Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kilpirauhassairaus vai HIV?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

käkikotka

Well-Known Member
Sairastuin 14 vuotiaana helmikuussa todella pahaan 39.5 asteen kuumeeseen ja 1997 joulukussa mulla löydettiin kolme ikäänkuin syöpakasvamainen alkua Malmin terveysasemalla..

Elin 6 vuotta siinä ongelmassa..väittivät että mulla on kilpirauhassyöpä tai joku..

mutta nykyään mietin et syy onkin HIV/AIDS

MITÄ TÄSSÄ TILANTEESSA PITÄISI TEHDÄ JA AJATELLA?
 
Sairastuin 14 vuotiaana helmikuussa todella pahaan 39.5 asteen kuumeeseen ja 1997 joulukussa mulla löydettiin kolme ikäänkuin syöpakasvamainen alkua Malmin terveysasemalla..

Elin 6 vuotta siinä ongelmassa..väittivät että mulla on kilpirauhassyöpä tai joku..

mutta nykyään mietin et syy onkin HIV/AIDS

MITÄ TÄSSÄ TILANTEESSA PITÄISI TEHDÄ JA AJATELLA?

Ehkä trolli, mutta vastataan.

Otetaas nyt ensin aikajana tästä uudelleen. Olet 14-vuotias. On vuosi 1997. Sulla löydetään kolme syöpäkasvaimen alkua. Asialle ei kuitenkaan tehdä mitään vaan elät vaan sen kanssa seuraavat kuusi vuotta, niinkö? Sitten on siis vuosi 2003 ja olet 20-vuotias. Mitä silloin tapahtui, ettet enää elänyt siinä ongelmassa? Nyt kun seuraavat 15 vuotta on kulunut ja olet 35-vuotias, ajattelet että sinulla onkin HIV. Meinaatko että sinulla olisi ollut sittenkin HIV sieltä 97-vuodesta asti vai mitä? Onko sinulla mitään tähän viittaavia oireita? Mitä niille syöpäkasvaimen aluille tehtiin? Tuntuu että nyt on vähän aukkoja tarinassa.
 
HAHAHAH VERY FUNNY??

Ihanku se ois helppoo elää luuserina..tai siis:EN MÄ KYL ENNEN IHAN LUUSERI OLLU VITTU PRKL!!
Emmä nyt sitä tarkoittanut, että olisit luuseri, vaan sitä että eilen on ollut mahdollisesti hauska ilta. Olet muun muassa vetänyt Jalkapallo-ketjuun neljän viestin yksinpuhelun aamuyöllä puoli kahden ja puoli viiden välillä. Siihen kaupan päälle tämä ketju samanlaisena sekä tänne että io-techin puolelle.

Jos ihan oikeasti ajattelet, että sinulla saattaa olla HIV, niin mene käymään tarkastuksessa. Se on ainoa järkevä ratkaisu.
 
Emmä nyt sitä tarkoittanut, että olisit luuseri, vaan sitä että eilen on ollut mahdollisesti hauska ilta. Olet muun muassa vetänyt Jalkapallo-ketjuun neljän viestin yksinpuhelun aamuyöllä puoli kahden ja puoli viiden välillä. Siihen kaupan päälle tämä ketju samanlaisena sekä tänne että io-techin puolelle.

Jos ihan oikeasti ajattelet, että sinulla saattaa olla HIV, niin mene käymään tarkastuksessa. Se on ainoa järkevä ratkaisu.

Eiks se ollu aikoinaan niin paha sairaus tääl Suomessa..ja muuallakin..et jotku teki itsemurhan??
 
Mistä se tuli?Apinateoria?Vai sittenkin USA:n tai siis CIA:n salainen juoni??
Toivon mukaan sinun mahdollinen HIV tartuntasi ei tullut apinoista. ;)

Tämä nyt tuntuu vähän kuuroille korville huutelulta, mutta edelleen, käy testeissä. Sillä tämä selviää.
 
HIV-potilailla on nykyään samat elinikäodotukset kuin "terveilläkin" kanssaeläjillä, kiitos nykyisten lääkkeiden.

Jos asia vaivaa, kannattaa käydä testauttamassa itsensä, jonka jälkeen saat lääkityksen, jos sille on tarvetta.
 
No kerrotaan vaikka koko Suomelle Lappia myöten..

mulla alko AIVAN KARMEAT TERVEYSONGELMAT MALMILLA HELMIKUUSSA 1996!!

SE JOKU KILPIRAUHAS HIV JUTTU TUHOS MUT TÄYSIN..
 
PITÄÄ LIITTYÄ HIV-POSITIIVISTEN KESKUSTELUPALSTALLE

TERV. VILLE (JÄTETÄÄN SUKUNIMI NYT MAINITSEMATTA!!!"
 
Toivottavasti ei ole nyt vaan käkikotkan tunnarit vuotaneet jollekin nettitrollille tai muulle mustamaalaajalle.

Tsemppiä jos on oikeasti vaikeaa ja tosiaan pikaisesti rohkeasti vaan hakemaan apua.
 
Toivottavasti ei ole nyt vaan käkikotkan tunnarit vuotaneet jollekin nettitrollille tai muulle mustamaalaajalle.

Tsemppiä jos on oikeasti vaikeaa ja tosiaan pikaisesti rohkeasti vaan hakemaan apua.
Teksti on ainaki kuin käkikotkan sormista, et eiköhän oo oma itsensä. Sen verran tunnistettava tyyli.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom