Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Knockout Kings 2002

BryanFur

New Member
Tuota ajattelin aloittaa tänne tällasen aiheen, koska oon harkinnu kyseisen pelin hommaamista. Kannattaako hommaa jos omistaa jo edellisen version. Mielestäni tämä nyrkkeilypeli sarja on paras koskaan ja ainakin edellinen versio on todella hyvä ja näyttävä. Oon nähny pelistä videopätkää ja lukenu arvosteluja, mutta vielä vähän epäilyttää, koska mielestäni menty vähän liikaa arcaden suuntaan. Toivottavasti saatu edes jonkinlainen realismi pidettyä. Grafiikka on ainakin parantunu, kuten yleensäkin EA:n peleissä. Onko mitään muuta parantunut/huonontunut? Nyt kokemuksia ja mielipiteitä tänne koko sarjasta ja uusimmasta versiosta. :rolleyes:
 
Saman totesin minäkin arvosteluista ja päätin sijoittaa 17 KK2001:een sen sijasta että ostaisin täysihintaisen KK2002:n. Arvosteluissa on sanottu että ihan päätöntä mätkimistä se KK2002 ja että useita 2001:n ominaisuuksia olisi poistettu. Omia kokemuksia ei siis ole...
 
Mä oon kuullut siitä semmosen mielenkiintosen piirteen, että HEALTH palkit olis poistettu kokonaan, ja nyrkkeilijöiden naamasta näkee millon ne on tipahtamis kunnossa! ;) Vaikutta ihan mielenkiintoselta...
 
Tesmasin tota kaveril about 10 minzii. Kovana nyrkkeilyfanina kolahti ihan mukavasti. Kontrollit oli näin aluksi aika monimutkaset verrattuna 01:seen. Paljon oli myös uutta, ehkä suurimpia grafiikan lisäksi oli sellanen inner circle-juttu, eli kun nyrkkeilijät on tarpeeks lähellä toisiaan ni kontrollit ja nyrkkeilijöiden asennot muuttuu, vaikee selittää mut ihan ok hommeli...

Ehdottomasti ostoslistani kärjessä.
 
Mä oon kuullut siitä semmosen mielenkiintosen piirteen, että HEALTH palkit olis poistettu kokonaan, ja nyrkkeilijöiden naamasta näkee millon ne on tipahtamis kunnossa! Vaikutta ihan mielenkiintoselta...
Siis kyllä ne health-meterit on siinä, ne on vaan defaulttina pois päältä...
 
Lyö pari kertaa munille niin lennät ulos kehästä ihan hyvä peli mutta tää munille lyönti juttu kusee
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DJhessu
Lyö pari kertaa munille niin lennät ulos kehästä ihan hyvä peli mutta tää munille lyönti juttu kusee

Mutta sehän on vaan ihan realismia ;) Eihän nekkauksessa muutenkaan munille saa lyödä..
 
toivottavasti EA Knockout Kings 2003 tekisi sellaisen että voisi repiä korvan pois hampaillaan ja sylkäistä sen pois, jos Knockout Kings 2003 tulee :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DJhessu
toivottavasti EA Knockout Kings 2003 tekisi sellaisen että voisi repiä korvan pois hampaillaan ja sylkäistä sen pois, jos Knockout Kings 2003 tulee :D

HEH HEH :D Ehkä toi on ominaisuuten asiinä Mike Tyson:in nimeä kantavassa nyrkkeilypelissä ;)
 
Ylös Bottom