Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo eli sitä tässä just hain, että ennen peliä olisi voinut koota ryhmät... No vittumaista, mutta kyllä se kavereiden kanssa pelittäminen onnistuu. Yksi toinen ärsyttävä asia on toi muten laittaminen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

koitin demoa ja näytti ihan hyvältä ja tuntui, mut onkohan netissä paljo pelaajia.ja luin jostain et ohjausta on muutettu demoon nähden ?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

...mut onkohan netissä paljo pelaajia.ja luin jostain et ohjausta on muutettu demoon nähden ?
Pelaajia on edelleen ihan riittävästi, ja ohjaukseen on tosiaan tullut muutosta peliin julkaistun päivityksen myötä. "Korjattua" ohjaustapaa ei tosin ole pakko käyttää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jep no täytenee vissii käydä poimii hyllyltä.pelaakohan tätä moni suomalainen viel ?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Aika monella kyllä mennyt jo Killzone vimma ohi, mutta kyllä vielä jotain suomalaisia pelaa tätä.Mutta siis kyse on ehkä enemmän 10:ta kuin 100:ta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kyllä tätä tulee pelattua vielä sillon tällön, mut eipä suomalaisia koivin montaa ole näkynyt..en tiedä sitten missä servuilla kaikki matsaa?:confused: On se vaan edelleen hienoo vetää tota yksinpeliäkin sotasankarilla..:D Ei ole mitään helpointa hommaa, mut makeeta! :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

lisäilkää ihmeeks kaveriks jos pelaatte tätä ite ostin tän sain 24e semmosissa metallikuorissa ja helkkarin hyvä netti peli on..nimi on :santageddon
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tänään julkaistussa uusimmassa Qore-jaksossa paljastettiin Killzone 2:n saavan kesällä 3D-päivityksen samoihin aikoihin, kun itse konsolikin 3D-tuen saa.
The shooter was listed alongside a slew of other previously announced 3D titles, like LittleBigPlanet, Super Stardust HD, Wipeout HD Fury and GT5.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Qore-jaksossa paljastettiin Killzone 2:n saavan kesällä 3D-päivityksen samoihin aikoihin, kun itse konsolikin 3D-tuen saa.
Komento takaisin! Sonylta kommentoitiin, että kyseessä oli pelkät demoversiot, eikä mitään varsinaisia suunnitelmia kokonaisesta 3D-Killzone 2:sta ole.
Unfortunately, our feature did not make it clear that the 2D game footage was included for demonstration purposes only. We apologize for the erroneous inference that 3D versions of LBP, Wipeout HD, Killzone 2, Gran Turismo 5 or Super Stardust HD are in production.

Lähde: The Gamer Access
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vieläkö tähän löytyy suomalaisia pelaajia? Itse innostuin tästä uudestaan joten kivaa olisi pelailla tietysti suomihengen kanssa. Pari suomalaista on listoilla, mutta heihin ei saa oikeastaan mitenkään kontaktia vaikka laittaa viestiä ja koittaa jotain mikillä puhella mutta ei tule vastausta. Ilmoitelkaa jos pelaatte. Mikki on...

PSN: heppux007
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vieläkö tähän löytyy suomalaisia pelaajia?

No 1 ainakin löytyy. Itse olen pelannut julkasusta lähtien, enkä koskaan aio vaihtaakkaan toiseen online fps-peliin (KILLZONE 3D!!!). Onhan tämä kuitenkin paras peli ikinä. Suomalaisia pelaajia olen tavannut vuojen varrella niukasti nimien kuin myös headsetin välityksellä. Luulen, että olen the most HC suomalainen tässä pelissä, tulee sitä sen verran pelailtua.

Eli voi etsiä/lisätä samaisella nickillä minut ja tulla ihan vapaasti laittamaan hynttyyt yhteen tai haastamaan ja häviämään.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuli ostettua viikko sitten kun Gigantin nettikaupasta lähti 9,90€ hinnalla. Yksinpelin parissa meni hieman yli 6 tuntia, oli kaikinpuolin viihdyttävä kokemus ja tulee varmasti otettua uusiks vaikeammalla tasolla kun ehtii. Äsken ensimmäinen sessio onlinessa, vähän pelkäsin ettei hirveästi olisi pelaajia enää tämän parissa mutta hyvin sieltä seuraa löyty. Loistava peli!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pystyykö tämmöinen normaali COD fani päästä sisälle näinkin erilaiseen peliin ja millä tavalla verkko peli toimii? Ja olisi myös kiva tietää että löytyykö Tropheja?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pystyykö tämmöinen normaali COD fani päästä sisälle näinkin erilaiseen peliin ja millä tavalla verkko peli toimii? Ja olisi myös kiva tietää että löytyykö Tropheja?

Löytyy trophyä online puoleltakin, kyllä tähän sisään pääsee, jos vaan on vähänkin enemmän kokemusta nettipeleistä. Mitään "nappipohjassa sinnepäin autoaim hoitaa loput" on sitten turha odottaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hommasin juuri ps3:n ja ensimmäinen pelihän oli tietysti Killzone 2. Nyt olen "uskaltanut" alkaa pelaamaan onlineä, mutta harmikseni en ole tavannut veilä yhtään suomalaista pelaajaa :( Teenkö jotain väärin kun etsin servuja(kaikki any ja sijainti my region), niin en löydä kuin 3-4. Niissäkään ei ole hirveästi pelaajia. Tyydyn aina painamaan kolmiota ja se heittää automaattisesti johonkin peliin mukaan...

...Olis kyllä mielekkäämpää pelata suomalaisten kanssa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kyllä servereitä löytyy vielä ihan mukava määrä, mutta suomalaista seuraa ei taida enään hirveästi olla. Itse välillä pelailen ja on minulla tuolla frendi listallakin pari jotka aina silloin tällöin käy pari peliä ottamassa. Mikki löytyy...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hommasin juuri ps3:n ja ensimmäinen pelihän oli tietysti Killzone 2. Nyt olen "uskaltanut" alkaa pelaamaan onlineä, mutta harmikseni en ole tavannut veilä yhtään suomalaista pelaajaa :( Teenkö jotain väärin kun etsin servuja(kaikki any ja sijainti my region), niin en löydä kuin 3-4. Niissäkään ei ole hirveästi pelaajia. Tyydyn aina painamaan kolmiota ja se heittää automaattisesti johonkin peliin mukaan...

...Olis kyllä mielekkäämpää pelata suomalaisten kanssa.

Suomipartyt kuihtui käytännössä kokonaan -09 elokuussa. Mikälie sitten syynä, mutta jos sua yhtään tämä lohduttaa, niin suomiservut tässä pelissä olivat kyllä uskomatonta herkkua. :D

Ollaan pienellä poppoolla (n. 10) pyritty vielä järjestelemään aina välillä (ehkä joka toinen kuukausi) peliä. Se porukka tosin on sitä Killzone-eliittiä, mutta tuskin siinä sen vaikeampaa on päästä mukaan. Älä nyt kuitenkaan ala toiveita nostattelemaan tämän suhteen kauheasti, sillä mahikset että kaikki ovat samaan aikaan onlinessa ovat aika pienet. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ilmoitusta vaan jos jotain tommosia porukoita on pelailemassa! Meikä on messissä!! :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Osa siitä eliitistä on Suomen parhaiten menestynyttä Killzone 2 porukkaa, nii statsien kuin klaanimatsienkin osalta, siinä on tosiaan näkemistä.
 
Ylös Bottom