Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kitaramäärä

Vastaus: kitaramäärä

Omistan akustisen ja Sähkö kitaran. Toinen tuli muutaman vuos sitte ja akustinen noin 5 v. enään en soita melkein ollenkaan. meni into. Ja sähkö kitara on sitten les paul.
 
Vastaus: kitaramäärä

Olen omistanut useamman kitaran/basson kuluneen 15 vuoden aikana mutta nykyinen kokoelma on seuraavanlainen:

Jackson® Christian Olde Wolbers Signature Dinky Arch Top 7 String

B.C. Rich Kerry King Signature V (Neck-through)

Ja sisällytetään listaan vielä basso: ESP LTD F-205
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: kitaramäärä

paljon omistat kitaroita?
Koska viimeksi ostit uuden kitaran?
Oisit tietty ketjun aloittajana voinut kertoa oman tarinasi.
Yksi kappale:


YouTube - Tuleva idols =)

Paljon kokenut skitta =)

:D Kitara mikä kitara. Kyllä tollakin soittaa :)

Oma kitara määrä on nyt aika pieni vain 2 akustista (nylon- ja metallikielinen) ja 1 sähkökitara. Aattelin ostaa jossain vaiheessa ton ESP:n Alexi Laiho kitaran, koska se on niin helvetin siisti! :cool:
 
Vastaus: kitaramäärä

Itellä huono kitara täl hetkel ,mut ostan jossaki vaihees hankin ehkä sellasen ibanezin tai jonku muun hienon.
 
Vastaus: kitaramäärä

Nykyään kämpän nurkista löytyy kolme kitaraa (2 akustista ja yks sähköskitta).

Muutama vuosi sitten kun olin bändihommissa ja soittelin muutenkin raskaampaa musaa mitä nykyään, niin omistin Jacksonin Kelly KE3:n.

http://www.stevesmusiccenter.com/JacksonKE3TBKBig.jpg

Prkl.. Ei ois pitäny myydä sitä poikkeen. Oli se niin perkeleen hyvä soittaa, eikä kyllä oo pahan näkönenkään.
 
Vastaus: kitaramäärä

4 kitaraa löytyy, seuraavaksi hankintalistalla Esp:n Eclipse
samanlainen yksi jaska kun sulla garam, reverse lavalla ja sinisävyllä vain, tosin siihen en ole vuosiin koskenut kun tutuistuin esp:n kitaroihin.
 
Vastaus: kitaramäärä

Kotoa löytyy 2 sähkökitaraa (1 käsintehty + musta Epiphone Les Paul), 2 bassoa (1 käsintehty, valkoinen ruma Charvel + yksi erittäin murjottu Columbus on kadonnut jonnekin), 4 akustista (1 tyttären, yhden annoin lapsille, nylonkielinen + 12-kielinen) sekä banjo. Lisäksi nyt on vielä mandoliini lainassa veljeltä. Kolmas basso (käsintehty) taitaa lähteä tilaukseen kaverilta.
 
Vastaus: kitaramäärä

Kotoa löytyy 2 sähkökitaraa (1 käsintehty + musta Epiphone Les Paul), 2 bassoa (1 käsintehty, valkoinen ruma Charvel + yksi erittäin murjottu Columbus on kadonnut jonnekin), 4 akustista (1 tyttären, yhden annoin lapsille, nylonkielinen + 12-kielinen) sekä banjo. Lisäksi nyt on vielä mandoliini lainassa veljeltä. Kolmas basso (käsintehty) taitaa lähteä tilaukseen kaverilta.

Sulla onkin ihan hyvä määrä, varaa valita. Banjosta tulee kovat respectit, itekkin oon aina halunnut banjon. :)
 
Vastaus: kitaramäärä

Sulla onkin ihan hyvä määrä, varaa valita. Banjosta tulee kovat respectit, itekkin oon aina halunnut banjon. :)

Sattui noin 15 vuotta sitten hyvä tuuri, paikallinen musiikkiliike myi hintaan 400 mk eli n. 70 euroa. Ihan hyvä mun tarpeisiin :)
 
Vastaus: kitaramäärä

Kolme kitaraa löytyy, kaksi sähköistä ja yksi akustinen nylonkielinen. Ensimmäinen oli Ibanezin musta keppi, mallia RG370DX. Toinen sähkökitara on itse tekemäni straton mallinen, "puoliakustinen" Stracoustic. Akustinen ei ole mikään erityisen laadukas, halpa peruskitara.

Banjosta olen itsekin haaveillut, saa nähdä toteutuuko unelma koskaan. :D
 
Vastaus: kitaramäärä

Täältä päin löytyy kolme sähkökitaraa, elektroakustinen, akustinen kitara sekä basso. Epiphone SG:llä tulee eniten soitettua. Tuo Ibanez tuli hankittua Saksasta viime kesänä noin 350-400 eurolla. Mallia en kyllä tästä suoraan osaa sanoa, kun nuo mallit ovat Ibanezilla vähän vaikeammin tunnistettavissa. Olen kuitenkin ollut näkevinäni Kirk Hammetin raahaavan juuri samanlaista kitaraa "Live in San Diego" DVD:n kitarasoolossaan ;) Väärässä voin toki myös olla.

SG:tä ja akustisella tulee kuitenkin eniten soitettua, kun ovat sopivasti sängyn vieressä. Tuo 'kolmas kitara', joku Aria Pro (?) on nykyään talossa vain ensimmäisenä sähkökitarana, jolla on ensimmäiset riffit opeteltu.
 
Vastaus: kitaramäärä

Täältä ei löydy kuin akustinen. Tosin balalaikka on paljon tutumpi, oma biisikin kaverin omalla tullut väännettyä :D
 
Vastaus: kitaramäärä

Löytyy sellainen akustinen ns "festariskeba" jossa on kaikki ylimääräisestä tuuletusaukosta lähtien.

Juuri tänä aamuna tilasin briteistä sähkökitaran. Sellainen musta les paul kopio, joka oli niin halpa että ei mitään tolkkua :p
 
Ylös Bottom