Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Äänestys on päättynyt. Lopulliset tulokset julkaistaan tässä, kunhan ehditään. :)

Kiitos kaikille äänestäjille ja kiitos tietysti kaikille KonsoliFINin käyttäjille!
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Koittakaahan jo saada julki ken on paras ja mahtavin KonsoliFinin käyttäjä niin saadaan laitettua kuohuvat kylmään ja punottua laakeriseppele valmiiksi:p
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Koittakaahan jo saada julki ken on paras ja mahtavin KonsoliFinin käyttäjä niin saadaan laitettua kuohuvat kylmään ja punottua laakeriseppele valmiiksi:p
Äänet on laskettu ja tarkistuslaskettu, tulokset julkistetaan muiden kilpailutulosten yhteydessä viikonlopun aikana.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Oumaigaad! Mahdanko mä voittaa Vuosikymmenen käyttäjä -tittelin?!
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Oumaigaad! Mahdanko mä voittaa Vuosikymmenen käyttäjä -tittelin?!
Jännitys laukeaa viimeistään huomenna. Olen ehtinyt jo nähdä kilpailujen tulokset, mutta ylläpito vielä arpoo, mitä kenenkin palkintokassiin tungetaan.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Jännitys laukeaa viimeistään huomenna.
Kyllä mulla laukes...jännitys jo siinä vaiheessa, kun Tupla-Tee kuiskasi nimeni huuliltaan.

Tahdon jo tässä vaiheessa kisaa esittää kiitokseni kaikille minua äänestäneille sekä perheelleni, joka on tukenut minua tämän raskaan prosessin aikana. Kiitokset myös sponsoreille (KELA ja Äiti), jotka ovat tehneet tämän kaiken mahdolliseksi. Uudet sponsoriehdokkaat voivat ottaa yhteyttä yksityisviestillä; avatarin kulmassa on kyllä tilaa logolle tai parille.

Kisasta ei taida ihan voittoa lohjeta, mutta jospa kuitenkin yltäisi sellaisille sijoille, että jotain muuta lohkeaisi (hammas?), kunhan baaritiskillä asiasta tarpeeksi kovaan ääneen mainitsee. Henkilökohtaisena tavoitteena on tietysti Joohanh:n voittaminen.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Noh tuleeko tänään vielä tieto voittajista. F5 painelu alkaa kyllästyttämään.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Noh tuleeko tänään vielä tieto voittajista. F5 painelu alkaa kyllästyttämään.
Tulee, tulee. Saavuin juuri kotiin ja aloin samoin tein hieromaan Paavin kanssa tulosjulkistuksen viimeisiä silauksia.

Koettakaa kestää vielä hetkonen. :)
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Tulee, tulee. Saavuin juuri kotiin ja aloin samoin tein hieromaan Paavin kanssa tulosjulkistuksen viimeisiä silauksia.

Koettakaa kestää vielä hetkonen. :)

eikä sitten mitään vilppikonsteja, jolla teikäläinen saadaan voittajaksi :D
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Minulla ei liene mahdollisuuksia edes lohdutus palkintoihin.

Kaksi ääntä taisin saada. Niiden antajat(joista en henkilökohtaisesti tunne kumpaakaan... I think so... Or... Do i?) eivät luultavasti olleet ihan täysissä järjen voimissaan. Mutta mitäpä sitä järjellä tekee tässä maailmassa. :D

Onnea voittajalle jo nyt etukäteen!
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Onnea kaikille voittajille! Nyt onkin hyvin aikaa petrata foorumihiihuilua seuraavat kymmenen vuotta :p
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Onnea vaan Nisupullalle voitosta, siinä meni kyllä palkinto aivan oikeaan osoitteeseen ehdottomasti :) Samalla haluan osaltani kiittää niitä mukavia heppuja, jotka antoivat ääniä minulle. On mukavaa huomata, että kaikesta kinastelusta ja väittelystä huolimatta jotkut sentään arvostavat kirjoituksiani. Niin että kiitos vaan kaikille ja oli kyllä mukava kilpailu, jännittävää oli lueskella, millä perustein meikäläiselle oli pisteitä annettu :D
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Heh, ja veihän se stammy sitten voiton kotiin. Tosin enpä olisi sitä mitenkään muuten ottanutkaan, kyllä teitti ainakin toistaiseksi vielä foorumikirjoittelussa meitin päihittää. :)

Xbugs tietysti sai ansaitsemansa paikan, vaikka ykkössijakin olisi tietysti ollut aiheellinen. Nisupullalle onnitteluita kans.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Spoiler: Joohanh hävisi pisteellä stammylle.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Spoiler: Joohanh hävisi pisteellä stammylle.
Ja tämä tarina on tosi.

Ajatelkaas muuten, jos olisin antanut Joohanh:n ja stammyn äänet toisinpäin. Olisivat veljekset päätyneet tuloslistallakin toistepäin samalla pisteen erolla. Näin sitä joskus tulee tahtomattaankin toimittua kohtalon välikappaleena.

Ja ennen kuin kukaan ehti huutaa "VILPPIÄ! FILUNKIA!", täytynee muistuttaa sillä tiedolla, että minun jälkeen kävi vielä yksi äänestämässä Joohanh:ta (mutta ei stammya), joten en voinut mitenkään tietää äänteni vaikutusta lopputulokseen.
 
Vastaus: Kilpailu: KonsoliFINin vuosikymmenen käyttäjä

Tiukkaa oli. Joohanhn ois pitänyt tempaista loppusuoralla joku viiltävä blogi, jolla oltaisiin taattu ronssisijaan vaadittava näkyvyys.

Niin, mutta sehän olis ollut epäreilua, kun toinen hiihtää intissä. ;)
 
Ylös Bottom