Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

JTahti

Well-Known Member
  • Toimintaseikkailu, jossa yhdistellään World Ends With You peli ja Disney samaan maailmaan
  • Julkaisupäivä: 20.7.2012
Eurogamer (8/10)
Nintendo Life (7/10)
Noista arvosteluista ei meinannut hahmottaa minkä tyyppinen peli on kyseessä mutta tässä Youtube videossa näkyy vähän itse peliä.

Julkaisutraileri:


KonsoliFIN media videot:
22nd December 2011
5th June 2012

KonsoliFIN uutiset:
3DS:n Kingdom Heartsissa kerrataan aiempien osien tapahtumia - Uutiset - NintendoFIN
Eurogamerin arvostelussa kyllä sanottiin ettei uusia pelaajia opasteta kovin hyvin, jotka eivät ole pelanneet sarjan aiempia osia.
Lisäys1, tuolla uutisessa lukee että tuo olisi roolipeli, mutta lyhyistä pelivideoleikkauksista ja Eurogamerin kommentista että pelissä kävellään paljon suoraan ja hakataan a-nappia voisi päätellä että tämä on enemmän toimintapeli, kuin roolipeli. Harvinaisen huonoja mainosvideoita pelistä kun ei näytetä kunnolla pelitilannekuvaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Lähes kaikki Kingdom Heartsit pelanneena tämäkin oli pakko-ostos. 3DS kuitenkin huollossa, niin saa odotella että se tulee takaisin ennen kuin pääsee pelaamaan :(.
 
Vastaus: Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Tänää aloitin pelata Dream Drop Distancea. Olen aiemmin pelannut PS2:lla KH 1 ja 2, mutta toi DS:lle tehty 358/2 days on ostettu, mutta se on jäänyt pelaamatta. Saattoi kyllä osaksi johtua siitä että ekat 30min oli erittäin tylsää. :D

No joo, anyways, olin tai olen ehkä vähän vielä hukassa ensimmäisen puolen tunnin jälkeen DDD:tä. Taistelusysteemi on vähän erilainen, kuin se mihin olen KH 1 & 2 tottunut. Ja alkuun tuli pari ihan uutta liikkumis/tappelutekniikkaa, joita pitää vielä harjoitella.

Ekan puolen tunnin perusteella uskallan kuitenkin suositella peliä! Jee!
 
Ylös Bottom