä tekee heistä KFIN sankareita?
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Mielestäni yksittäisen käyttäjän antamia ääniä ei tarvitse kyseenalaistaa mitenkään. Ihmiset tykkäävät erilaisista asioista, ja KonsoliFINiäkin varmasti käytetään hyvin eri tavoin. Jos joku äänestää pelkästään Call Of Duty -pelikavereitaan, se hänelle suotakoon.

Pahennusta on herättänyt kuitenkin se, että ilmeisen suunnitelmallisesti ja järjestelmällisesti tietty porukka on päättänyt antaa äänensä samalla lailla. Tästä suunnitelmallisuudesta ei ole toistaiseksi muuta näyttöä kuin annetut viestit, mutta ylläpito tarkkailee tilannetta.

Ottakaa siis ihan iisisti ja jos et ole ehtinyt käydä äänestämässä, aikaa on vielä kuun loppuun asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Ovat tainneet skenepojat pikkasen liikaa katsella Amerikan elokuvia ja pari hittiäkin on tainnut tulla liikaa vihuilta, kun "me emme unohda" propagandaa jauhavat. Jos modet ovat kavereitanne bannanneet joskus menneisyydessä, niin get over it.

Mielestäni tähän selkeään kilpailun sabotoimiseen olisi syytä puuttua tai sitten kisa viheltää ajoissa poikki jollain keinolla. Viimeinen tikki itselleni oli selvä uhkaus foorumia vastaan Allun blogissa http://www.konsolifin.net/bbs/blogs/allu0/182-vankilan-kirjeenvaihtaja-part-i.html
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Miten CoD-skene liittyy KFIN:n vuosikymmenen käyttäjä äänestykseen?
Ja missä he ovat ansioituneet sillä tavalla mikä tekee heistä KFIN sankareita?
Ovat siis kfinin niissä foorumi osissa olleet esillä ja vaikuttaneet minun foorumikokemukseeni. En näe että pitäisi antaa ääni ihmiselle jonka viestejä en ole nähnyt kuin ehkä satunnaisesti, eikä ole itseäni mitenkään koskettanut tai jäänyt mieleen.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Miten CoD-skene liittyy KFIN:n vuosikymmenen käyttäjä äänestykseen?
Ja missä he ovat ansioituneet sillä tavalla mikä tekee heistä KFIN sankareita?
Eikös tässä ole juuri tarkoituksena äänestää sitä henkilöä kuka on juuri omasta mielestä se vuosikymmenen käyttäjä. Olisi voinut mainita säännöissä, että äänestämiseen vaaditaan 10 viestiä jokaisella alueella tjsp.

Rixa kyseisten henkilöiden urotyöt on useempaan kertaan mainittu näissä ketjuissa. Allun tekstin seinä on yksi tapaus.

Pitäisikö minunkin valittaa teille siitä, etten tunne yhtään noita tyyppejä ketä te äänestätte? Sehän on käytännössä ihan sama asia.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

En näe että pitäisi antaa ääni ihmiselle jonka viestejä en ole nähnyt kuin ehkä satunnaisesti, eikä ole itseäni mitenkään koskettanut tai jäänyt mieleen.
Ei tietenkään, sehän olisi... outoa.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Vetoaisin itse tämän keskustelun raiteilta ohjautumiseen kulttuuriset syyt, sekä perisuomalaisen kateuden. Täällä kFinissä kuten missä tahansa muussa erilaisessa yhteisössä massa pakkautuu erilaisiin ryhmiin eri intressien perusteella. Itseni mielestä tätä keskustelua on nyt hauskempia lukea, koska täällä oikeasti huomaa kenen kenkää puristaa. Ja minkä ihmeen vuoksi? Kehottaisin nyt jokaista laittamaan ne valot päälle ja keskittymään niihin asioihin mihin voi itse jopa vaikuttaa. Pitemmän päälle siitä voi saada mahahaavan tai rasvaripulin. Se vaan nyt on fakta, että samoissa piireissä olevat ihmiset voivat äänestää samoja kasvoja, kun heillä on yhteisiä kokemuksia jaettavanaan. Muiden pitää vaan sulattaa kyseinen asia.

Ps. Mä oon ainekin ihan sinut itseni kanssa, vaikka nimeäni ei kenenkään top 10:ssä ole.. Kiitos
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Mun on ihan pakko kysyä, ketä nämä ovat joita äänestetään vuosikymmenen käyttäjinä?

Veit jalat suustani. Kiva kun oikein black block masinoi tämmöisen paskakamppanian. ...never forget!
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

En ole koskaan aiemmin millään foorumilla törmännyt tämänkaltaiseen vihaan ja nimittelyyn perusteltujen näkemysten vuoksi. Anteeksi että pelaan PS3 konsolilla, anteeksi että pelaan Call of Duty pelisarjan pelejä ja anteeksi että en seuraa KFinin muita alueita, kuin niitä jotka itseäni kiinnostavat. Anteeksi että luin äänestyksen säännöt ja anteeksi että äänestin sääntöjen puitteissa. Anteeksi että sinä, sinä tai sinä ette ole minun KFin kokemuksessani mukana ja anteeksi etten voinut antaa teille ääntäni.

Kun nyt näistä säännöistä on ollut puhetta, niin miten ne suhtautuvat näihin henkilökohtaisuuksiin meneviin "räkänokitteluihin"? [EDIT: Näemmä viestejä oli poistettu juurikin kirjoitukseni aikana.]

Anteeksi jos aiheutan teille mielipahaa äänestämällä vuosikymmenen käyttäjää omista lähtökohdistani, tuntematta jokaista kävijää niin syvällisesti, että osaisin varmasti antaa ääneni juuri oikeille henkilöille (siis niille joiden äänestäminen ei aiheuttaisi tätä nimittelyä ja vihaa). Toivottavasti jokainen muu äänestäjä on seurannut foorumia koko vuosikymmenen, sen kaikkia aiheita, muistaen kaikki käyttäjät ja kaikkien käyttäjien tekemiset. Minä en siihen pysty, anteeksi. Voisiko joku näistä paremman tason käyttäjistä ystävällisesti antaa sen listan ihmisistä joita sopii äänestää?

Luulin täyttäneeni äänestysoikeuteen tarvittavat ehdot, jotka äänestyksen säännöissä kerrottiin, luulin, anteeksi.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Musta on jo melko surrealistista, millaista vaivaa nähdään tuon yhden listan copypasten perustelemiseksi. Voi elämän kevät sentään.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Kyllä tätä mielummin lukee kun paskaa kirjaa, carry on. Toimii
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom