Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Vastaus: Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Tuli vetäistyä Contrast läpi(ilmaispeli + jäsenille) ja oli kyllä todella positiivinen yllätys kuin hyvä peli on!
Ihmetyttää kyllä toi Metacriticsin 59 keskiarvo, itse olen kyllä GameTrailersin 8.5 kannalla.
 
Vastaus: Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Tuli vetäistyä Contrast läpi(ilmaispeli + jäsenille) ja oli kyllä todella positiivinen yllätys kuin hyvä peli on!
Ihmetyttää kyllä toi Metacriticsin 59 keskiarvo, itse olen kyllä GameTrailersin 8.5 kannalla.

Tuo osaltaan selittyy sillä, ettei peli tekniseltä toteutukseltaan ole aivan valioluokkaa. Lisäksi peli on aika lyhyt ja kenttäsuunnittelu aika yksiulotteista etenemisen ym. kannalta (puzzlet ovat oma seikkansa).
Silti peli on hyvä ja tarina on pituuteen nähden sopiva. Pelaaminen on sujuvaa pienestä lapsuksista huolimatta. Uudelleen peluuarvo on aika vähäinen.
Hyvä peli silti kyseessä ja ainakin itselleni tuo puzzle-hypipompi-pelaaminen oli ihan piristävää. Ei jokaisessa pelissä tarvitse olla niitä vihollisia listättäväksi!
Hieman näkökannasta riippuen sekä 59/100, että 8,5/10 ovat osuvia kummatkin.
 
Vastaus: Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Itselle olisi tuo MGS V se seuraava peli jonka ostan!
Lahdessa saa kirjastosta lainata pelejä (PS3/xbox 360/wii/PC) ja pelasin just tuon Tomp R PS3 pelinä, joten tuskinpa kosken PS4 versioon, vaikka jokaisen vers. T.Rider peleistä pelannut.
 
Vastaus: Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes on varmaankin seuraava peli joka tulee hankittua PS4:lle. Varmaankin syksyllä tulee hankittua enemmän pelejä sillä luvassa on uskoaksesi aika kovaa tykitystä luvassa. Minua kiinnostavat pelit ovat: Project C.A.R.S, NHL 15, F1 2014* ja The Division. Varsinkin tämä ajopelien vähyys on ollut harmittavaa ja olen pelaillut ajopelejä PS3:lla.

*Ei ole täyttä varmuutta tuleeko PS4:lle ja Xbox Onelle mutta uskon, että peli julkaistaa kyseisille konsoleille.
 
Vastaus: Keskustelua Playstation 4 -konsolin julkaisupeleistä ja tulevista julkaisuista

Itse ainakin tykästyin tuosta FF XIV:stä kun betana tuli viime lauantaina ja loppuu huomenna, niin tilasin discshopista ps4 lätyn hintaan 36.90€! muistaakseni cdon.com:ssa tuo oli 69.90€!! Suoraan square enixin sivuilta saisi SE editionin millä pääsisi pelaamaan 3? päivää ennempää ja saisi muuta kivaa lisäksi 89dollaria.
Toki pelin voi ostaa myös ps3:lle tai PC:lle ja siirtää characterin sitten 14.4 ps4:lle. Ainakin ps3:lta siirtäminen on täysin ilmaista, mutta kun sattui discshopissa olemaan suoraan tuohon hintaan lättynä, eikä tarvitse diginä latailla niin pistin tilaukseen, muuttivat myös päivän 14.4 kun pistin sinne postia (sivuilla näkyi 30.4) ja lupasivat, että pelin pitäisi olla kotona julkkaripäivänä (maanantai) jos he vain saavat pelejä ajoissa maahantuojalta eikä itella kuse.

Ainiin, ja taisi jossain coolshopissa olla ps3 peli noin 15€ hintaan, eli se olisi kaikista halvin vaihtoehto ostaa se ja aktivoida vasta ps4 julkkarina niin saisi siitä sen 30päivää peliaikaakin, tai sitten pelailla ps3:lla ja siirtää characterin sitten tuona päivänä kun ps3,ps4 ja pc serverit yhdistyvät ( loistavaa :) ).

Ps4 tukee täysin näppiksen ja hiiren yhdistelmää tuossa pelissä, mielestäni ps3:lla ei ilmeisesti nappulat 1-0 toimi lainkaan, mitkä ovat käteviä, tai no aika pitkälti sitä hiirellä nekin klikkailee, huomasin kuitenkin pädin yhdistelmän toimivan erittäin mainiosti pelissä, jossain tilanteissa jopa paremmin kuin hiiri + näppis yhdistelmällä, tosin ds4:n touchpad hiirenä on vähän kinkkinen esim säädellä kartan kokoa tai zoomailla mappia nopeasti lennossa, mutta harvemmin sitä tarvitsee ja silloin kun tarvitsee niin voi aika nopiasti sitä voi käyttää esim questin tarkistamiseen tai pienen nappulan painamiseen mihin kyllä pädilläkin pääsee useimmilla klikkauksilla.
Myös kun pidemmille leveleille mennään (ikävä kyllä betassa lvl cap 20, ja en tätä ennen ollut pelannut) niin silloin on noita toiminto näppäin rivejä noin 3 jotka ovat kesken taistelun esim tankkina toimimisena hankala vaihdella tilanteen mukaan, koska nämä eivät ole tyypillisiä rpg rivejä ohjaimella pelattaessa, vaan tulevat 1-6 riviin asti kun optionssista heittää hiiri vaihtoehdon, kaikki kuitenkin omanmaun mukaan säädeltävissa mitkä on esillä, minkä kokoisina ja missä päin ruutua.
Suoraan pelin tekijä arveli, että esim japanissa suurin osa pc pelaajista siirtyy ps4 käyttäjäksi ainakin tämän pelin kohdalla, koska ei tarvitse huippukonetta, että saa kaikki namiskat kaakkoon ja muutenkin kaikki pelaajat näkyviin (ps3:lla ei näy, ja resokin on aivan liian alhainen tähän peliin mikä hankaloittaa pelaamista), koska siellä he käyttävät paljon enemmän tietokoneita työkäyttöön ja konsoleita pelaamiseen, eroa kun ei kovin hirveästi enään ole, varsinkaan nimenomaan tämän pelin kohdalla (täysi näppis ja hiiri tuki ja grafiikat aika pitkälti saman näköiset kuin huippu tietokoneellakin).
 
Ylös Bottom