Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFP] matsit

Vastaus: [KFP] matsit

Koska teille kävisi F.G vastaan. Käviskö lauantaina tai sunnuntaina klo 2100 riippuen miten suomi pelaa.
 
Vastaus: [KFP] matsit

Sopikaa papparaiset keskenään kumpi päivä ois bueno, jätän itse tämän matsin väliin.

ps. jos ette muuten saa 6 pelaajaa niin voin kuitenkin astua riviin.
 
Vastaus: [KFP] matsit


siis lauantaina käy vai? jos suomi ei pelaa

edit: katotaan perjantaina suomi matsin jälkeen miten pelataan. Jos suomi voittaa niin lauantaina? ja jos suomi häviää niin sunnutaina?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [KFP] matsit

Poissa koko viikonlopun, ei siis mukana.

MM-finaali pelataan muuten sunnuntaina klo20. Joten näkisin että ajankohta on huono järjestää COD-pelejä päällekäin finaalin kanssa vaikkei Suomi mukana olisikaan.

just my 2 cents.
 
Vastaus: [KFP] matsit

edit: katotaan perjantaina suomi matsin jälkeen miten pelataan. Jos suomi voittaa niin lauantaina? ja jos suomi häviää niin sunnutaina?

Tehdään näin.

Huolestuttavan vähän on pappoja tähän viestiin reagoinut. :rolleyes:
 
Vastaus: [KFP] matsit

Jummi, pääsenköhän mä vakiinnuttamaan asemani virallisena miinanpolkijana?

Kyllä mulle varmaan larvantai sopii, mutta mieluummin vähän myöhemmin. Tarttee prime time käyttää telkkarin katsomiseen, joten lauantaina hyvä aika pelailuun alkaa aikaisintaan joskus yhdeksän maissa, mieluummin ehkä kymmeneltä.
 
Vastaus: [KFP] matsit

Jummi, pääsenköhän mä vakiinnuttamaan asemani virallisena miinanpolkijana?

Kyllä mulle varmaan larvantai sopii, mutta mieluummin vähän myöhemmin. Tarttee prime time käyttää telkkarin katsomiseen, joten lauantaina hyvä aika pelailuun alkaa aikaisintaan joskus yhdeksän maissa, mieluummin ehkä kymmeneltä.

Sopii se 22 aikakin, mutta klo 21 ei sovi mulle.
 
Vastaus: [KFP] matsit

Huolestuttavan vähän on pappoja tähän viestiin reagoinut. :rolleyes:
Yleensä pari virtuaalilätäriä ja potku munille on auttanut pappoja aktivoitumaan :D
slap
slap
slap
slap
kick
kick
kick

Itse en vielä oikein tiedä aikataulustani, la menee karvasten ja kädellisten hoitoon (itseni mukaan lukien) ja su pitää osallistua perunatalkoisiin(?), mutta yritän olla varuilla ja varalla jos vain mahdollista.
 
Vastaus: [KFP] matsit

VIddu noita videoita! AUUUH! Nut-kick. Xxhenin masokistinen puoli pelotttaa mua hieman.
 
Vastaus: [KFP] matsit

Nyt sitten papat ilmoittautukaat peliin! 6 pelaajaa tack. ;) Matsi olisi näillä näkymin siis maanantaina kello 21:00.

Osallistujat:
HC76 (varalla)
..
..
.
 
Vastaus: [KFP] matsit

Kenties pääsisinkin. Pienellä varauksella, täytyy hallituksen kanssa neuvotella.
 
Ylös Bottom