Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 - KonsoliFIN-klaanin rekrytointi

Rottamopo

KonsoliFIN Alumni
Jäsen harrihar on varannut Killzone3-pelin klaanijärjestelmästä tunnuksen "KonsoliFIN" meidän yhteiseen käyttöön. Klaanin lyhenne on KFIN.

Mukaan mahtuu kaikki halukkaat, ellei klaanijärjestelmän rajat tule vastaan. Klaanin linjauksista päätetään yhdessä ja kun nyt vietetään vasta pelin ensimmäisiä päivä, niin annetaan touhun muokkautua rauhassa sujuvaksi. Tällä hetkellä klaanin olemassaolo perustuu suomipeliseuran löytymisen helpottamiseen.

Klaanin säännöt pähinänkuoressa:
1.Rento meininki.

Mukaan pääset ilmoittamalla psn-nimimerkkisi tässä ketjussa.

Ei muuta keskustelua tähän ketjuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Kutsutut:
JanishMASHER
Zaccheus-
Melenest
aikon447
Sammeli89
lihashiki

Kutsumatta:
chibalashvili
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Kutsumatta:
chibalashvili
Azerach
Uustolli
Kojo_FI

Jos jatketaan kopioimalla edellisen kutsumatta lista ja lisäämällä siihen oma psn, niin on kutsujalla mukavempaa lisäillä, kun ei tarvitse rullailla sivuja :)
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Lisään tänään ku pääsen konsolin ääreen.
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Tässä on meidän klaanin Killzone sivu, josta näkee jotain statistiikkaa ja voi katsella muiden klaanilaisten profiileja.
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Halukas tulemaan uutena board jäsenenä KFIN klaaniin PSN: P2si :D
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Kopsua tuosta toisesta aiheesta:
Olisiko ideaa luoda yhteinen keskustelukanava esimerkiksi IRC:ssä #kzkfin @ ircnet? :confused:

Olisko PSN-chat kuitenkin kätevämpi kun siellä pleikkarien ääressä kuitenkin ollaan. Pistän pystyyn ja jos joku haluaa kutsun niin lähettää mulle kaverikutsun, jossa mielellään mainitaan chatti kutsu. Mut voi sitten poistaa kaverilistalta kun on saanut chat-kutsun jos niin tahtoo. Tulipas vaikeesti luettavaa tekstiä...

Mä kannatan Sammelin ideaa tosta irc-kanavasta, toi psn-chatti toimii, mutta on vähän kömpelö. Itellä on kone ja plege side by side, joten kannulle tiirailu ei mulle tuottais ongelmia. Muutenkin vastaisuudessa olis helppo muodostaa nopeasti eri squadeja, esim. niitä jotka haluavat pelata mahdollisia klaanimatsia ja muita publahöntsäys porukoita. Nopeuttaa tota kommunikoimista ja siten squadien muodostamista huomattavasti.
 
Vastaus: Killzone 3 - KonsoliFIN-klaani

Kopsua tuosta toisesta aiheesta:




Mä kannatan Sammelin ideaa tosta irc-kanavasta, toi psn-chatti toimii, mutta on vähän kömpelö. Itellä on kone ja plege side by side, joten kannulle tiirailu ei mulle tuottais ongelmia. Muutenkin vastaisuudessa olis helppo muodostaa nopeasti eri squadeja, esim. niitä jotka haluavat pelata mahdollisia klaanimatsia ja muita publahöntsäys porukoita. Nopeuttaa tota kommunikoimista ja siten squadien muodostamista huomattavasti.
Samaa mieltä
 
Ylös Bottom