Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Tuli tuolla storessa itsekkin käytyä ja aika paljon heitteli random erroreita, mutta ei niistä mitään sitten tapahtunut.

Eikös outlandin pitänyt olla 8€ vai muistinko minä vain väärin?

Joo hankalaahan tuon käyttö on kun joka sivun saa avata 20 kertaa ennenko lataa kaiken, mut pääasia et on auki nyt. 7,95 tuo outland näyttää olevan + käyttäjille.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 1.6: Huoltokatko klo 19:30-10:00, Store palaa "tällä viikoll

Nojoo, jotenkin toimii errorien kautta. Kestääköhän tuossa kauan että tulee nuo kaikki mitä ovat luvanneet esim. Welcome back ja Plus jäsenyys.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 1.6: Huoltokatko klo 19:30-10:00, Store palaa "tällä viikoll

Nojoo, jotenkin toimii errorien kautta. Kestääköhän tuossa kauan että tulee nuo kaikki mitä ovat luvanneet esim. Welcome back ja Plus jäsenyys.
Et viitsinyt lukea paria kommenttia ylempää?

OlderSpaceMan68 tuossa sanoikin; PlayStation Store: Details on Welcome Back content availability coming soon, stay tuned.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 1.6: Huoltokatko klo 19:30-10:00, Store palaa "tällä viikoll

Hyvä kun aukesi. Ei muuta kun kaikki lisä-osat uudelleen lataukseen. Tuli aika pitkä litanja. Suurimmat on noita 2 gb ja pienimmät little big planet asusteita.
Erroria heitti aina välillä mutta kyllähän sen nyt uskoo että eurooppalaiset ovat nyt menneet vauhdilla storeen kun se aukesi nyt n. 6 viikon jälkeen.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Kuten arvata saattoi, massiivinen ostoryntäys aiheuttaa tässä alussa hidastelua ja muita pieniä ongelmia. Siihen ei auta kuin maltti. Eli yrittäkää myöhemmin uudestaan.

There are so many of you accessing the store at the moment that due to the excessive load, it is a little slow. We are improving it as I write this, so you will see improvements in speed as the day progresses.
Huomatkaa myös, että Store ei toimi vielä MediaGo-ohjelmistolla, vaan antaa 80023016-virhekoodin. Ongelma on tiedossa ja sitä korjataan.

We are aware of the MediaGo issue and are fixing it now.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Miten saa vaihdettua luottokortti storessa? Sain uuden kortin mut en saa vanhaa korttia poistettu storesta.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Miten saa vaihdettua luottokortti storessa? Sain uuden kortin mut en saa vanhaa korttia poistettu storesta.
Ei sitä vaihdeta Storesta, vaan XMB:n kautta Käyttäjätietojen hallinnasta.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Onko joku katko menos vai mitä tapahtuu kun antaa dns virhettä ku yrittää kirjautua sisälle netwörkkii vai onko mulla jotain vikan?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Onko joku katko menos vai mitä tapahtuu kun antaa dns virhettä ku yrittää kirjautua sisälle netwörkkii vai onko mulla jotain vikan?
DNS-virhe viittaa juurikin omien laitteiden ja/tai oman palveluntarjoajan ongelmaan. Itse PSN näyttää rullaavan mainiosti.

Aloita ihan vain sillä, että vedät modeemin virtapiuhan puoleksi minuutiksi irti ja yrität sitten uudestaan. Jos tiedät, ettet ole itse mitään asetuksia muuttanut, vika voi olla sitten palveluntarjoajan päässä. Siihen tepsii, kun malttaa odottaa kärsivällisesti eikä lähde hötkyilemään.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

DNS-virhe viittaa juurikin omien laitteiden ja/tai oman palveluntarjoajan ongelmaan. Itse PSN näyttää rullaavan mainiosti.

Aloita ihan vain sillä, että vedät modeemin virtapiuhan puoleksi minuutiksi irti ja yrität sitten uudestaan. Jos tiedät, ettet ole itse mitään asetuksia muuttanut, vika voi olla sitten palveluntarjoajan päässä. Siihen tepsii, kun malttaa odottaa kärsivällisesti eikä lähde hötkyilemään.

Juu taas skulaa hommat eli oli vaan palveluntarjoas vika. Kiitoksia nyt kumminkin vinkeistä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Kävin vaihtamassa vanhentuneen ja täten Tuonelaan poistuneen, PSN-tiliini kytketyn e-mail-osoitteeni uuteen ja toimivaan. Se onnistuu ihan PS3:n kautta Account managementista, jos muistaa oman passunsa. Suosittelen muita s-postittomia tekemään saman mahd nop.

Pelottaa, että Sony tekee seuraavaksi jotain semityperää, kuten että "Welcome back programin" latauskoodi lähetetään muutaman päivän kuluttua automaagisesti itse kunkin accounttiin linkattuun s-postiin. Toivottavasti olen väärässä mutu-tuntumani kanssa. Mutta eipä paljoa lohduttaisi, jos näin käy, ja Sony päättää "menijottaa" policynsa kanssa.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Pelottaa, että Sony tekee seuraavaksi jotain semityperää, kuten että "Welcome back programin" latauskoodi lähetetään muutaman päivän kuluttua automaagisesti itse kunkin accounttiin linkattuun s-postiin.
Käsittääkseni Welcome Back -kampanjaa ei toteuteta millään latauskoodilla, vaan se tulee omaksi erilliseksi kategoriakseen PlayStation Storeen. Welcome Back -tuotteet voi ladata koko kesäkuun ajan - kunhan kyseinen kategoria Storeen ensin tulee.

SCEE:n James Thorpe sanoo näin:
Hi, when the welcome Back pack launches, there will be a thumbnail in the Welcome Back section and you just download this as you would any other product and then you will access to the Plus section of the Store, where all the content will be. Hope you enjoy it ;-)

30 päivän ilmaisesta Plus-ajasta sanoo puolestaan SCEE:n Ross McGrath näin:
You’ll be able to redeem your 30 days at any point up until the end of June, however the content you’ll have access to will be the same whenever you redeem your 30 days, so even if you take your trial mid-month, you’ll only get the content that’s available in June...
Eli 30 päivän Plus-ajan voi ladata missä vaiheessa kesäkuuta tahansa, mutta sillä saatava Plus-tarjonta on koko ajan sama (eli kesäkuun satsi).

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Minä kun luulin että saadaan heti storen auettua tuo Welcome Back, mutta toivottavasti tulee pian.
 
PS network katkoksen hyvitysten lunastaminen .

Niin voisiko joku kertoa että miten nuo pelit sais lajattua ko ite kokeilin sitä infamoussia niin se vaan löi siihen hinnan eikä meinannu antaa ilmaseks että pitääkö vielä oottaa että pääsee latailemaan niitä kun plussa on ainaki lähtöny käyntiin.
 
Vastaus: PS network katkoksen hyvitysten lunastaminen .

Niin voisiko joku kertoa että miten nuo pelit sais lajattua ko ite kokeilin sitä infamoussia niin se vaan löi siihen hinnan eikä meinannu antaa ilmaseks että pitääkö vielä oottaa että pääsee latailemaan niitä kun plussa on ainaki lähtöny käyntiin.
Jos nyt vaan odottelisit ihan rauhassa, että Tervetulo-kampanja edes käynnistyisi...
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Minä kun luulin että saadaan heti storen auettua tuo Welcome Back, mutta toivottavasti tulee pian.

Toisaalta hyvä näin suomalaisnäkökulmasta on, että Housemarquen mainio Outland saa nyt ainakin ansaitun hetkensä parrasvaloissa. :D Eilen laitoin demon lataukseen ja tulee varmasti jossain vaiheessa storesta myös ostettua.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Minä kun luulin että saadaan heti storen auettua tuo Welcome Back, mutta toivottavasti tulee pian.

Heitän villin veikkauksen: Sonyn E3-pressissä mainitaan Welcome Back -kampanjan olevan Storessa heti pressin jälkeen.

Tai sitten tietomurrosta ja siihen liityvästä ei hiiskuta sanallakaan.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Siirsin lähemmäs sata viestiä omaan Welcome Back -ketjuunsa. Sieltä löytyy tieto nyt paljon tiivimmässä muodossa, niin ei tarvitse laiskajaakkojenkaan vedota siihen, etteivät muka jaksaisi lukea ketjua läpi ohjeiden toivossa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom