Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts 1 & 2

foeprkl

New Member
niin, mitäs porukka tuumaa. itseäni aluks hieman epäilytti moinen projekti, mutta viimeaikoina alkanu hieman enemmän kiinnostamaan.
 
No peli ei vaikuta niin kivalta, pikemminkin aika turhalta...
Square+Disney=LOL:p
ainoa hyvä asia siinä pelissä on J-pop tähden Hikaru Utadan musat:D
täytyis saada se jostain:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Square+Disney=LOL:p

Mitä? Tekeekö Square Disneylle RPG-pelin? :eek: En ole tuota kyllä aikaisemmin kuullutkaan. Todella typerältä vaikuttaa ideana, mutta sekin oikeastaan riippuu täysin mihin Disney-aihepiiriin peli liittyy.
 
Pelissä tulee esiintymään myös monia tuttuja Final Fantasy-hahmoja, kuten seiskan Cloud. Muita en juuri nyt muista, mutta oli niitä lisääkin.

Minusta ainakin Kingdom Hearts vaikuttaa todella kiinnostavalta. Idea on niin ihmeellinen, että pelistä ei voi tulla huonoa. Ja onhan se hyvä, että pelitaloilla riittää yhä rohkeutta kokeilla täysin järjettömiäkin ideoita. Pelaajat eivät pääse pitkästymään.
 
Crisis, kiitos linkistä. Hyviä kuvia, mutta ei noista sinänsä vielä jäänyt kuin kumma maku suuhun. Kun huomasin tekstissä kohdan että ne ovat otettu trailerista, niin päätinpä sitten käydä GameSpotista katsomassa olisiko siellä sellaista (kun tuolta en ainakaan vielä huomannut)... Ja tottahan toki siellä oli: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,516587,00.html

Aluksi tuo idea vaikutti typerältä, sillä ajattelin pelin perustuvan yksistään johonkin tiettyyn Disney-alueeseen, mutta näköjään tekstin ja videoiden perusteella ainakin Tarzania ja Herculesta ja Aladdiniakin pelistä löytyy... Ja myös FF7 ja FF9 tyylisiä hahmojakin näytti mukana olevan. Ja eihän peli, jossa pääsee lentämään Dumbolla voi olla huono? :rolleyes: :D
Oikeastaan voi tuo ollakkin ihan hyvä, mutta en sano mitään lopullista ennenkuin tulee kauppoihin ja muutamat arvostelut olen pelistä lukenut.
 
Nostalgista...

Square avasi tuossa viikko sitten virallisen Kingdom Hearts sivunsa, tosin vain japaniksi, mutta jonkinasteisen kuvan pelistä sitäkin kautta saa. Kokosin Squaren sivulta irti saamani asiat suomeksi uutiseen, jossa selviää mm. hahmot, pelin eri alueet sekä vähän muuta tietoa pelin ympäriltä, ja kuten joku tuossa totesiTheGiasta noita kuvia trailerista löytyy aika paljon ellei joku videota halua imailla.

Keskustelua tässä herättää lähinnä se, mikä pelin kohderyhmä oikein on. Disneystä, kun on kyse niin voisi olettaa, että se on tehty lapset silmällä pitäen, mutta toisaalta onko se äärettömän korkea vaikeusaste kaikkein tärkein roolipeleissä? Square taitaa tunnelmallisten juonien rakentamisen, samoin Disney. Molemmat taitavat myös kauniin ulkoasun tekemisen ja upean äänimaailman. Sekaan heitetään vielä pelien ja piirrettyjen maailman legendaarisimmat hahmot niin sekoitus on kieltämättä houkutteleva.
Vaikka peli olisi lapsille suunnattu niin, veikkaan, että me hieman vanhemmat pierutkin tulemme saamaan nostalgisia väreitä Kingdom Heartsia pelatessa ellei sitten peliä ole lyöty sitten aivan lapselliseksi jutuiltaan ja suomenkielinen dubbaus vielä kaupan päälle. En usko siihen ja mikseivät aikuisetkin saisi satuja lueskella :rolleyes:
 
Poelloe, tuolla fffffffin :)D) uutisessa mainitsit Cidin olevan mukana...? Satutko tietämään että onko hän okonaan uusi vai jokin vanha versio tästä legendaarisesta tyypistä? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Poelloe, tuolla fffffffin :)D) uutisessa mainitsit Cidin olevan mukana...? Satutko tietämään että onko hän okonaan uusi vai jokin vanha versio tästä legendaarisesta tyypistä? :)

FF7:n Cid
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Poelloe, tuolla fffffffin :)D) uutisessa mainitsit Cidin olevan mukana...? Satutko tietämään että onko hän okonaan uusi vai jokin vanha versio tästä legendaarisesta tyypistä?
Mikä ihmeen fffffffin ??? Se on ffffans ja sinä myös pysyy :mad:



Ja kyllä kyllä, vanha tuttu (mulle se ainoa ja oikea Cid) eli FFVII:n Cid Highwindhän se:
kh01.jpg
(hmm, eikö kuvia saa täällä näkymään kuvina??)

Sieltä Viralliselta Square sivulta näkyy enemmän (ja huomattavasti parempilaatuisia) kuvia vanhan kunnon Cidin hieman uusiutuneesta, mutta niin tutusta ilmeestä... :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe
Mikä ihmeen fffffffin ??? Se on ffffans ja sinä myös pysyy
Ääh.. katsoin vain nopsaa että siinä luki fffin, anteeksi. Mutta tuo F-kirjainten määrä oli kyllä tarkoituksellinen joke, josta ei kannata suuttua ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe

Ja kyllä kyllä, vanha tuttu (mulle se ainoa ja oikea Cid) eli FFVII:n Cid Highwind:hän se:
kh01.jpg
(hmm, eikö kuvia saa täällä näkymään kuvina??)

Sieltä Viralliselta Square sivulta näkyy enemmän (ja huomattavasti parempilaatuisia) kuvia vanhan kunnon Cidin hieman uusiutuneesta, mutta niin tutusta ilmeestä... :cool:

Minäkin lukeudun niihin jotka pitää Highwindin Cidiä sinä oikeana. Ainakin FF8:n ja 9:n Cid olivat mielestäni aika typeriä...
Jostain syystä mulla ei toimi noi KH:n viralliset sivut :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Ääh.. katsoin vain nopsaa että siinä luki fffin, anteeksi. Mutta tuo F-kirjainten määrä oli kyllä tarkoituksellinen joke, josta ei kannata suuttua ;)
Juu toki mä tuota huumoria ymmärrän (saanu muutaman kerran kuulla ja itekin tykkään viljellä), tarkotus on vaan olla vähän erilaisia ja persoonallisia, mutta nopeasti tässä hiiltyy, jos fffiniksi ruvetaan väittämään... Itse en tajua miksi kaikkien on pitänyt matkia tuo finni pääte PS2Finiltä, vähän persoonallisuutta tähän maailmaan...

f- on muuten legendaarinen kirjain :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Jostain syystä mulla ei toimi noi KH:n viralliset sivut :(
Se Squaren KH-sivu toimii pelkästään flashilla, kuten monet muutkin PlayOnlinen osiot eli kokeile jollain toisella selaimella tai asenna plugi.
 
Kingdom Hearts kuuluu tällä hetkellä meikäläisen PS2 peli listan kärkinimikkeisiin ja en varmasti jätä kyseistä peliä kaupan hyllylle lojumaan jahka se sitten syksyn mittaan julkaistaan täällä Euroopassakin(ellei kaikki pelimediat nyt sitten hauku kyseistä tekelettä täysin lyttyyn). Toi Square/Disney yhdistelmä vaikuttaa minusta oikein mainiolta, siistiä kun pääsee tutkimaan klassisia Disney alueita roolipelin muodossa ja kun mukaan heitetään vielä kasa Final Fantasy hahmoja niin kyyyyllä KH vain vaikuttaa oikein hyvältä.

Itse suhtaudun varauksella vain Hikaru Utadaan, sillä kyllä se on FF sarjassa kuin myös Chrono Crossissakin(ja monissa muissakin) nähty miten hyvin lauletut pop-kappaleet ropeissa toimivat. En kyllä oikein osaa asettaa odotuksia Yoko Shimomurallekaan, joka vastaa muista musiikeista, ja jonka edellisiä projekteja ovat olleet Super Mario RPG ja Legend of Mana, koska en ole pahemmin kyseisten pelien kappaleita kuullut saati sitten pelannut niitä enkä ole oikein perillä kyseisen säveltäjättären taidoista :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe

Se Squaren KH-sivu toimii pelkästään flashilla, kuten monet muutkin PlayOnlinen osiot eli kokeile jollain toisella selaimella tai asenna plugi.

Kyllä mulla flash on, mutta sanoo, ettei sivua löydy. Täytyy katsoa jossain vaiheessa uudelleen. Kaikilla sivuillahan on nyt muutenkin tapana temppuilla - etenkin kun mä olen niille menossa :D
 
CID on ollu almost joka ikises final fantasyssä joten miksi sinä edes kehtaat kysyä tai tiedustella tai JOPA MIETTIÄ TOMMOISTA asiaa vaikka sinä ihan hyvin tiedät......että CID tulee olemaan väkisin SIIS VÄKISIN MYÖS kingdom heartsissa.Kyllö peolleo kunnon fffano tommosia asioita tietää sorge vaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
CID on ollu almost joka ikises final fantasyssä joten miksi sinä edes kehtaat kysyä tai tiedustella tai JOPA MIETTIÄ TOMMOISTA asiaa vaikka sinä ihan hyvin tiedät......että CID tulee olemaan väkisin SIIS VÄKISIN MYÖS kingdom heartsissa.Kyllö peolleo kunnon fffano tommosia asioita tietää sorge vaan

Siis mähän vain kysyin, että MIKÄ Cid pelissä on mukana, enkä sitä, että onko hän mukana :p
 
Mitä itse tiedän pelistä niin kyllähän se kuulostaa varmalta
Square/Disney laadulta, mutta voi olla kyllä hieman liian lapsellinen.
En tiedä ennen kuin pääsee kokeilemaan (jos pääsee).
Tietysti plussaa tulee Cidistä.

CID ROX!!!!!
 
http://www.xengamers.com/sections/news/7320/
Hollywood Actors Bring Kingdom Hearts to Life

SquareEA and Disney Interactive have assembled a cast of Hollywood actors to breathe life into the primary characters in the PlayStation 2 role-playing game (RPG), Kingdom Hearts, which ships this fall. Haley Joel Osment (The Sixth Sense, A.I. Artificial Intelligence) will provide the voice of Sora, the central character in the game. Other actors recording voices for the game include David Gallagher (Seventh Heaven) as Riku, Hayden Panettiere (Ally McBeal, Remember the Titans) as Kairi, Sean Astin (The Lord of the Rings, Goonies), David Boreanaz (Angel, Valentine) and Christy Romano (Even Stevens, Kim Possible).


Ainakin panostavat jonkin verran ääninäyttelyyn.
Lisää juttua pelistä löytyy em. linkistä.
 
Ylös Bottom