Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Hilliton_Kurvi

New Member
AIKA HELVETIN ALA ARVOISTA TOIMINTAA.Tai sitten joillain on aika kieroutunut huumorintaju.

Seuraava on lainattu Kfinin FCD:n omalta keskustelu alueelta:

FCD:n bruce sanoo:

"Joo sellaista haluan kysyä että tunteeko joku pelaajaa meidän klaanista jonka nimi alkaa W-kirjaimella? Joku wind/wolf of jtn, en muista Kumminkin, eilen ku pääsin ite hostaa nii mun lobbyy tuli timppa + joku tyyppi + tämä josta puhun ja tällä oli myös FCD tagi. Miehellä oli mikki ja tämä pyyteli kovasti että mäki laittaisin oman mikin päälle.. btw, kutsui mua Lol for ik:ksi eli toisin sanoen ei tunne mua Lähtivät sitte myös menee ennen kuin peli alkoi ja en sen jälkee enää sitä nähny. Onko tämä tyyppi meidän klaanista, ja jos on, miksi en ole ikinä ennen kuullut siitä?

Luultavasti tämä tyyppi:
Wolf_i

Wolfi sanoo:
Lainaus:
Ok Eli Olen 15v Nuori Poika Jolla on oma teltta ja Oman Juomat
Peli kokemuksia on Pelannu Vepen ja kalatajan kanssa ja OWNANNU ne Kumoon
No joo Epätäs muuta mutta mutta LEADERIA vastaan Haluan ottaa 1v1 PS3 nikki WOLF_i cg Wolf_i Joten Ilmottele... PS: Kirjotus Virheitä on sitten Vitusti

No Joo PekkaFin käski sanoo:
Sano Niille että pekka suosittelee ...

MIKKI LÖYTYYY!!!!


FCD:n bruce sanoo:

Sinänsä mua ei asia haittaa niin kauan, kun tämä henkilö ei liity mitenkää meihin. MUTTA perkele jos tämä paska pelaa meidän klaanin tagilla niin ampukaa häntä päähän ettei hän enää aamulla heräisi. Mä en kestä tällaista homoilua että kun klaanii ei oteta, niin silti laitetaan tagi ja pelataan sitten muiden kanssa. Ei mene läpi!

Otin yhteyttä Timppa78:in. Vastaus:

Timppa78 sanoo:

Juu, siis sillon yöllähän teikä tosiaa oli meiän kaa pelaamassa, juu meiällä on tapana leikkiä klaanitageilla, muistaakseni ainakin PinzelordFin käytti teiän tagia, mutta ei sillä ole nikissä Wolf:ia.
Ookko kokeillu ettiä sitä heppua haku toiminnolla tai sitten sieltä jossa on COD4 Pelaajat listattuna



Että näin o_O"





FCD ei edes märissä unissaan halua käyttää muiden klaanien tagia..joten emme katso hyvällä että joku tiimiin kuulumaton sitä käyttää.Nimiä tagien "väärin käyttäjistä" en ala täällä kertomaan mutta kaverit voisi nyt hieman katsoa peiliin.Ja kyseisen klaanin henkilöiden/wolfin ei tarvitse enää tämän viestin kirjoittanutta inviä missään pelissä kertaakaan.Toivottavasti tein asiani selväksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

En tiiä mitä sanoisin... ei o muuta mielessä ku hellantuutelis ;)
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

No oisit jättäny tuonkin sanomatta.

Joo, mutta millon mä oon antanu luvan julkaista Yksityisviestini sisällön?
Vastaus, en missään vaiheessa! :mad: Joten eikö niiden pitäisi pysyä yksityisinä ne mitä mä oon kirjoittanut? Jos haluan kommenttini julki, kirjoitan ne myös julkiselle puolelle
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

FCD tagihan on pyhä asia Timppa. Jätetäänpäs se suosiolla rauhaan :D

Edit: Tuli muuten mieleen, että kuka tää wolf sitten on? Ei ainakaan meiän klaanissa(ko,kö)? Vai onko mulla taas menny jotain ohi!
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Joo, mutta millon mä oon antanu luvan julkaista Yksityisviestini sisällön?
Vastaus, en missään vaiheessa! :mad: Joten eikö niiden pitäisi pysyä yksityisinä ne mitä mä oon kirjoittanut? Jos haluan kommenttini julki, kirjoitan ne myös julkiselle puolelle


no miten sen nyt sanoisi..voi hellantuutelis?
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Oli se pyhä tai ei, minun mielipide tässä asiassa on se, että klaanien tagin väärinkäyttö ei ole oikein. Jos jotkut klaanit tykkäävät tästä asiasta, tehkööt erikseen ilmoitus, mutta meidän tagia emme anna lupaa käyttää muuten vaa. Minä en edes tajua mitä järkeä asiassa on? :confused: Onko se huvittavaa? Vai onko tarkoitus parantaa/heikentää klaanin imagoa? (Voitot vs TK)
Ymmärrän sen, että mahdollisuus päästä samalle hostille jonkun suomalaisen kanssa joka tietää klaanin on luultavasti alle 15%, ja päästä samalle hostille jossa on ko. klaanin pelaaja luultavasti alle 5%, FCD ei katso hyvällä silmällä että meidän klaanin tagia käytetään "huvikseen".
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Toivottavasti nickien luvut (78,79) ei ole syntymävuosia, ei kohta kolmikymppiset riitele internetissä.
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Oli se pyhä tai ei, minun mielipide tässä asiassa on se, että klaanien tagin väärinkäyttö ei ole oikein. Jos jotkut klaanit tykkäävät tästä asiasta, tehkööt erikseen ilmoitus, mutta meidän tagia emme anna lupaa käyttää muuten vaa. Minä en edes tajua mitä järkeä asiassa on? :confused: Onko se huvittavaa? Vai onko tarkoitus parantaa/heikentää klaanin imagoa? (Voitot vs TK)
Ymmärrän sen, että mahdollisuus päästä samalle hostille jonkun suomalaisen kanssa joka tietää klaanin on luultavasti alle 15%, ja päästä samalle hostille jossa on ko. klaanin pelaaja luultavasti alle 5%, FCD ei katso hyvällä silmällä että meidän klaanin tagia käytetään "huvikseen".

Ei kukaan ole väittänytkään, että se olisi mitenkään hauskaa. Timppa nyt vaan on tollanen ;)
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Tästä tulikin mieleen, pahastuuko [FIN] klaani jos käyttää tuota tunnusta?
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Ei kukaan ole väittänytkään, että se olisi mitenkään hauskaa. Timppa nyt vaan on tollanen ;)

Niin, mutta mä oikeest en ymmärrä mitä ideaa tässä on? Jos on oma klaani, niin miksi täytyy laittaa toisen klanin tagi... täh? :confused:
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Niin, mutta mä oikeest en ymmärrä mitä ideaa tässä on? Jos on oma klaani, niin miksi täytyy laittaa toisen klanin tagi... täh? :confused:

Hei en mäkään tiedä. Mut en mä kyllä klaanipelin ulkopuolella muutenkään käytä mitään tageja!
Edit: Ainakaan mitään järkeviä (Timppaaa :D)
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Nojoo emmä ny sua syytäny! :) Kuhan vaa ihmettelen tän jutun ideaa

rekisteröikää klaaninne ni sitte kukaa ulkopuolinen ei käytä tagianne :p ja uittakaa se Gangesissa ni samalla siitä tulee pyhä. Jos ottaa koville että klaanitagianne käytetään "ihan huvikseen" ni pyydän että kasvattaisitte pinnaa ja huumorintajuanne.
Oletteko muuten huomanneet, että asiosta voi keskustella hienovaraisestikkin ;) esimerkiksi jos joku käyttää tagianne, voitte kiltisti ilmoittaa käyttäjälle, että poistaa tagin tai vaihtaa sen.
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Pojat pojat, sovitaan että Timppa ei saa enää teidän tagia käyttää, ;)
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Aika sopan ootte saannu aikaseksi pienestä asiasta. Ei ainenkaan mun mielestä ole niin iso asia jos joku pitää toisen klaanin tagia ja toisaalta ei siinä kyllä mitään järkeäkään ole. :D
 
Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Juu, eipä toi iso juttu ole, mutta ärsyttäähän tuo hieman kun sitä ei voi estää mitenkään. Ja käsitin Timppa, että sua lähestyttiin sähköpostilla asian tiimoilta ja et ollut kovin ystävällinen/hienovarainen takaisin? Tyyliin "tykätään leikkiä näillä jutuilla". En ole nettipelailuni aikana PC puolella pahemmin tämmöseen "pidetään toisten clantageja, hö hö" leikkiin törmännyt, mutta ok. Emmä tiiä tykkäiskö zD jos alkasin pitään vakituisesti niitten tagia ja singottaan oman tiimin joka rundin alussa. Ääripää toki johon ei varmaa kukaan ryhtys? :rolleyes:

edit. tuo ainaki omiin silmiin näyttää vaan klaanin mollaamiseltä tai vastaavalta, ei suinkaa positiiviselta "hei, nostetaan tän klaanin imagoa vaikkei siihen kuulutakkaan". Dissauksen kyllä ite kestän, mutta aika lapsellista toimintaa.
 
Ylös Bottom