Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Anteeksi jos aiheutan teille mielipahaa äänestämällä vuosikymmenen käyttäjää omista lähtökohdistani
:rolleyes: :D



Onhan tätä draamaa mukava seurata, toiset inttää inttämistään viaton katse kasvoillaan että "kyllä tää ihan oikeesti oli mun oma tulkinta tää lista" kun kaikki foorumilla tietää mistä on kyse.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Musta tuntuu jotenkin kauhealta, että pitäisi valita jotkut käyttäjät muiden yläpuolelle. Laittaa ihmisiä ikään kuin arvojärjestykseen... ei, ei taida kyetä. Katsotaan sitten seuraavan vuosikymmenen käyttäjän valitsemisen aikaan. .)
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Itehän oon sitä mieltä, että tuo puskamafia on pilannut koko kilpailun ja pitäisi koko porukka laittaa ulos kilpailusta. Yhden listan äänet voitaisiin hyväksyä. Ja arvon "sotasankarit" saisivat jatkossakin noudattaa jonkinlaista oma-aloitteisuutta toimiensa suhteen. Tämänlainen ns. leikkiterrorismi on naurettavaa, varsinkin kun yksi jäsenistä ei ole osannut käyttäytyä ja sitä puolustellaan. Leimaatte itsennekin samaan läjään ja monenkaan mielestä tuo kuva ei varmaan ole kovin kaunis mitä ripustatte yllenne. Ja siinä samassa monella varmaan menee maku ajatuksesta pelata kanssanne mm. yhtään mitään. Typerää riidanhakuisuutta, kypsymätöntä käytöstä ja mielikuvituksetontakin vielä.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Itse en pysty enää suhtautumaan kyseiseen äänestykseen vakavasti. Black Block vai mikä lie Clan Steatorrhoea sai luultavasti mitä tahtoi. Keskustelua syntyi ja taas oltiin hyökätty auktoriteetteja ja sääntöjä vastaan. Kaikesta paistaa selkeästi läpi kova huomionhakuisuus ja mielenilmaus.

Kyllä te ootte kovia sällejä. Taidankin tsekata milloin seuraavan kerran rekryätte, sillä teidän leikkikentällä olisi varmasti hauskaa.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

^^Clan Steatorrhoea leaderinä voinen sanoa ettei liity mitenkään klaaniin. Ei pidä alkaa sekoittamaan suklaamuroja ja vaahtokarkkeja keskenään. Tervetuloa vaan mukaan jos tuntuu siltä eiköhän sinullekkin jonkinlainen paikka löydy. Vihaajat vihaa.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Voisiko joku näistä paremman tason käyttäjistä ystävällisesti antaa sen listan ihmisistä joita sopii äänestää?
Ole hyvä. Siitä vaan valitsemaan. Äänestettäväksi kelpaa kuka tahansa, jolla on vähintään 10 viestiä kirjoitettuna ja joka on rekisteröitynyt ennen 1.8.2010.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Itse en pysty enää suhtautumaan kyseiseen äänestykseen vakavasti. Black Block vai mikä lie Clan Steatorrhoea sai luultavasti mitä tahtoi. Keskustelua syntyi ja taas oltiin hyökätty auktoriteetteja ja sääntöjä vastaan. Kaikesta paistaa selkeästi läpi kova huomionhakuisuus ja mielenilmaus.

Kyllä te ootte kovia sällejä. Taidankin tsekata milloin seuraavan kerran rekryätte, sillä teidän leikkikentällä olisi varmasti hauskaa.

Rageetko kun sua ei äänestetä? Jätkää taitaa selvästi vituttaa kyseinen asia.

Itse äänestin sillä perusteella mitä henkilöitä oon seurannu, enimmäkseen kodi skenessä ja tiedän, että niin on tehny kaikki muutkin "huijarit".
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Rageetko kun sua ei äänestetä? Jätkää taitaa selvästi vituttaa kyseinen asia.

Itse äänestin sillä perusteella mitä henkilöitä oon seurannu, enimmäkseen kodi skenessä ja tiedän, että niin on tehny kaikki muutkin "huijarit".

Eikä tämä "kodi___skene" ilmeisesti anna edes oikeutusta laittaa nimejä edes hiukan sekaisin, saati kehota itsenäiseen ajatteluun? Ainut mikä tässä ihmisiä ketuttaa, on se että jotkut virtuaalimaailman käpykaartilaiset leikkii "sankaria" ja pilaa hyvän kisan.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Eikä tämä "kodi___skene" ilmeisesti anna edes oikeutusta laittaa nimejä edes hiukan sekaisin, saati kehota itsenäiseen ajatteluun? Ainut mikä tässä ihmisiä ketuttaa, on se että jotkut virtuaalimaailman käpykaartilaiset leikkii "sankaria" ja pilaa hyvän kisan.

Kerro mielellään lisää :)

Meinaa, jokainen ei seuraa jokaista ketjua jossa kirjoitetaan, jotkut seuraa yhtä, toiset kahta, jotkut jopa kolmea eri ketjua, ja niistä seuraamistaan ketjuista panee merkille, kivat, hauskat tai jopa ärsyttävät heput, ja äänestävät niitä... ;)
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Ainaki meikäläisen silmään tollanen copy/paste lista näyttää erittäinkin ennakkoon sovitulta jutulta. Tietysti äänestetään niitä joiden kans eniten vuorovaikutetaan foorumilla, mutta mikä lie sitten todellinen syy kaiken ton takana.. Ja totta on sekin ettei kaikkia ketjuja jokainen lue, esim. noista samanlaisilta listoilta en tunnistanut yhtään nimeä kun en kerta samoja ketjuja lueskele.

Kyllähän sen ymmärtää että tämmöinen äänestys ja tuommoinen äänestystapa johtaa eripuriin. Onhan siellä pelissä kuitenki jokin mahdollinen palkinto/maine. Vaan eipä tämä härdelli meikäläistä pahemmin haittaa, ihan viihyttävää luettavaa tämä ainakin on : )
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Ole hyvä. Siitä vaan valitsemaan. Äänestettäväksi kelpaa kuka tahansa, jolla on vähintään 10 viestiä kirjoitettuna ja joka on rekisteröitynyt ennen 1.8.2010.

Ja pisteille ensin kertoimeksi äänestäjän foorumivuodet ja sitten äänestettävän foorumivuodet.

Ongelma ratkaistu! :p
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Rageetko kun sua ei äänestetä? Jätkää taitaa selvästi vituttaa kyseinen asia.

Itse en koe olevani "KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä". Lähes vuosikymmenen pian tällä foorumilla jo olleena harmittaa, jos titteli menee "väärälle henkilölle väärin perustein". Mutta kysehän on vain minun mielipiteestäni. Asia on omalta osaltani loppuun käsitelty, paras voittakoon.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Oisko jo aika "man up" ja lopettaa "being a bitch". Mua itteäni ei vois vähempää kiinnostaa ainakaan kuka on konsolifinin vuosikymmenen käyttäjä vai mikä onkaan, kertoo enemmänkin hukkaan heitetystä ajasta täällä notkuminen. Aikuiset ihmiset ulisee mitättömästä asiasta "hienoin" termein jotka monet varmaan tarkastanu googlesta haha. Antakaa se "pelikaanikansio" mulle ni mä voin kans käydä äänestää sitä, kuhan joku laittaa linkin missä voi ees äänestää.

PS: Koko kisa on jo kusahtanu koska voittajaa ei pidetä voittajana kaiken kitinän takia. Tittelit nurkkaan. Kaikki me käytetään KonsoliFinnii sillontällön. Veikkaan et sivun ylläpitäjätkään ei osannuu oottaa tällast paskamyrskyy ja ei ois varmaan pannu koko kisaa pystyyn jos ois tienny et tää on tulos. Kiittämättömät pikku kakkiaiset.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Jokaiselle alueelle omat kisailut niin ei tarvitsisi kenenkään vinkua mistään :rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Saatiinpa tällekin perseilylle loppu... ja vielä mielekäs sellainen :D
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Vaikka post ban -hehkuttelu niin kovin mautonta onkin, niin mukavasti saatiin tosiaan homma pakettiin. Toivottavasti muita vastarintaliikkeen sankareita ei enää Äiti Internetin sylistä ponnista.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

PS: Koko kisa on jo kusahtanu koska voittajaa ei pidetä voittajana kaiken kitinän takia.

Äänestäminen kannattaa aina. Kisa ei ole mitenkään "menetetty". Ja vaikka oma suosikki ei voittaisi, niin voihan tämän kisan nähdä myös siinä valossa, että nyt on mahdollisuus osoittaa arvostavansa vaikka jotain tiettyä jäsentä. Nämä henkilöt ainakin saavat hyvää mieltä, tästä kisasta.

Ehdottomasti kannattaa siis äänestää. Tuonne vain rohkeasti jakamaan sitä hyvää mieltä niille jotka sen ansaitsevat.
Äänestys

Tässä ketjussa se hyvä mieli näyttää olevankin vähän tiukemmassa :(, joten ei ole lainkaan hullumpi ehdotus jättää tämä spekuloiminen omaan arvoonsa ja suunnata vaikka sinne missä ihmiset nauttivat mahdollisuudestaan pelata ja keskustella peleistä. Ylläpito ei ainakaan tarvitse enempää jäsenten mietteitä tästä asiasta.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Sitä tässä olen miettinyt kun hakusessa on vuosikymmenen käyttäjä, et kuinkakohan pitkään "the listalla" olevat edes ovat olleet jäseninä? Tai heitä äänestäneet? Tästä syystä nimittäin itse aion jättää äänestämättä. Olen ollut puolisen vuotta jäsenenä ja onhan niitä tuttuja ja turvallisia nimimerkkejä jo mieleen painunut, mutta en silti lähde tällä kokemuksella "huutelemaan". Olisi varmaan kannattanut parin muunkin jättää äänestämättä. :rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Noose01 on tästä lähin minun Favorite Person Ever täällä Konsolifinissä.

I approve.
 
Vastaus: Keskustelu KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä -äänestyksestä

Olen ollut puolisen vuotta jäsenenä ja onhan niitä tuttuja ja turvallisia nimimerkkejä jo mieleen painunut, mutta en silti lähde tällä kokemuksella "huutelemaan".

Kyllähän sinun kokemuksellasi saa jo vallan mainiosti äänestää. Viestimäärästäkin päätellen olet hyvinkin aktiivinen foorumilainen, eli kuvaa mieleisistä kanssakäyttäjistä on varmasti syntynyt. Joten rohkeasti vain oma listaus kehiin.

Tämä black block sekoilu kannattaa nyt jättää omaan arvoonsa ja parhaiten se onnistuu hyvää mieltä levittämällä ja kanssakeskustelijoita ylistämällä tuon listauksen avulla! :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom