Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts III

Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Olipas Discshop kiltti ja toi jo tänään Kingdom Hearts 1.5 & 2.5:n PS4:lle jo tänään. Nyt on jotenki semmonen tunne, että kolmonen on lähempänä kuin koskaan. Vaikka tuskin se pariin vuoteen tulee. Kakkosesta taidan aloittaa kun pelasin sen viimeksi läpi silloin kuin se tuli. Jotenki oli semmonen muistikuva etten hirveästi siitä pitänyt. Saas nähdä kuinka käy tämän pelikerran kanssa. Vieläkö muistaa asioita. Tosin tämähän on Final Mix :D
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Joo sama täällä, saatiin ameriikan julkasuks pelit [emoji41] Nyt sit kunnon maratooni pystyyn.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

No itse asiassa innostuin minäkin. Ostin 1.5-2.5 Remix kokoelman ja olen tahkoamassa ykköstä parhaillaan läpi. Vaikka siinä näkee antiikkista pelisuunnittelua, on se kuitenkin tempaissut mukanaan ihan tosissaan. 11-vuotias tyttäreni alkoi pelaamaan sitä myös helpoimmalla tasolla ja nauttii kovasti.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

No itse asiassa innostuin minäkin. Ostin 1.5-2.5 Remix kokoelman ja olen tahkoamassa ykköstä parhaillaan läpi. Vaikka siinä näkee antiikkista pelisuunnittelua, on se kuitenkin tempaissut mukanaan ihan tosissaan. 11-vuotias tyttäreni alkoi pelaamaan sitä myös helpoimmalla tasolla ja nauttii kovasti.

Helpoimmalla tasolla?Nojoo,munki faija sano aikoinaan "eihän sitä tarvii aina Mestari olla!" kuhan on hauskaa!!
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Kingdom heartsit eivät ole mitään helpoimpia pelejä varsinkaan loppupään bossien osalta. Itsekin pelaan easyllä ja pidän siitä ettei tarvi raivota 10 vuotta vanhoille kontrolleille ja mekaniikoille.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Minä pelaan normaalilla vaikeustasolla. Nyt kun olen Ursulassa, tuntuu että olisin voinut ottaa sen Easyn.

Ja nuo kontrollit osaavat olla aika kaameita. Vaikeuttavat bosseja entisestään.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Tuo uusi traileri kyllä näyttää fantastiselta, taistelut on saatu nostettua aivan uudelle tasolle.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Olihan siinä kieltämättä parhaimmillaan oikein sujuvan ja näyttävän näköistä toimintaa. Varsinkin nuo vähän jäisemmissä olosuhteissa nähdyt kohtaukset aiheuttivat positiivisia tuntemuksia.

Piti sitten käydä poistamassa aloitusviestistä vuonna 2013 heittämäni turhan optimistinen veikkaus julkaisuvuodesta 2017.
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Uusi traileri. Vihdoinkin saadaan Toy Story -maailma. Julkaisu ensi vuonna.

[video=youtube;E4y7UK4nqnQ]https://www.youtube.com/watch?v=E4y7UK4nqnQ[/video]
 
Vastaus: Kingdom Hearts III [Hype]

Elämme aikoja kun pelit alkavat suurimmalta osin näyttämään paremmilta kuin ensimmäiset CGI elokuvat.

[video=youtube;tkDadVrBr1Y]https://www.youtube.com/watch?v=tkDadVrBr1Y&feature=push-u-sub&attr_tag=bEcezJwNy4BQFS89-6[/video]
 
Ihan ei tänä vuonna tule mutta pitkään ei ensi vuoteen tarvitse odottaa, alkaa näyttää siltä että alkuvuonna parempi ottaa laina kaikkia isoja pelejä varten.

 
Itse en ole koskaan oikein ymmärtänyt tämän pelisarjan suurta suosiota. Itselle tulee päällimmäisenä mieleen "sekametelisoppa", kun katsoo, kuinka eri Disney-hahmot juoksevat ympäriinsä irrallaan Ankkalinnasta ja joku valtavaa avainta miekkana käyttävä uusi hahmo johdattaa heitä ties minne sulkemaan ties mitä ovea, jotta pimeys suljetaan pois. Päällimmäisenä fiilikset "WTF" ja "Miksi Mikki Hiiri, Hessu, Aku, Aladdin ja kumppanit ovat tuolla? Eihän tämä ole Ankkalinna tai Akraba!".

Kuten yllä olevasta saattaa arvata, oma varsinainen kokemus sarjasta sijoittuu yhteen lähes kokonaan katsottuun läpipeluustriimiin, kun eräs puolituttu striimaaja veti, olikohan se nyt Kingdom Hearts 2.5:n, läpi tuossa kohtuullisen lähimenneisyydessä. Sinällään ihan hauskaa katseltavaa siinä jutustelujen lomassa, mutta peli itsessään oli tosiaan "kummallinen sekametelipläjäys". Ilmeisen suosittu sarja kuitenkin kai, mutta itselle ei kyllä avautunut. Ilmeisesti ideana on, että japanilaiset pelintekijät pääsevät käyttämään Disney-hahmoja...

Ei sillä, onhan Tetsuya Nomura iso ja tunnettu nimi, mutta sekametelisoppa on silti sekametelisoppa. Kyllähän peliä hyvässä striimiseurassa katselee, jos ei muuta tekemistä ole, mutta noin muuten ei kyllä viisari värähdä yhtään mihinkään suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ole koskaan oikein ymmärtänyt tämän pelisarjan suurta suosiota. Itselle tulee päällimmäisenä mieleen "sekametelisoppa", kun katsoo, kuinka eri Disney-hahmot juoksevat ympäriinsä irrallaan Ankkalinnasta ja joku valtavaa avainta miekkana käyttävä uusi hahmo johdattaa heitä ties minne sulkemaan ties mitä ovea, jotta pimeys suljetaan pois. Päällimmäisenä fiilikset "WTF" ja "Miksi Mikki Hiiri, Hessu, Aku, Aladdin ja kumppanit ovat tuolla? Eihän tämä ole Ankkalinna tai Akraba!".

Kuten yllä olevasta saattaa arvata, oma varsinainen kokemus sarjasta sijoittuu yhteen lähes kokonaan katsottuun läpipeluustriimiin, kun eräs puolitutta striimaaja veti, olikohan se nyt Kingdom Hearts 2.5:n, läpi tuossa kohtuullisen lähimenneisyydessä. Sinällään ihan hauskaa katseltavaa siinä jutustelujen lomassa, mutta peli itsessään oli tosiaan "kummallinen sekametelipläjäys". Ilmeisen suosittu sarja kuitenkin kai, mutta itselle ei kyllä avautunut. Ilmeisesti ideana on, että japanilaiset pelintekijät pääsevät käyttämään Disney-hahmoja...

Ei sillä, onhan Tetsuya Nomura iso ja tunnettu nimi, mutta sekametelisoppa on silti sekametelisoppa. Kyllähän peliä hyvässä striimiseurassa katselee, jos ei muuta tekemistä ole, mutta noin muuten ei kyllä viisari värähdä yhtään mihinkään suuntaan.
Ovathan nuo kieltämättä hieman sekametelisoppia olleet. Mutta kuitenkin ainakin itselleni pääsääntöisesti positiivisella tavalla. Hienoja pelejä kyllä, mutta itse ottaisin silti mieluiten useammankin monipuolisen Ankkalinnaan, tai muutoin selkeästi Disney-maailmaan sijoittuvan pelin. Niissä voisi vaikka Akua, Roopea, Mikkiä ja Hessua (ja toki muitakin) eri peleissä päähahmoina käyttää. Mahdollisuudethan olisivat käytännössä rajattomia. Ihme, ettei tällaisia pelejä ole kyllä juurikaan tehty. Sääli sinänsä.
 
Lisää Disneyn hahmoja Kingdom Hearts III:een. Big Hero 6 on mukana varsin kattavalla porukalla ainakin trailerin mukaan.
 
Ylös Bottom