Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat

Ei se nykyään ihan kaikissa mene noin helposti ellet syötä eri kortti ja sähköposti osoitetta kuin viime kerralla vaikka koodi olisikin. Niistäkin iso osa toimii vain uusille asiakkaille.
Cmore just katselin viisi kuukautta koodeilla mitä löytyi netistä kunhan vaan vanha tilaus loppui ensin :)
 
Sellainen koodi oliskin kiva löytää...
Ensimmäinen oli kolme kuukautta niitä on aina välillä jaossa verkkokauppacom1 tyyliin ja seuraava oli kahden kuukauden jäsenyys

Noi kaksi kolmen kuukauden koodia olen käyttänyt ja vielä yhden kahden kuukauden koodin. Toi eka verkkokaupan koodi mulla on ollut jo aikaisemmin se oli verkkokauppacom

Promokoodi: verkkokauppacom
3kk ilmaiseksi,

Tuote: C More 3 kk
Hinta: Ilmainen
Voimassa: 17.11.2019
Linkki: https://cmore.fi/koodi
Promokoodi: verkkokauppacom1

Ei sisällä C Moren urheilutarjontaa.
 
Ensimmäinen oli kolme kuukautta niitä on aina välillä jaossa verkkokauppacom1 tyyliin ja seuraava oli kahden kuukauden jäsenyys

Noi kaksi kolmen kuukauden koodia olen käyttänyt ja vielä yhden kahden kuukauden koodin. Toi eka verkkokaupan koodi mulla on ollut jo aikaisemmin se oli verkkokauppacom

Promokoodi: verkkokauppacom
3kk ilmaiseksi,

Tuote: C More 3 kk
Hinta: Ilmainen
Voimassa: 17.11.2019
Linkki: https://cmore.fi/koodi
Promokoodi: verkkokauppacom1

Ei sisällä C Moren urheilutarjontaa.
Eikös nyt ole jo vuosi 2020?
 
Kyllä. Kyseinen koodi ei enää luonnollisestikaan ole voimassa, mutta se oli esimerkki siitä, että kyllä joihinkin palveluihin voi helpostikin saada useampia ilmaiskuukausia.
Juuri näin esimerkki käyttämistäni koodeista ja viaplay koodeja löytänyt myös. Ihan keskustelufoorumeilla porukka jakaa noita. Enkä tiedä saako täällä edes jakaa voimassa olevia ilmaiskoodeja?
 
Juuri näin esimerkki käyttämistäni koodeista ja viaplay koodeja löytänyt myös. Ihan keskustelufoorumeilla porukka jakaa noita. Enkä tiedä saako täällä edes jakaa voimassa olevia ilmaiskoodeja?
Verkkokauppa.com on jakanut näitä ostoksien kylkiäisinä ei tietääkseni ihan muuten vaan.
Kuten myös Chromecast ja muutamat muutkin tuotteet.
Mut se siitä offtopicista, asia ei kuitenkaan ole aivan noin helppo kuin sen esitit.
 
Verkkokauppa.com on jakanut näitä ostoksien kylkiäisinä ei tietääkseni ihan muuten vaan.
Koodi on ollut ihan julkisesti Verkkokaupan sivuilla, eikä ole vaatinut muita ostoksia. (Kyllä, tämä on se vanhempi koodi. Mutta myös se uudempi on todennäköisesti ollut samalla tavalla tarjolla.)

Eri asia on sitten oikeasti uniikit ja kertakäyttöiset koodit, joita on saanut vain ostosten yhteydessä. Mutta näitä yleisluontoisia koodeja on aina välillä eri tahoilla.

Lähde: Verkkokauppa
 
Maksatteko netflix 4k vai menettekö ihan hd tilauksella?
 
Mites paljon tätä 4K sisältöä on nykyään Netflixissä? Ainakin jossain vaiheessa se oli aika pienessä määrässä.
 
Mites paljon tätä 4K sisältöä on nykyään Netflixissä? Ainakin jossain vaiheessa se oli aika pienessä määrässä.
Mulla oli just kuukauden 4k netflix ja aika hyvin nykyään tarjontaa. Ennen ei tosiaan paljoa ollut.
 
4k materiaalia on tosiaan jonkin verran varsinkin Netflixin omaa tuotantoa, mutta kuvan laatu ei ole aina välttämättä sitä mitä odottaisi. Tavalliset Blu-ray -elokuvat ovat laadukkaampia.
 
Tuskin enää onneksi myöhästyy tämän tulo meille :)

Yli 1000 elokuvaa ja sarjaa mainostaa sähköpostissa.

BC989507-E5AA-4357-897A-1AE3F92AC523.jpeg
 
Tuo Disney+:n hinta voi kuulostaa halvalta, mutta toisaalta ei sisältöäkään ole sitten kovin paljoa, jos ei ole kiinnostunut disneyn melko keskinkertaisesta tuotannosta viime vuosikymmeniltä. Ei tuo pysty kilpailemaan sisällössä esim. Netflixin kanssa.
 
Ylös Bottom