Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: PS3 problems

foeprkl sanoi:
jep, ristiinkytketyllä kaapelilla masiinat ovat kiinni toisissaan. hyvin pitkälti noilla kaikilla täällä teidän neuvomilla keinoilla olin jo aijemmin yrittänytkin eikä tärpännyt silloin eikä vielä nytkään. pitäskö tuolta xp:n networkconnectiosista joku taikanappi painaa ruksille mitä en ole vielä löytänyt? alkaa pikkuhiljaan menemään aika neuvottomaksi

Itse laitoin vain internet-yhteyden jakamisen päälle (XP SP2) lähiverkon ominaisuuksista ja PS3:een nämä asetukset:

Yhteystapa: Lähiverkko
Nopeus ja dublex: 10BaseT Full-Dublex
Osoiteasetukset: Autom.
IP-osoite: 192.168.0.228
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusreititin: 192.168.0.1
Ensisijainen DNS: 192.168.0.1
Toissijainen DNS: 0.0.0.0
MAC-osoite: 00:19:C5:4C:A5:50
MTU: Autom.
Välipalvelin: Älä käytä
UPnP: Poissa
NAT-tyyppi: Tyyppi 2
 
Vastaus: PS3 problems

siis mikä ihme noiden mp3 suhteen voi vaivata, yritän siirtää tietokoneella olevia mp3:sia dvd-levyn tai cd-levyn välityksellä ps3 kovalevylle, mutta ps3 valittaa melkein aina kun cd/dvd:n lyö koneeseen sisälle, että levyllä ei ole yhtään mp3:sia. Siis oon saanu joitakin levyllä olevia mp3 siirrettyä ihan ongelmitta, mutta noin 80% levyillä olevista mp3 tuo ps3 ei tunnista niitä, siis mikä ihme tässä voi mättää tuolla tavalla? hehe, tulipahan monimutkaisesti selitettyä tuokin :) Siis normaali audio-levyissä ei ole mitään ongelmaa, ne saa siirrettyä ps3 kovalevylle aivan normaalisti, mutta nuo mp3 cd/dvd levyt tuottaa kyllä hieman harmaita hiuksia.
 
Vastaus: PS3 problems

Huonosti poltettu levy(liian nopealla poltolla), alunperinkin huonolaatuinen levy(levyissä ON eroja, muutakin kuin + ja - levyt, on hieman eri asia käyttääkö jtn. laadukasta Verbatimiä tai jotain no-name Giga Bulk 20centin maksavaa levyä...), hieman naarmuinen levy(PS3 voi olla nirso) jne...

Kyllä itsellä ovat toimineet...
 
Vastaus: PS3 hajoamisprosentti

Pibe sanoi:
1kpl hajonnut PS3 Kouvolan suunnalla. Punaista valoa vilkuttaa ja eikun takuuhuollon kautta... :(
Ensimmäinen suomessa? :D
Hyvä hyvä!

Ihan mielenkiinnosta: Voitko kuvailla tarkemmin olosuhteita missä konsoli on ollut? Minkämallinen tv-taso/hylly? Ilmankierto? Ilmeisesti kesken pelin kuva pimeäksi eikä esim käynnistyksen yhteydessä? Oliko pitkä pelisessio takana?
 
Vastaus: PS3 problems

Hiikeri sanoi:
Huonosti poltettu levy(liian nopealla poltolla), alunperinkin huonolaatuinen levy(levyissä ON eroja, muutakin kuin + ja - levyt, on hieman eri asia käyttääkö jtn. laadukasta Verbatimiä tai jotain no-name Giga Bulk 20centin maksavaa levyä...), hieman naarmuinen levy(PS3 voi olla nirso) jne...
Kyllä itsellä ovat toimineet...
No ei näytä kovin nirso olevan :D itse siirtänyt kamaa ikivanhalla dvd-RW levyllä, josta alkaa jo näkyä että ikää on (poltettu noin 70 kertaa)
 
Vastaus: PS3 problems

Kokemuksia välillä Säästöpankin Visa Electron <-> PS3 Store ??

Ei muuten prkl toimi! Onko se meikässä vika vai eikö kukaan muukaan saa toimimaan. Pankki vaihtuu hyvin pikaseen :mad:
 
Vastaus: PS3 problems

Wiggers sanoi:
Kokemuksia välillä Säästöpankin Visa Electron <-> PS3 Store ??

Ei muuten prkl toimi! Onko se meikässä vika vai eikö kukaan muukaan saa toimimaan. Pankki vaihtuu hyvin pikaseen :mad:
Taitaapi vika vaan olla siinä, että et ole aktivoinut verkkomaksu-ominasuutta ko. kortille. Sama koskee muitten pankkien kortteja, paitsi sammon (ominaisuus päällä vakiona).
 
Vastaus: PS3 problems

Straawberry sanoi:
Taitaapi vika vaan olla siinä, että et ole aktivoinut verkkomaksu-ominasuutta ko. kortille. Sama koskee muitten pankkien kortteja, paitsi sammon (ominaisuus päällä vakiona).
Kyllä sen pitäis olla päällä. Kävin tämän vielä varmistamassakin konttorissa.

Tosin ei ne kyllä siellä tajunnu mitään. Eka antovat verkkoon kirjautumistunnukset ni piti muotoilla mun asia uusiks, sitte tuli vain jotain "joojoo seo päällä on on" :eek:
 
Vastaus: PS3 problems

Wiggers sanoi:
Kyllä sen pitäis olla päällä. Kävin tämän vielä varmistamassakin konttorissa.

Tosin ei ne kyllä siellä tajunnu mitään. Eka antovat verkkoon kirjautumistunnukset ni piti muotoilla mun asia uusiks, sitte tuli vain jotain "joojoo seo päällä on on" :eek:
Ens kerralla iso vasara tjms pelottavaa mukaan ni kaikki on varmasti päällä :)
 
Vastaus: PS3 problems

Straawberry sanoi:
Sama koskee muitten pankkien kortteja, paitsi sammon (ominaisuus päällä vakiona).
OP Electronilla ei tilailla vaikka Verified by Visa(verkkomaksu?) toiminnon laittaakin päälle.
Ei olla leffoja ulkomailta tilailtu, eikä myöskään kelkkaan osia jenkeistä. Siksi hommasinkin tossa syksyllä aidon Visan.
 
Vastaus: PS3 problems

Onko kellään PLAYSTATION 3:n valikko osittain oikeasta alakulmasta vihreänä? Pelejä pelatessa ei väriongelmia, mutta valikossa näkyy osa vaaleanpunaisena niin kuin pitää, mutta osa vihreänä. Tv:ssäkö vika? Tv on Sonyn 26" KDL-26U2000 LCD ja alle puoli vuotta vanha. Sama ongelma sekä HDMI että komponenttikaapeleilla.
 
Vastaus: PS3 problems

Wiggers sanoi:
Kyllä sen pitäis olla päällä. Kävin tämän vielä varmistamassakin konttorissa.

Tosin ei ne kyllä siellä tajunnu mitään. Eka antovat verkkoon kirjautumistunnukset ni piti muotoilla mun asia uusiks, sitte tuli vain jotain "joojoo seo päällä on on" :eek:

Kirjotathan kortin numeron ilman välejä? Niin ja se tunnus joka syötetään siihen 3-4 numeron kenttään ei siis ole sen kortin tunnusluku(joka automaatilla pitää syöttää), vaan 3-4 numeroa sieltä kortin numeron lopusta, minulla ainakin sen allekirjoitustarran päältä löytyy tuo numero.
 
Vastaus: PS3 problems

TJS sanoi:
Kirjotathan kortin numeron ilman välejä? Niin ja se tunnus joka syötetään siihen 3-4 numeron kenttään ei siis ole sen kortin tunnusluku(joka automaatilla pitää syöttää), vaan 3-4 numeroa sieltä kortin numeron lopusta, minulla ainakin sen allekirjoitustarran päältä löytyy tuo numero.
Ensin vika oli siinä, että tosiaan jätin ne välit kortin numeroon. Myöhemmin otin ne pois, niin päästi siihen osoitetietojen vahvistukseen jonka jälkeen sitten rupesin herjaamaan (Credit card information is valid. Please check carefully). Myös tuo turvakoodi on oikein, sen varmistin vielä pankissakin.
 
Vastaus: PS3 problems

Wiggers sanoi:
Ensin vika oli siinä, että tosiaan jätin ne välit kortin numeroon. Myöhemmin otin ne pois, niin päästi siihen osoitetietojen vahvistukseen jonka jälkeen sitten rupesin herjaamaan (Credit card information is valid. Please check carefully). Myös tuo turvakoodi on oikein, sen varmistin vielä pankissakin.

Meidän perheessä on kolmessa pankissa tilejä (sampo, nordea ja osuuspankki)
näistä vain yhden pankin tili toimi storessa ja Sampo pankin taisi se tili olla...
 
Vastaus: PS3 problems

InsanityFIN sanoi:
Meidän perheessä on kolmessa pankissa tilejä (sampo, nordea ja osuuspankki)
näistä vain yhden pankin tili toimi storessa ja Sampo pankin taisi se tili olla...

Nordea kyllä toimii, mutta vaati sen, että kävi verkkopankista itse aktivoimassa tuon verkkomaksu ominaisuuden, joka ainakaan minulla ei ollut defaulttina päällä.
 
Vastaus: PS3 problems

JJH90 sanoi:
Onko kellään PLAYSTATION 3:n valikko osittain oikeasta alakulmasta vihreänä? Pelejä pelatessa ei väriongelmia, mutta valikossa näkyy osa vaaleanpunaisena niin kuin pitää, mutta osa vihreänä. Tv:ssäkö vika? Tv on Sonyn 26" KDL-26U2000 LCD ja alle puoli vuotta vanha. Sama ongelma sekä HDMI että komponenttikaapeleilla.

Siis värithän muuttuvat kuukauden, ajan jne mukaan. Kesä on tulossa, niin kirsikan kukat poistuvat, ja maa alkaa vihertämään. Eli itsellänikin on tuo alaosa vihertävä.
 
Vastaus: PS3 problems

Niinpä näkyy olevan. Eli jos siis haluaa PS3:n taustan paremman väriseksi, voi päivämäärää muuttaa asetuksista. Tämä vaikuttaa tietenkin tallennuksien ja muiden luotujen tiedostojen tietoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 problems

Eli kävin tänään Nordeassa tilaamassa ittelleni Nordean Visa Electronin ja samalla rekisteröin siellä kortin Verified by Visa -plaveluun. Pystynkö mä nyt siis siirtää rahnaa tonne PS Storen lompsaan? Kiitoksia vastauksista etukäteen =)
 
Vastaus: PS3 problems

ReuBAni sanoi:
Eli kävin tänään Nordeassa tilaamassa ittelleni Nordean Visa Electronin ja samalla rekisteröin siellä kortin Verified by Visa -plaveluun. Pystynkö mä nyt siis siirtää rahnaa tonne PS Storen lompsaan? Kiitoksia vastauksista etukäteen =)
Kyllä pystyt.

Se kysyy sulta:

Kortin nimen (MasterCard, _VISA_ tai American Express)
Kortinhaltijan nimen
Kortin numeron (täytyy syöttää ilman välejä! kortissahan tämä lukee neljän numeron sarjoissa)
Kortin viimeinen voimassaolokuukausi/vuosi (löytyy kortista)
Kortin turvakoodi (löytyy kortin takaa, itseltäni kentästä, johon kirjoitetaan nimmari. numerosarja, jonka kolme tai neljä viimeistä numeroa on turvakoodi)

Sitten se vielä vahvistelee osoitetiedot, jonka jälkeen kyselee että montakos tonnia laitetaan :)
 
Ylös Bottom